Temat: wszystko o tłumikach

zmieniałeś, nosisz się z zamiarem wymiany wydechu.
Czy lepiej zostawić fabryczny wydech czy wymienić go na sportowy.
Macie jakieś spostrzeżenia? Zachęcam do podjęcia dyskusji!

Temat: wszystko o tłumikach

Zaczynając to ja mam pytanko do osób posiadających autko w Dieslu???
Czy wymienialiście tłumik na sportowy i czy dało wam to coś oprócz efektu wizualnego?
Jeśli macie sportowy wydech w waszym Dieslu to jak wygląda końcówka wydechu po dłuższym użytkowaniu w waszym aucie? Znajomy założył sportowy wydech na TDI i końcówka cała osmolona po 3 miesiącach użytkowania, a filtr cząstek stałych niby w aucie jest... no i autko relatywnie nowe 2011.
Pytam, bo akurat pracuje w firmie zajmującej się produkcją wydechów sportowych i z takim przypadkiem się wcześniej nie spotkałem (mowa tu o dieslu z filtrem cząstek stałych)
Tomek Z.

Tomek Z. Student, UAM

Temat: wszystko o tłumikach

coś ci napiszę
a czy wydech był robiony pod diesla czy pod wszystko co w wsi mozliwe?

Temat: wszystko o tłumikach

pod diesla, ale to nie tłumik robiony przez ultera tylko inną firma (której nazwy nie wymienię).

Na stronie producenta tłumik pod ten konkretny model, a tu zonk. Pytam bo wcześniej czegoś takiego nie widziałem, no widziałem ale to w punto JTD bez filtra ale to już zupełnie inna historia...
Tomek Z.

Tomek Z. Student, UAM

Temat: wszystko o tłumikach

pod konkretny model (czyt karoserię) czy pod konkretny silnik, czy pod konkretne modyfikacje w konkretnym silniku?
Marcin W.

Marcin W. Area Sales Manager,
Continental Opony
Polska

Temat: wszystko o tłumikach

Witam,

Na początku chciałem zapytać w jakim celu zmieniasz wydech? chcesz poprawić dźwięk samochodu? bo na moc nie masz co liczyć, najlepszy efekt przynosi podniesienie ciśnienia doładowania czyli tzw program zmieniający seryjne ustawienia ECU (komputera). Przeróbki wydechu w jednostkach N/A czyli wolnossących mogą bardziej zaszkodzić niż dać pozytywny efekt, w turbo sprawa wygląda inaczej, ale każda przeróbka konkretniejsza musi być poprawiona programem. To że końcówka osmolona to norma w wielu silnikach nowej generacji.



Wyślij zaproszenie do