Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Cześć nawiązując do wątku z Waszymi oczekiwaniami proszę o opinie na temat dwóch aspektów:

1/ Wymiana motocykla - na ile bylibyście zainteresowani wymianą swojego aktualnego motocykla na nowy, gdybyście otrzymali korzystną (5% wyższą niż Eurotax) cenę za swój motor podczas "wymiany" - czyli diler bierze od Was Wasze moto w rozliczeniu przy zakupie nowego?

2/ Dostępność serwisu - czy bylibyście gotowi płacić więcej za usługę serwisową expresową - czyli na przykład 100 zł miesięcznie za gwarancję, że Wasze moto będzie serwisowane "poza kolejką", czyli kupujecie status Klienta prioirytowego i w zamian za to Wasze moto jest zawsze przyjmowane do serwisu "od ręki" i naprawiane / serwisowane w trybie ekspresowym?

Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.

Wojtek
Marcin M

Marcin M zarządzanie to jest
najłatwiejsza rzecz,
pod warunkiem, ż...

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

witam,

1/mojej XJ 900 z 95 roku bym nie zamienił,
chyba, że na FJR 1300.
motocykl bezawaryjny - główny powód,
poza tym wygodny i ładowny.

Zrobiłem na nim około 40 kkm w 4 lata, głównie po trasach.

2/ja się umawiam do mechanika na dzień i godzinę i nie narzekam

(pozdro dla Wirka)

i tyle w tym temacie
pozdro
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Marcin M.:
witam,

1/mojej XJ 900 z 95 roku bym nie zamienił,
chyba, że na FJR 1300.
motocykl bezawaryjny - główny powód,
poza tym wygodny i ładowny.

Zrobiłem na nim około 40 kkm w 4 lata, głównie po trasach.

2/ja się umawiam do mechanika na dzień i godzinę i nie narzekam

(pozdro dla Wirka)

i tyle w tym temacie
pozdro

Wielkie dzieki za odpowiedź :-)

ROzumiem, że nie planujesz zmieniac moto :-)

I faktycznie jesteś farciarzem z tym umawianiem się na dzień i godzine :-) ja też się tak umawiam, tyle, że z regóły ma "wolny termin" czekam około 3 tygodni (przed sezonem i w trakcie).

Wojtek
Wojciech G.

Wojciech G. IT/Telekomunikacja

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Odp 1. Czemu nie :)
Odp 2. Raczej nie, generalnie to obciach ze w serwisie autoryzowanym trzeba czekac ponad tydzien lub nawet dwa na serwis gwarancyjny !! Placac slone pieniadze za nowe moto jakos nie widze potrzeby zebym musial placic dodatkowe za serwis ;-) , w szczegolnosci gwarancyjny

Pozdrawiam

Wojtek
GSXR750

konto usunięte

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

1. jak najbardziej, jeżeli oczywiście zależy Ci na zmianie na coś innego
2. gdybym miał kłopoty z umawianiem się to bym płacił ale ponieważ nie mam żadnych problemów to i nie płacę :-), ostatnio nawet podjechałem bez zapowiedzi, złapałem mechanika, wpakowałem do samochodu i powiedziałem że oddam za godzinę, przywiozłem go do mnie do garażu, wypowiedział się, połączył jeden kabelek i go odwiozłem - to jest profi działanie :-)
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

1. Oczywiście że tak.

2. Kupiłbym motocykl którego nie trzeba serwisować po za standardowymi czynnościami, a na te można umówić się wcześniej, wiedząc ile jeszcze km pozostało np. do zmiany oleju, filtra etc. Uważam że kupując nowe moto nie powinno się już dopłacać nic więcej za obsługę w serwisie. To ma być w końcu nowy sprzęt, więc czemu ma wymagać serwisu?

konto usunięte

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Cześć Wojtuś.

1. - Tak. Główny powód - załatwienie dwóch spraw w jednym miejscu, a więc o połowę mniej zawracania głowy

2. - raczej nie, może dlatego że jeżdżę swoim pierwszym motorem i wszelkie wizyty w serwisie to tylko obowiązkowe przeglądy, a z tymi jak do tej pory nie miałem problemu; jeśli musiałem się umawiać na jakiś termin to nie był przesadnie odległy.

