konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Nastał czas kiedy, doszedłem do wniosku, że ciężki wybór mnie czeka:

1. Fiat Coupe 20V Turbo Limited Edition 220HP
2. Honda Prelude VTI ~190 HP
3. Mitsubishi Eclipse 4x4 Turbo ~180 HP
4. Subaru Impreza GT Turbo ~'00
5. Alfa Romeo GTV 2.0 Turbo 200HP

Ad 1.
Fotele Recaro, 6.5 setka, naprawdę szybki wóz z pięknym brzemieniem silnika

Ad 2.
Co tu dużo mówic, największa zaleta to silnik ;)

Ad 3.
Trochę staro wygląda i dość mocno się psuje ale ma w sobie coś ciekawego

Ad 4.
To już szatan, ale pewnie drogi w utrzymaniu i cieżko dorwać egzemplarz, którym nie jeździł rzeźnik

Ad 5.
Za ładne to to auto nie jest, ale to właściwie to samo co podpunkt 1-y z ta różnica, że łatiwej dostać dobrze utrzymany egzemplarz


Pozdrawiam
Rafał.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Wybór rzeczywiście trudny ale...:

1. Fajny samochodzik ale dużo z nim problemów. Psuje się na potęge. Szczególnie dużo kłopotów będzie z turbiną.
2. Idealny wybór. Chodzi pewnie o ostatnią produkowaną wersję z silnikiem 2.2 200KM. Samochodzik ma cztery koła skrętne. Nie wiem czy w każdym egzemplarzu, ale zdarzają się hondy z mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu (LSD). Samochód bardzo wytrzymały. Jeden z pierwszych samochodów ze skrzynią tiptronic.
3. nic mi nie wiadomo na temat tego wózka. W słąbszych wersjach z tyłu były bębny...
4. Najfajniejszy z tej 5 ale i najdroższy. Części i eksploatacja będzie kosztować sporo. Te samochody się dużo nie psują, ale wiele zależy od poprzedniego właściciela, a ci tak jak to napisałeś to często rzeźnicy. Impreza popularna jest wśród panów w garniturach wiec może w tych kręgach szukaj.
5. Fajny samochodzik, ładny o rewelacyjnych właściwościach jezdnych. Silnik (2.0 V6 Turbo) nie sprawia problemów jak robi się przeglądy regularnie. Reguła jest taka, że jak trzeba coś wymienić to nie ma co odkładać bo może być gorzej/drożej poźniej. Problemem, jak w każdym używanym sportowcu może być stan turbiny. Na twoim miejscu poszukał bym wersji z 3 litrowym V6. Mniej kłopotówAleksander Zaruski edytował(a) ten post dnia 04.04.08 o godzinie 10:53
Michał G.

Michał G. driving instructor

Temat: Ciężki wybór...

Mój typ z pośród zaprezentowanych to Honda, choć gdybym miał się dłużej namyślać to zastanawiałbym się pomiędzy pozostałymi azjatami.
Nie wiem czym się kierujesz przy wyborze samochodów, opiniami innych, własnym gustem, zasobnością portfela, czy sprawami technicznymi.
Ja gdybym miał wybrać coś ze sportowym charakterem o bryle coupe, zastanowiłbym się nad Toyota Supra, ew. Toyota Celica. A gdyby był dostępny to Nissan Skyline.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Michał Grzyk:
Mój typ z pośród zaprezentowanych to Honda, choć gdybym miał się dłużej namyślać to zastanawiałbym się pomiędzy pozostałymi azjatami.
Nie wiem czym się kierujesz przy wyborze samochodów, opiniami innych, własnym gustem, zasobnością portfela, czy sprawami technicznymi.
Ja gdybym miał wybrać coś ze sportowym charakterem o bryle coupe, zastanowiłbym się nad Toyota Supra, ew. Toyota Celica. A gdyby był dostępny to Nissan Skyline.

Supra będzie następna ;) niestety obecnie jest 2 razy drozsza. Osobiście typuję Coupe, przez dwie rzeczy :
- auto z przebiegiem 60k jest jak najbardziej realne, niestaty wiąże się to z 2X00 km podróżą
- turbina psuje sie po ok. 100k a 20V pięknie brzmi. ;)

Co do Hondy Celica, nowa to trochę mały i delikatny samochód, raczej odpada.

Pozdrawiam,
Rafał.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Nowa Celica fajnie wyglada ale nie poszalejesz sobie nia. System przeciwposlizgowy nie pozwala na nawet najmniejseze uślizgi. I nie da sięgo wyłączyć. A myślałeś nad Civiciem Type-R?
Piotr Nurczyński

Piotr Nurczyński fotoedytor /
fotograf, Bauer /
SportsMEDIA

Temat: Ciężki wybór...

gdyby do fiata coupe wlozyc naped i zawieszenie subaru to byloby to najlepsze i najladniejsze rozwiazanie :)

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Aleksander Zaruski:
Nowa Celica fajnie wyglada ale nie poszalejesz sobie nia. System przeciwposlizgowy nie pozwala na nawet najmniejseze uślizgi. I nie da sięgo wyłączyć. A myślałeś nad Civiciem Type-R?

Bardzo podoba mi sie Integra Type-R ale to auto to 35+ stoi niestety ;) Co do Civica.. jakby był to ten 3drzwiowy sedan to może bym się zastanowił.. ale raczej odpada za kształt budy. Prędzej CRX stara niż to. Celica ;) jakoś średnio do mnie przemawia też.

Piotr:
I jeszcze jakby kawe robiło :P

Pozdrawiam
Rafał

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

To może stara Celica GT Four? :) Z tego co podałeś dobrą opcją jest pralka i Subaru, które ponoć najlepiej sprowadzać ze Szwajcarii - tak mi przynajmniej polecił pracownik jednego z salonów tej marki. Eclipse bym sobie odpuścił - masywny kloc. Z Fiatem Coupe zależy jak trafisz... części w ASO czy Intercars do drogich nie należą... z wyjątkiem turbiny, a GTV 2.0 Turbo to pewnie ten sam silnik... uderzaj w 3.0 V6 jeśli już... tylko tutaj koszty są wyższe - np. najtańsza opcja zrobienia rozrządu to około 2 tysiące. Najlepszy wybór to będzie Pralka... 2.2 190 KM to wersja europejska, ale przy odrobinie szczęścia możesz trafić na tzw. JDM VTEC z mocą 200 koni... jedyny problem jest taki, że bardzo dużo egzemplarzy jest w automacie, a 4WS wychodziło przeważnie zdaje sie w V gen. 2.3 i było opcjonalnym wyposażeniem, bo mało jest egzemplarzy z tą funkcją.

Do Twojej listy jeszcze bym zaproponował Nysę 200SX S13 lub S14 tylko, że znalezienie egzemplarza, w który nie trzeba włożyć pieniędzy graniczy z cudem... ale za to fun z jazdy bezcenny :) Jeszcze ciekawymi opcjami są Civic V gen. 1.6 VTI (B16A2) albo VI gen. Type S (czyli też 1.6 VTI, oznaczenie EK4, bo jest jeszcze kultowe EK9, które wychodziło tylko w wersji RHD).Wojciech Grzesiak edytował(a) ten post dnia 05.04.08 o godzinie 07:36

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

A co sądzicie o Acura RSX Type-S ? Właśnie pojawiła się taka opcja.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Wojciech Grzesiak:
Z Fiatem Coupe zależy jak trafisz... części w ASO czy Intercars do drogich nie należą... z wyjątkiem turbiny, a GTV 2.0 Turbo to pewnie ten sam silnik... uderzaj w 3.0 V6 jeśli już... tylko tutaj koszty są wyższe - np. najtańsza opcja zrobienia rozrządu to około 2 tysiące.

Silnik nie jest ten sam. W Fiacie Coupe największe wkładali pięcio cylindrowe, a w Alfie byl 2.0 V6 turbo.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Aleksander Zaruski:
Wojciech Grzesiak:
Z Fiatem Coupe zależy jak trafisz... części w ASO czy Intercars do drogich nie należą... z wyjątkiem turbiny, a GTV 2.0 Turbo to pewnie ten sam silnik... uderzaj w 3.0 V6 jeśli już... tylko tutaj koszty są wyższe - np. najtańsza opcja zrobienia rozrządu to około 2 tysiące.

Silnik nie jest ten sam. W Fiacie Coupe największe wkładali pięcio cylindrowe, a w Alfie byl 2.0 V6 turbo.

A to sorry.. myślałem, że w Alfie też zapakowali tego 2.0 turbo z FC. Co nie zmienia faktu, że decydując sie na używaną GTV czy FC trzeba będzie baaaaardzo ten samochód kochać... chyba, że dorwie sie egzemplarz od jakiegoś staruszka z porządnie udokumentowaną historią.

konto usunięte

Temat: Ciężki wybór...

Wiem, że jest 3.0, jednak tyle balastu na przedniej osi trochę mnie przeraża ;)

Wojciech: Da radę dorwac naprawde w dobrym stanie, bo FC LE to juz tak trochę auto kolekcjonerskie, domyslam sie ze koszty beda spore ale cos za cos ;) Rozmawialem z paroma uzytkownikami tego auta i sa szczesliwi.

Druga strona medalu to to, ze na dniach bede musial napisac skrypt wypruwajacy informacje o nowych ogloszeniach z paru serwisów w Europie co mi smsy bedzie wysylal w momencie gdy sie cos ciekawego pojawi :/ Chore.. ale prawdziwe.

Pozdrawiam
--
Rafal.



Wyślij zaproszenie do