konto usunięte
Jacek
P.
there is no word
"Impossible"
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
ahhh Ci kierowcy BMW...A tak poważnie to wolniej wystarczy...
Jacek
P.
there is no word
"Impossible"
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
tyko jak widać nie tylko BMW potrafią szybko jeździć...konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Jacek P.:
tyko jak widać nie tylko BMW potrafią szybko jeździć...
Ja bym wręcz powiedział, że nie potrafią szybko jeździć...
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Dzisiaj uniknęłam czołówki z BM-ką.
Jacek
P.
there is no word
"Impossible"
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
wiesz nie chodziło mi o kierowcę tylko pojazd, znaczy markę czy model pojazdu... Ale wszędzie tak jest że jak jedziesz wolno to ktoś w ciebie zjedzie... Ja kiedyś właśnie ledwo uszedłem z życiem jak wolno jechałem bo we mnie wjechali, więc od ów czasu trochę zapie**** i jak na razie procz szkód parkingowych udaje mi się bez szwanku... I mam nadzieję że nie będzie to do czasu :-(konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Uderzenie nie było arcy mocne, po prostu dostał w bok :/ a strefą zgniotu były drzwi.ps. Przypominają mi się wasze posty : "Przedni napęd jest dla dziewczynek", patrząc na skóry w środku to może i jakieś 2.5L to było, ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Ewa Tomczak:
Dzisiaj uniknęłam czołówki z BM-ką.
Wystarczyło zjechać na prawą stronę jezdni :)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Rafał Wardas:ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
bo jeździć nie umiał :P
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Krzysztof P.:
Wystarczyło zjechać na prawą stronę jezdni :)Wystarczyło mocno zjechać na prawą stronę jezdni :)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Marek Skiba:Wpadł w poślizg.
Rafał Wardas:ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Marek Skiba:Ja myślę, że kwestia pogody miała tutaj znaczący wpływ, nie padało od miesiąca, jak pokropi chociaż trochę to mokre drogi robią się śliskie ;) co nie zmienia faktu, że tylni napęd do szybkich manewrów jak wyprzedzanie jest po prostu gorszy od FWD, bo trzeba uważać 3 razy bardziej z daniem ognia jak się wychylasz zza auta ;]
Rafał Wardas:ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
bo jeździć nie umiał :P
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Rafał Wardas:
Marek Skiba:Ja myślę, że kwestia pogody miała tutaj znaczący wpływ, nie padało od miesiąca, jak pokropi chociaż trochę to mokre drogi robią się śliskie ;) co nie zmienia faktu, że tylni napęd do szybkich manewrów jak wyprzedzanie jest po prostu gorszy od FWD, bo trzeba uważać 3 razy bardziej z daniem ognia jak się wychylasz zza auta ;]
Rafał Wardas:ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
bo jeździć nie umiał :P
kiedyś były tylko napędy na tył, nie było ESP, ABS, a jakoś ludzie potrafili (względnie) jeździć. Napęd na przód wprowadzono tylko ze względu na oszczędności w produkcji, prostszej konstrukcji, tańszej eksploatacji (zużycie paliwa) Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Marek Skiba:
Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.
Kurs to tylko same podstawy.
Żeby świetnie jeździć trzeba wyjeździć tysiące kilometrów. Inaczej się nie nauczysz.
Na kursie jeździłam sportowymi wozami plus seat i skoda na placyku które obowiązywały na egzaminie. Właściciel szkoły jazdy wyszedł z założenia, że spora część po zrobieniu prawka nie wybierze punta tylko coś innego.
W zasadzie miał rację.Ewa Tomczak edytował(a) ten post dnia 16.05.09 o godzinie 23:33
Damian S. Bazinga!
