Ryszard S. Wolny strzelec
Temat: Co polecicie w kwocie do 60,000 PLN?
Jarosław M.:
Niech służy bezawaryjnie!
Tak będzie. Do pierwszej awarii, oby jak najbardziej odległej. :)
Ryszard S. Wolny strzelec
Jarosław M.:
Niech służy bezawaryjnie!
konto usunięte
Paweł K.:
Jarosław M.:
O, no i na co się zdecydowałeś?
Toyota Avensis 2010 rok 2.0 D4D 126KM
konto usunięte
konto usunięte
Paweł K.:
to najniższa wersja wyposażenia wiec nie ma co oczekiwać rewelacji :)
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Jolanta I.:
IMHO wajcha rodem z Octavii-trochę nie pasuje do tego nowoczesnego wnętrza:gwoli ścisłości, to ta wajcha w Octavii jest rodem z Golfa tudzież Passata, nie inaczej :)
konto usunięte
konto usunięte
Paweł K.:
Ja kupujac ten samochod kierowalem sie rozumem a nie oczami. ogladalem wiele modeli roznych marek bardziej lub mniej atrakcyjnych wizualnie ale postawilem na prostote i niezawodnosc. przy moich przebiegach to jest wazniejsze. w dwa miesiace zrobilem 8 tys km. Auto i tak jest dla mnie tylko narzedziem pracy na max 3 lata wiec nie przykladam do wygladu az tak duzej uwagi :) myslalem tez o passacie czy insigni ale wole serwis widywac na przegladach tylko niz co chwile ;)
konto usunięte
Jolanta I.:
Rozumiem, wszystko pięknie ładnie:), tylko nadal uważam, że w nowym aucie klasy D, które kosztuje bodajże coś koło 100k jakość wykonania wnętrzna powinien być wyższy niż to prezentuje najsłabsza wersja Avensis:P.Osobiscie VW nie trawie, a japonczykow cenie bardzo wysoko, jednak musze przyznac ze VW prezentuje sie w srodku 2 polki wyzej od Toyoty.
Marcin
T.
Dyrektor
Zarządzający,
Reich-cK Sp. z o.o.,
dr n. ekon.
Błażej K.:
Osobiscie VW nie trawie, a japonczykow cenie bardzo wysoko, jednak musze przyznac ze VW prezentuje sie w srodku 2 polki wyzej od Toyoty.
ps. w cenie do 60.000 jak juz kiedys pisalem zdecydownanie w nowych to wygrywa hyundai i30 kombi (bylem ostatnio w salonie zobaczyc i naprawde bardzo pozytywnie zaskakuje to auto).
Maciej Nowicki Java Developer
Marcin T.:
Błażej K.:
Osobiscie VW nie trawie, a japonczykow cenie bardzo wysoko, jednak musze przyznac ze VW prezentuje sie w srodku 2 polki wyzej od Toyoty.
ps. w cenie do 60.000 jak juz kiedys pisalem zdecydownanie w nowych to wygrywa hyundai i30 kombi (bylem ostatnio w salonie zobaczyc i naprawde bardzo pozytywnie zaskakuje to auto).
Bo Hyundaie i Kie na europejski rynek są robione przez byłych volkswagenowców i fordowców... i w efekcie to jest design in Germany.
konto usunięte
Marcin T.:H i30 jest zaprojektowany przez centrum hyundaia w Niemczech, co nie znaczy ze pracuja tam wykopani z vw/forda projektanci.
Bo Hyundaie i Kie na europejski rynek są robione przez byłych volkswagenowców i fordowców... i w efekcie to jest design in Germany.
Marcin
T.
Dyrektor
Zarządzający,
Reich-cK Sp. z o.o.,
dr n. ekon.
Błażej K.:
Marcin T.:H i30 jest zaprojektowany przez centrum hyundaia w Niemczech, co nie znaczy ze pracuja tam wykopani z vw/forda projektanci.
Bo Hyundaie i Kie na europejski rynek są robione przez byłych volkswagenowców i fordowców... i w efekcie to jest design in Germany.
Wg mnie w klasie C to zdecydowanie najrozsadniejszy wybor.
konto usunięte
Marcin T.:
Nikt nie mówi o "wykopanych". Wręcz przeciwnie - zwerbowanych za ciężkie pieniądze.
Marcin
T.
Dyrektor
Zarządzający,
Reich-cK Sp. z o.o.,
dr n. ekon.
Błażej K.:
Marcin T.:
Nikt nie mówi o "wykopanych". Wręcz przeciwnie - zwerbowanych za ciężkie pieniądze.
Temat na osobny watek, ale wydaje mi sie, ze raczej projektanci (nawet najlepsi) z Ford/VW pracujac dla korenacow zrobiliby auto porownywalne do Forda/VW, a wg mnie zrobili auto duzo lepsze w lepszej cenie ;)
Reasumujac dla mnie to robota koreancow, ktorzy skopiowali rozwiazania europejskie, ulepszyli i wdrozyli do produkcji (tzw benchmarking, azjaci w kopiowaniu dobrych rozwiazan sa niestety najlepsi).
M. in. hyundai&kia powstaly kupujac wycofane z produkcji projekty np. mazdy (seria 323), ktore ulepszali i produkowali swoje auta (lata 90). Teraz sa w stanie produkowac auta od zera lepsze niz to co produkuje Europa.
konto usunięte
Błażej K.:
Marcin T.:H i30 jest zaprojektowany przez centrum hyundaia w Niemczech, co nie znaczy ze pracuja tam wykopani z vw/forda projektanci.
Bo Hyundaie i Kie na europejski rynek są robione przez byłych volkswagenowców i fordowców... i w efekcie to jest design in Germany.
Wg mnie w klasie C to zdecydowanie najrozsadniejszy wybor.
konto usunięte
Maciej N.:
Ale tyły zagłówków nadal plastikowe, przynajmniej w Sportage i to w najwyższej wersji wyposażenia (choć bez "skór") ;)
konto usunięte
Paweł K.:
ktoś mi pozazdrościł toyoty bo wczoraj została rozbita przez gamonia, który z pasa do jazdy na wprost skręcił sobie w lewo i uciekł...
konto usunięte
konto usunięte
Marcin T.:Na pewno Hyundai&Kia sa teraz 5 koncernem swiata (lub nawet sam Huyndai - doklanie nie jestem pewien), nie mniej jednak o czyms to swiadczy.
Nadal nie jestem przekonany, że są lepsze. Równe - owszem, ale czy lepsze.... i innowacyjnie jeszcze nie wybili się na czoło. Przez co są oczywiście mniej awaryjni (teoretycznie). A jeśli chodzi o rozwój produktu - to jest tak jak mówisz, ale praktycznie wszyscy tak robili - Niemcy, Włosi, Francuzi, Amerykanie.... i o niczym nie świadczy.
Wojciech
M.
Specjalista ds.
Urządzeń
Energetycznych
Następna dyskusja: