Temat: ATE Power Disv 286mm (wentylowane, nacinane,...
Więc tak ATE zwykłe od ATE tzw "nacinanych:" różnią sie tylko nacięciem i cena :) ok 30zł różnicy :) i tak naprawde to nacinanie ATE tylko ładnie wygląda.
Jest parę wyjść:
1. Kupujesz w miarę dobre tarcze(Brembo, ATE) i klocki(ATE, Ferodo - nawet FDS) , dzwonisz do firmy "MIKODA"
http://mikoda.pl/ i ci je nawiercą i natną rowki - lub możesz zakupić u nich tarcze ale z tego co wiem to oceny ich produktów są różne.
2. kupujesz to co chcesz tzn te tarcze ATE i jakieś klocki - bo masz takie halo, tak chcesz i juz :) jesteś przekonany do swojej decyzji :):)
3. Skrobisz się po kieszeni , jedziesz do babci po dofinansowanie z rentki :) - marudzisz sprzedawcy o rabatach i kupujesz:
ATE tarcza do hamulców wysokiej skuteczności nr. 24.0930-0135.3 do tego zaciski 4 tłoczkowe ATE 24.4406-0101.2 + Kloci ATE Power Pad 13.0463-5405.2
4. Wersja Hard Core :
:):):)
Kupujesz zestaw sportowy Brembo - dostajesz tarcze, klocki, zaciski przewody i inne potrzebne części ( zestaw KIT) i masz hamulce sportowe do wyścigów wersja półprofesjonalna ok 13-15 tyś zł , tylko jest jedno ale jak - są zimne nie za bardzo hamują i piszczą jak krakowski tramwaj na zakręcie
Z moich doświadczeń dobrze jest zamontować amortyzatory np. Koni z regulacja co zwiększa skuteczność hamowania .
Po ostatnim tuningu układu zawieszenia a E39 kombi mojego znajomego auto od 3 tygodni stoi na serwisie w Katowicach :) on wyhamował ale ten z tyłu już nie :):) i trzeba klepać kuferek :)