Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Im zimniej na dworze, tym większy problem z rozruchem. Po wymianie akumulatora to samo. Latem odpala bez problemu, teraz już kręci trochę za długo, a zeszłej zimy to w ogóle była masakra - takie wrażenie jakby rozrusznik nie miał siły kręcić. Problem w tym, że przy wyższych temperaturach działa bez problemu no i akumulator na bank jest w porządku. Jak silnik jest rozgrzany, to też jest ok. Problem pojawia się po nocy. Co to może być?

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

diesel?
brzmi jak świece...
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Magdalena B.:
diesel?
brzmi jak świece...

Benzyna, świece wymienione.

konto usunięte

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Sprawdź szczotki i tulejki w rozruszniku - typowy objaw dla ich zużycia :)
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Łukasz Szarama:
Sprawdź szczotki i tulejki w rozruszniku - typowy objaw dla ich zużycia :)

Ok, dzięki, sprawdzę.

konto usunięte

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

a przewody zapłonowe w jakim stanie ?

jak rozumieć "problem z rozruchem" ? długo trzeba kręcić, czy rozrusznik wolno kręci przez to nie może silnik "zaskoczyć" ?
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Marek S.:
a przewody zapłonowe w jakim stanie ?
Nie wiem, sprawdzę.
długo trzeba kręcić, czy rozrusznik wolno kręci przez to nie może silnik "zaskoczyć" ?
Jak jest zimno, to rozrusznik BARDZO wolno kręci. Im zimniej, tym wolniej.
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Kuba Ł.:

Jak jest zimno, to rozrusznik BARDZO wolno kręci. Im zimniej, tym wolniej.

Tak to jest jak się naprawia silnik motodoktorem ;)

A tak na serio. Problem może tkwić w silniku. Wciskasz sprzęgło przy rozruchu, co?
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Kosma S.:
Tak to jest jak się naprawia silnik motodoktorem ;)
Nie używam żadnego motodoktora :-D
A tak na serio. Problem może tkwić w silniku. Wciskasz sprzęgło przy rozruchu, co?
Kurczę, czasem pewnie tak, szczególnie zimą, kiedy nie zaciągam ręcznego i nie zostawiam auta na luzie. Najczęściej jest tak, że wsiadam, jedynka jest wrzucona, czyli wciskam sprzęgło i odpalam. Później wrzucam na luz... A o co chodzi?

konto usunięte

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Kuba Ł.:

A o co chodzi?


o to, że silnikowi łatwiej odpalić na sprzęgle niż bez sprzęgła a na luzie.

ale jak kręci tak kiepsko mimo nowego aku, to albo problem leży w rozruszniku, albo w słabej masie. Zobacz czy podłączenia masy do nadwozia nie są zbyt zaśniedziałe/skorodowane, popatrz czy klemy akumulatora nie zaśniedziały.

konto usunięte

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

I od razu sobie je oczysc i posmaruj chociazby wazelina techniczna.
A z drugiej strony czy przy wymianie akumulatora sprawdzales regulator? Bo moze sie zdarzyc, ze regulator uszkodzil akumulator i teraz ten nowy rowniez dostaje po kosciach. I jak jest zimniej tym bardziej sie to objawia.
Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Czarek M.:
I od razu sobie je oczysc i posmaruj chociazby wazelina techniczna.
A z drugiej strony czy przy wymianie akumulatora sprawdzales regulator? Bo moze sie zdarzyc, ze regulator uszkodzil akumulator i teraz ten nowy rowniez dostaje po kosciach. I jak jest zimniej tym bardziej sie to objawia.
znaczy regulator napięcia?? i co rozumiesz przez "uszkodzony"??

konto usunięte

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Anna M.:

znaczy regulator napięcia?? i co rozumiesz przez "uszkodzony"??

to znaczy, że przeładowywuje albo niedoładowywuje akumulatora. Jak podłaczysz miernik podczas chodzącego silnika to powinno być w okolicach 14V (coś w stylu 13,5-14,5V)
Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Marek S.:
to znaczy, że przeładowywuje albo niedoładowywuje akumulatora. Jak podłaczysz miernik podczas chodzącego silnika to powinno być w okolicach 14V (coś w stylu 13,5-14,5V)
ja to wiem, ale czy Czarek to wie :D
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Coś nie tak z rozruchem.

Marek S.:
to znaczy, że przeładowywuje albo niedoładowywuje akumulatora. Jak podłaczysz miernik podczas chodzącego silnika to powinno być w okolicach 14V (coś w stylu 13,5-14,5V)

Tak, wszystko jest ok.



Wyślij zaproszenie do