Pozdrawiam
P.

konto usunięte

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

O ile dobrze zrozumiałem... masz na myśli sytuację, kiedy dochodzę do wniosku, że chcę nowy motocykl a tu dobry pan diler mówi "dam nowy i w rozliczeniu wezmę stary"?
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Piotr - dobrze zrozumiałeś :-)
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Wielkie dzięki Wam za te uwagi :-)

Mam do Was jeszcze jedno pytanie :-) - tak mi przyszło do głowy - skoro oczekujecie, aby diler się kontaktował z Wami, to ...

Co byście powiedzieli na sytuację, w której diler dzwoni do Waszej żony / dziewczyny / nażeczonej i mówi:
- Witam serdecznie, zbliżają się Święta / Urodziny lub Imieniny Pani Męża. Być może już ma Pani dla niego prezent. Jeśli nie to zapraszam do siebie - wiem dokładnie czym jeździ Pani Mąż, wiem o co ostatnio pytał, czyli o czym marzy (nowe rękawiczki, manetki, lusterka, wydechy, motor :-) - ha,ha,ha) - podpowiem Pani do kupić, aby był bardzo, bardzo pozytywnie zaskoczony prezentem :-) :-)

I dzięki temu, zamist kolejnego przysłowiowego "krawata" dostajecie mega prezent :-)

Co Wy na to?

Wojtek
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Oby diler dzwonił tylko aby doradzić naszej żonie/dziewczynie/narzeczonej co Nam ma kupić, a nie wykorzystywał tych kontaktów w innym celu :P

A na poważnie, to aż taka troska o klienta chyba nie jest konieczna. Niech diler wywiązuje się najpierw z podstawowych obowiązków, a potem niech proponuje naszym żonom/dziewczynom/narzeczonym co mają nam kupić.
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Wojciech S.:
Oby diler dzwonił tylko aby doradzić naszej żonie/dziewczynie/narzeczonej co Nam ma kupić, a nie wykorzystywał tych kontaktów w innym celu :P
Ha Ha Ha :-)
A na poważnie, to aż taka troska o klienta chyba nie jest konieczna. Niech diler wywiązuje się najpierw z podstawowych obowiązków, a potem niech proponuje naszym żonom/dziewczynom/narzeczonym co mają nam kupić.
Dzięki :-)

konto usunięte

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

.Jędrzej K. edytował(a) ten post dnia 05.05.12 o godzinie 23:43
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Wasza satysfakcja - dwa konkretne pytania :-)

Jędrzej K.:
1) pewnie ze tak.. ale nie wiem czy dealer zaplaci za moja xj tyle co ona jest faktycznie warta...
To jest odwieczne pytanie ... ile jest faktycznie warta :-) ja ostatnio sprzedałem swoje moto o 1/3 ceny taniej niż średnia na allegro :-) ale tak to jest jak wystawiasz moto na allegro to dajesz wyskoą cenę i czekasz... a jak pilnie sprzedajesz to moto jest zawsze warte tyle samo - czyli tyle ile ktoś jest gotów zapłacić :-)
2) well.... gwarancja jest gwarancja.... tutaj mowy nie ma o opoznieniach.... ale poza... czemu nie...tylko u dealera??? przeciez tam i tak jest juz drogo - dodatkowa stówa???? eeee...

Nie chodzi o stówkę (ta stówka to był taki przykład) - może być 10 / 20 / 50 / 500 złotych - to bardziej chodzi o sam pomysł.

Kiedyś BMW miało podobną usługę - czyli kupowałeś ryczałtem serwis - coś na wzór gwarancji - czyli płaciłeś "x" zł miesięcznie jako stałą opłatę, a jak coś się zepsuło to naprawiali za darmo - taki Medicover dla samochodów.

Ciekaw jestem, czy w motocyklach by przeszło - szczególnie, że opłata jest przez cały rok, a sezon ... róznie bywa - może być tak jak w zeszłym roku, czyli 12 miesięcy, ale to nic pewnego.

Jeszcze raz dziękuję za opinię. Jest ona bardzo pomocna.

Wojtek

Następna dyskusja:

Dwa pytania odnosnie maszyn...




Wyślij zaproszenie do