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
BMW to niewątpliwie świetne samochody niestety nie każdy kierowca jeżdżący BMW jest zrównoważony psychicznie. Jeśli ktoś ma wątpliwości to wystarczy przyjść w piątek czy sobotę w godzinach wieczornych na plac wielkopolski w Poznaniu.konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Marek Skiba:,,,,
Rafał Wardas:
Ja myślę ;) że mimo wszystko napęd na tył jest najtrudniejszy ze wszystkich dostępnych... i głównie chodzi o to, że 95% ludzi nie potrafi się zachować jak auto wpadnie w poślizg. Masz rację, że napęd na przód to ze względu na oszczędność powstał ale myślę, że na śliskiej nawierzchni tył jest najniebezpieczniejszy ;)jak się wychylasz zza auta ;]
kiedyś były tylko napędy na tył, nie było ESP, ABS, a jakoś ludzie potrafili (względnie) jeździć. Napęd na przód wprowadzono tylko ze względu na oszczędności w produkcji, prostszej konstrukcji, tańszej eksploatacji (zużycie paliwa) Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.
Dlatego, jak nie kupię Supry to następna fura będzie miała napęd na 4 łapy. ;)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Dorzucę jeden filmik ;) mi się zdarza i grubo powyżej 200 latać w korku.. ale to jak on wyszedł z poślizgu przy 200+ to 'szacuneczek'http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Biker...
przy napędzie na 2 rolki by tego nie było ;)
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
ale nie należy zapominać, że przedni napęd też wpada w poślizg, bardzo często w podsterowny, który jest nawet dla dobrego kierowcy znacznie trudniejszy do opanowania niż nadsterowny.A poza tym jazda z tyłem po śniegu, deszczu, wiele uczy, człowiek nabywa odruchów, i nie jest mu straszny żaden poślizg bo WIE jak zareagować. 99% kierowców którzy jeździli tylko FWD nie ma zielonego pojęcia co to jest poślizg, i wtedy zimą wystarczy utrata przyczepności na zakręcie i dzwon, bo najczęsciej wciskają hamulce do oporu jak z autem coś się dzieje nie tak. A gdyby każdy od początku jeździł RWD to byłby inny poziom bezpieczeństwa, ludzie potrafiliby prawidłowo zrobić test łosia na ominięcie przeszkody i nie kończyłoby się to lądowaniem w rowie.
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
Rafał Wardas:
przy napędzie na 2 rolki by tego nie było ;)
tak, ale sam poślizg nie wynikął tu z tego napędu na tył, tylko z tego że ma dużo mocy, jechał na granicy przyczepności i kopnął w gaz, co słychać po obrotach. Natychmiastowa reakcja, kontra, odpuszczenie gazu i pełeeen spokój ;)
Mimo, że moim zdaniem gość trochę przegina czasem, to jednak pełen szacunek za umiejętności.
a teraz wyobraź sobie gościa w przednionapędówce, grzeje 200, wchodzi w łuk, w łuku zdaje sobie sprawę że jedzie za szybko, wciska gwałtownie na krótkohamulec, dzieje się to samo - tył zarzuca, parkuje na barierze, bo nie wie co to poślizg, bo nie bawi się na skrzyżowaniach w jazdę bokiem, bo nie bawi się w kontrolowane poślizgi w łukach na V-max=60kmh, więc nie ma jak się nauczyć.
konto usunięte
Temat: Było sobie życie - przestrogi.
;) No wiadomo, że przodem jak się wejdzie za szybko to pojawia się problem, ja mam perfidne wyważenie auta i jak ostatnio na DTŚ wchodziłem a zakręt okazał się jest zbyt długi na paczkę osiemdziesiąt to miałem problem i tylko delikatnie po hamulcu dawałem, kontrowałem + ścinanie pasów ;) bo innej opcji nie miałem a każdy gwałtowny ruch by się źle skończył.Podobne tematy
-
Motoryzacja » pseudo-VIP-y mają fajne życie... -
-
Motoryzacja » Pamiętacie misia co ta subaru wymiatał ? - tak to było na... -
-
Motoryzacja » pogadają sobie -
-
Motoryzacja » Życie bez klaksonu... :/ -
-
Motoryzacja » Jak ktoś lubi samochody to będzie okazja aby sobie... -
-
Motoryzacja » Życie/dorastanie a "poldek" -
-
Motoryzacja » Jak radzicie sobie z lodem na szybie? -
-
Motoryzacja » Jak można było tak dać d*py ze zwykłym pedałem? -
-
Motoryzacja » niemiecki złom ratuje życie -
-
Motoryzacja » przestrogi i uwagi dla kierowców -
Następna dyskusja: