Artur T.

Artur T. Szef produktu

Temat: Użytkownicy FZS 1000

Witajcie. Od jakiegoś czasu jestem (raczej szcześliwym) posiadaczem litrowego fazera. Niestety nie znam na tyle tego modelu aby ocenić czy pewne jego zachowania są sprawą normalną czy wymagają ingerencji serwisu..
Próbowalem szukac informacji w necie, ale na temat litrowego jest naprawde bardzo mało. Dlatego prosze o pomoc
Chodzi mi o:
- rozruch silnika - zimny na ssaniu nie pali zbyt lekko , trzeba posiłkować się manetką gazu, a po odpaleniu po krótkim czasie spadają mu obroty jakby wyłączane było ssanie (przy tym nierówna praca)
gdy jest cieply tez raczej nie pali na tzw dotyk (trzeba dodac gazu)..
może koś z Was jest posiadaczem Fazera i wie czy jest to normalny stan czy nie...
Bylem w jednym serwisie i powiedzieli mi ze to normalka ale wole sie upewnic

- nastepna rzecz to spalanie i pobor oleju..
katalogowo jest 5,5 l paliwka na setkę, ale jest z tym chyba różnie? oleju podobno nie bierze?

A poza tym to chyba fajne moto..
Napewno fajnie sie prowadzi w zakretach..duza frajda:)))

konto usunięte

Temat: Użytkownicy FZS 1000

Może nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo to dopiero drugi sezon na FZS 1000, ale podzielę się swoimi spostrzeżeniami. A więc:
- jeżeli chodzi o rozruch u mnie jest identycznie-czyli z gazem, na ssaniu też spadają obroty, ale jeżeli delikatnie przymknę to się podnoszą, przy rozgrzanym silniku pali już bez gazu (sprawdź jakie masz obroty biegu jałowego)
- jeżeli chodzi o spalanie to nigdy nie udało mi się zejść poniżej 6,5 l, olej niestety też lubi wciągnąć.
Również rozmawiałem z mechanikami na w/w tematy i powiedzieli mi że ten typ tak ma.
Artur T.

Artur T. Szef produktu

Temat: Użytkownicy FZS 1000

Dzieki za odpowiedź..z tym odpalaniem to nie jest az taki duzy problem. mozna sie przyzwyczaic, A własności jezdne i wygląd rekompensują inne niedomagania fazerka.
Pozdrawiam i szerokiej drogi

Następna dyskusja:

SHOEI XR-1000




Wyślij zaproszenie do