konto usunięte

Jacek P.

Jacek P. there is no word
"Impossible"

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

ahhh Ci kierowcy BMW...
A tak poważnie to wolniej wystarczy...
Jacek P.

Jacek P. there is no word
"Impossible"

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

tyko jak widać nie tylko BMW potrafią szybko jeździć...

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Jacek P.:
tyko jak widać nie tylko BMW potrafią szybko jeździć...

Ja bym wręcz powiedział, że nie potrafią szybko jeździć...

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Dzisiaj uniknęłam czołówki z BM-ką.
Jacek P.

Jacek P. there is no word
"Impossible"

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

wiesz nie chodziło mi o kierowcę tylko pojazd, znaczy markę czy model pojazdu... Ale wszędzie tak jest że jak jedziesz wolno to ktoś w ciebie zjedzie... Ja kiedyś właśnie ledwo uszedłem z życiem jak wolno jechałem bo we mnie wjechali, więc od ów czasu trochę zapie**** i jak na razie procz szkód parkingowych udaje mi się bez szwanku... I mam nadzieję że nie będzie to do czasu :-(

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Uderzenie nie było arcy mocne, po prostu dostał w bok :/ a strefą zgniotu były drzwi.

ps. Przypominają mi się wasze posty : "Przedni napęd jest dla dziewczynek", patrząc na skóry w środku to może i jakieś 2.5L to było, ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Ewa Tomczak:
Dzisiaj uniknęłam czołówki z BM-ką.

Wystarczyło zjechać na prawą stronę jezdni :)

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Rafał Wardas:
ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)

bo jeździć nie umiał :P

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Krzysztof P.:
Wystarczyło zjechać na prawą stronę jezdni :)
Wystarczyło mocno zjechać na prawą stronę jezdni :)

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Marek Skiba:
Rafał Wardas:
ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)
Wpadł w poślizg.

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Marek Skiba:
Rafał Wardas:
ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)

bo jeździć nie umiał :P
Ja myślę, że kwestia pogody miała tutaj znaczący wpływ, nie padało od miesiąca, jak pokropi chociaż trochę to mokre drogi robią się śliskie ;) co nie zmienia faktu, że tylni napęd do szybkich manewrów jak wyprzedzanie jest po prostu gorszy od FWD, bo trzeba uważać 3 razy bardziej z daniem ognia jak się wychylasz zza auta ;]

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Rafał Wardas:
Marek Skiba:
Rafał Wardas:
ciekawe dlaczego go zarzuciło zadkiem ? ;)

bo jeździć nie umiał :P
Ja myślę, że kwestia pogody miała tutaj znaczący wpływ, nie padało od miesiąca, jak pokropi chociaż trochę to mokre drogi robią się śliskie ;) co nie zmienia faktu, że tylni napęd do szybkich manewrów jak wyprzedzanie jest po prostu gorszy od FWD, bo trzeba uważać 3 razy bardziej z daniem ognia jak się wychylasz zza auta ;]


kiedyś były tylko napędy na tył, nie było ESP, ABS, a jakoś ludzie potrafili (względnie) jeździć. Napęd na przód wprowadzono tylko ze względu na oszczędności w produkcji, prostszej konstrukcji, tańszej eksploatacji (zużycie paliwa) Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Marek Skiba:
Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.

Kurs to tylko same podstawy.
Żeby świetnie jeździć trzeba wyjeździć tysiące kilometrów. Inaczej się nie nauczysz.
Na kursie jeździłam sportowymi wozami plus seat i skoda na placyku które obowiązywały na egzaminie. Właściciel szkoły jazdy wyszedł z założenia, że spora część po zrobieniu prawka nie wybierze punta tylko coś innego.
W zasadzie miał rację.Ewa Tomczak edytował(a) ten post dnia 16.05.09 o godzinie 23:33
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

BMW to niewątpliwie świetne samochody niestety nie każdy kierowca jeżdżący BMW jest zrównoważony psychicznie. Jeśli ktoś ma wątpliwości to wystarczy przyjść w piątek czy sobotę w godzinach wieczornych na plac wielkopolski w Poznaniu.

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Marek Skiba:
Rafał Wardas:
,,,,
jak się wychylasz zza auta ;]


kiedyś były tylko napędy na tył, nie było ESP, ABS, a jakoś ludzie potrafili (względnie) jeździć. Napęd na przód wprowadzono tylko ze względu na oszczędności w produkcji, prostszej konstrukcji, tańszej eksploatacji (zużycie paliwa) Może obecnie świadomość kierowców jest na tak niskim poziomie ? myśli, że jak opanował 60-konne punto na kursie, to wsiadzie w 200 koni i będzie pomykał, bo ma pełną elektronikę itd.
Ja myślę ;) że mimo wszystko napęd na tył jest najtrudniejszy ze wszystkich dostępnych... i głównie chodzi o to, że 95% ludzi nie potrafi się zachować jak auto wpadnie w poślizg. Masz rację, że napęd na przód to ze względu na oszczędność powstał ale myślę, że na śliskiej nawierzchni tył jest najniebezpieczniejszy ;)
Dlatego, jak nie kupię Supry to następna fura będzie miała napęd na 4 łapy. ;)

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Dorzucę jeden filmik ;) mi się zdarza i grubo powyżej 200 latać w korku.. ale to jak on wyszedł z poślizgu przy 200+ to 'szacuneczek'

http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Biker...

przy napędzie na 2 rolki by tego nie było ;)

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

ale nie należy zapominać, że przedni napęd też wpada w poślizg, bardzo często w podsterowny, który jest nawet dla dobrego kierowcy znacznie trudniejszy do opanowania niż nadsterowny.

A poza tym jazda z tyłem po śniegu, deszczu, wiele uczy, człowiek nabywa odruchów, i nie jest mu straszny żaden poślizg bo WIE jak zareagować. 99% kierowców którzy jeździli tylko FWD nie ma zielonego pojęcia co to jest poślizg, i wtedy zimą wystarczy utrata przyczepności na zakręcie i dzwon, bo najczęsciej wciskają hamulce do oporu jak z autem coś się dzieje nie tak. A gdyby każdy od początku jeździł RWD to byłby inny poziom bezpieczeństwa, ludzie potrafiliby prawidłowo zrobić test łosia na ominięcie przeszkody i nie kończyłoby się to lądowaniem w rowie.

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

Rafał Wardas:
przy napędzie na 2 rolki by tego nie było ;)

tak, ale sam poślizg nie wynikął tu z tego napędu na tył, tylko z tego że ma dużo mocy, jechał na granicy przyczepności i kopnął w gaz, co słychać po obrotach. Natychmiastowa reakcja, kontra, odpuszczenie gazu i pełeeen spokój ;)

Mimo, że moim zdaniem gość trochę przegina czasem, to jednak pełen szacunek za umiejętności.

a teraz wyobraź sobie gościa w przednionapędówce, grzeje 200, wchodzi w łuk, w łuku zdaje sobie sprawę że jedzie za szybko, wciska gwałtownie na krótkohamulec, dzieje się to samo - tył zarzuca, parkuje na barierze, bo nie wie co to poślizg, bo nie bawi się na skrzyżowaniach w jazdę bokiem, bo nie bawi się w kontrolowane poślizgi w łukach na V-max=60kmh, więc nie ma jak się nauczyć.

konto usunięte

Temat: Było sobie życie - przestrogi.

;) No wiadomo, że przodem jak się wejdzie za szybko to pojawia się problem, ja mam perfidne wyważenie auta i jak ostatnio na DTŚ wchodziłem a zakręt okazał się jest zbyt długi na paczkę osiemdziesiąt to miałem problem i tylko delikatnie po hamulcu dawałem, kontrowałem + ścinanie pasów ;) bo innej opcji nie miałem a każdy gwałtowny ruch by się źle skończył.



Wyślij zaproszenie do