Temat: Chińskie opony...
Ceną się nie sugeruj - miesiąc temu akcje GM były na rynku po "0" USD - skądś się to wzięło ;)
Jako mechanik samouk ( bez szkoły ale z praktyką przy własnych samochodach - jak wiadomo "jedynych słusznych" ), śmiem podważać opinię każdego polskiego "autoryzowanego " serwisu ;)
Do 2001 wiązka na samochód ( bez podłączenia do kolumny kierowniczej )kosztuje 383 USD ( wiązka do kierownicy z wszelkimi
przełącznikami to 67 USD - nadal mieścisz się w 1000 USD
Tu masz wszystkie informacje:
http://www2.partstrain.com/store/?N=7666&Nr=AND%28univ...
Myślę , że jak dobrze poszukasz znajdziesz tam wszystko. Wg moich
obliczeń, komplet wszystkich wiązek na cały samochód, włącznie z takimi pierdółkami jak podłączenia do lusterek etc to 921 USD
- nie licz wszystkich pojedynczo. Są różne set-upy często w części pokrywające się. ;) Nie wybieraj też Hightles Quality - Wg mnie totalny bezsens, ponieważ różnią się głównie ceną i wykonaniem samych połączeń ( zamiast lutowanych końcówek masz zaciski co akurat moim skromnym zdaniem jest gorszym rozwiązaniem ) ;)
Mało tego - zamawiając Full Setup na cały samochód za 921 USD, shipment ( 6 tyg. ) masz za free :)
Tu znajdziesz jeszcze taniej:
http://www.bizrate.com/automotiveparts/products__keywo...
Pozdrówka ;)
PS.
Co do samych styków - kup "CONTACT" w sprayu i psiknij po wszystkich połączeniach. jak nie pomoże to pewnie bezpiecznik i/lub stycznik jakiś siadł ( ew, przetarła się wiązka pod szynami siedzenia ). Komputery mają tak toporne , że aż odporne na wszelkie awarie i ludzką głupotę serwisu.
Piotr K.:
Artur Domagała:
Piotrze. O ile się nie mylę to do 96r wiązka kosztuje 199.95 USD,. Sam komp około 150 z tym że komp obsługuje przy okazji VAT-s więc trzeba by przy okazji wymienić kluczyk w stacyjce i stacyjkę ( chyba , że umiesz go przeprogramować. Za całość zmieścisz się ( z zamkami, stacyjką i kluczykami ) w 1000 USD i jeszcze zostanie Ci na to przysłowiowe piwo ;)
Atrur ... podważasz opinię autoryzowanego serwisu...? :-)))
U mnie to nie jest aż tak poważny problem. Wszystko działa: komputer, pilot, kluczyk, zamki ... z tego co stwierdziłem po prostu sterownik pompy centralnego zamka nie podaje napięcia na silniczek sprężarki. Może to być tylko brak styku na jakimś doprowadzeniu. Tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać, bo komputer serwisowy nie pokaże uszkodzenia jak nie ma połączenia.
Wymiana całej wiązki byłaby szczytem głupoty.
Co do 200 USD za całą wiązkę to aż nie chce mi się wierzyć. Toż to warkocz przewodów przez cały samochód po przekątnej. (mam 2001r.)
Artur Domagała edytował(a) ten post dnia 19.12.08 o godzinie 16:03