Paweł S.

Paweł S. Administrator
Systemów
Informatycznych

Temat: street/sport bike vs cruiser

Oleś K.:

Facet nie umie jeździć i porywa się na bydle. Nieistosne jest, czy 250 czy 500 - niech kupi mniejsze i podejdzie z pokorą do sprzętu.


fakt. zresztą dla mnie w ogóle dziwne jest kupowanie motocykla 'wirtualnie' - bez prawka, bez nawet godziny przejechanej na jakimkolwiek sprzęcie tylko i wyłącznie na podstawie 'bo zajebiście wygląda' lub do lansu.
Czekam, z niecierpliwością czekam na przepisy, które nie dopuszczą nowych kierowców do wsiadania na coś wiekszego niż 250ccm. Dla ich własnego bezpieczeństwa, cokolwiek by gadali o wadze.

Co to da? I tak duża część motocyklistów (głównie tych młodszych bądź głupszych) jeździ bez prawka. Myślisz, że po zmianie przepisów to się zmieni?

PS ja ważę w tej chwili 89kg - jakoś jeździlem 150tką w zeszłym roku (choćby jak ją odprowadzałem do nowego właściciela) i nie zauważyłem dużej różnicy ;p ;]

Poważnie, a jaką?
PPS jeździłem nią kiedyś z dziewczyną - też nie było źle - a łącznie z pewnością mieliśmy ponad 120kg - wcale nie trzeba się było odpychać piętami ;p

Nie chodzi o odpychanie się piętami tylko o nie wygodną pozycje - zbyt podkurczone nogi i siedzisko na wysokości kolan. Mnie to bardzo męczy. Nie mówiąc już o tym, że na CBF250 przy skręcaniu kierownicy czasami blokowała mi się o kolano.

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Paweł S.:
Nie chodzi o odpychanie się piętami tylko o nie wygodną pozycje
- zbyt podkurczone nogi i siedzisko na wysokości kolan. Mnie to
bardzo męczy. Nie mówiąc już o tym, że na CBF250 przy skręcaniu kierownicy czasami blokowała mi się o kolano.

Tą 150tką jeździ facet 196 wzrostu. I nie zawadza kolanami. Mówi, że mu całkiem wygodnie. Wygląda to jak MZka, kierownicę ma w miarę daleko ;))

Waży też swoje. I daje radę. Tylko facet ma w głowie i zaczyna od czegoś mniejszego, żeby być pewniejszym siebie i swoich możliwości, jak już na coś większego wskoczy.

Więc można znaleźć wygodną motkę z małą pojemnością - trzeba tylko chcieć. Nawet, jak sie wazy 120kg.
Monika Victoria G.

Monika Victoria G. Wszystko jest
możliwe! Nie ma
rzeczy niemożliwych,
zajmu...

Temat: street/sport bike vs cruiser

czemu sie tak czepiliscie jednego rodzaju moto? przeciez dla osob, ktore sa ciezsze, wyzsze, sa rowniez moto mniejszej pojemnosci w innych modelach, jakies enduro np.
Przeciez nie trzeba jezdzic banditem, czy od razu R1,6 79:)cokolwiek.
Wazne by sie z moto obyc na poczatek. Wiedziec jak moto, a co za tym idzie kierowca zachowuje sie w roznych warunkach, jak sie skladac do skretu, jak zmieniac biegi itd. Niejednokrotnie zauwazylam, ze Ci ktorzy kupuja nawet 500 czy 600 na pierwsze, przesiadaja sie na wieksze, (bo przejechali juz 2000km, albo wiecej) wiec sie juz obeznani, a wariuja i katuja maszyny na prostej drodze, bo biegow zrzucac nie potrafia, w zakretach sie nie mieszcza, itd. a czy ktos z was widzial, jak jezdza wprawieni poczatkujacy? nie ogarniaja moto, juz nie wspomne o dodatkowych rzeczach (niezbednych) jak uzywanie kierunkow!! nie tylko jak sie zjezdza na skrzyzowaniu, ale rowniez zmieniajac pas.
Pamietajmy ze moto, to nie auto, i nie kazdy wie gdzie i jak wygladaja kierunki- nasze na moto sa 10 razy mniej widoczne. Co sie dziwic tym w autach (chociaz roznie to bywa) ze nie widza, jak moto zmienia pas/.

Ehh to bez sensu, nie ma co tlumaczyc tym, ktorzy chca zaczynac od lanserskich moto, ze warto sie najpierw nauczyc... :)
pozdrawiam wszystkich
Paweł D.

Paweł D. ஜ۩۞۩ஜ

Temat: street/sport bike vs cruiser

Monika Victoria Gorgoń:
czemu sie tak czepiliscie jednego rodzaju moto? przeciez dla osob, ktore sa ciezsze, wyzsze, sa rowniez moto mniejszej pojemnosci w
innych modelach, jakies enduro np.
Jakie? Nie znam, nie jeździłem nigdy, jakbym chciał enduro to jakiego szukać żeby to "jakieś" nie było dla mnie za małe?
Przeciez nie trzeba jezdzic banditem, czy od razu R1,6 79:)cokolwiek.
Cokolwiek? A jak to wygląda, to "cokolwiek"? Jak ktoś pyta o konkrety, to znaczy chyba, że chce konkretną odpowiedź a nie "cokolwiek".
Ehh to bez sensu, nie ma co tlumaczyc tym, ktorzy chca zaczynac od lanserskich moto, ze warto sie najpierw nauczyc... :)
Viki, zawsze jest sens tłumaczyć, bo a nóż widelec coś dotrze? Aczkolwiek komuś, kto szuka moto do lansu proponowanie 250tki... no to takie grochem o płot strzelanie ;) Już lepiej w miare nowe gs500 z owiewkami polecić - z daleka wygląda jak GSXR1000 więc dla nie wprawnego oka będzie lanserski a od litra znacznie spokojniejszy :D
Monika Victoria G.

Monika Victoria G. Wszystko jest
możliwe! Nie ma
rzeczy niemożliwych,
zajmu...

Temat: street/sport bike vs cruiser

Cokolwiek? A jak to wygląda, to "cokolwiek"? Jak ktoś pyta o konkrety, to znaczy chyba, że chce konkretną odpowiedź a nie "cokolwiek".
Wychodze z zalozenia, ze jezeli komukolwiek, naprawde na czyms zalezy, to jest w stanie zrobic wiele rzeczy, chociazby najprostrzych - poszukac w necie :) i poczytac o roznych moto, a nie tylko czekac na gotowe odpowiedzi od innych :) a na allegro jest wszystko do wyboru do koloru, jesli ktos potrafi szukac :)

Viki, zawsze jest sens tłumaczyć, bo a nóż widelec coś dotrze? Aczkolwiek komuś, kto szuka moto do lansu proponowanie 250tki... no to takie grochem o płot strzelanie ;) Już lepiej w miare nowe gs500 z owiewkami polecić - z daleka wygląda jak GSXR1000 więc dla nie wprawnego oka będzie lanserski a od litra znacznie spokojniejszy :D
Pawel, nie zgodze sie zupelnie.
Obecnie, nowe moto (mowie tak od 2005) wygladaja bardzo podobnie, gdyby ni enapisy, 125, 250, 500, 600 to modele wygladaja baaardzo podobnie, owiewki, malowanie- hociazby Yamaha - jak wczoraj ogladalam w salonie, 125 - 500 - ok widac na pierwszy rzut, ze 125-ma maly silniczek:) ale do lansu, great :) sama bym sobie taka sprawila 250 :) ehh miodzio

Temat: street/sport bike vs cruiser

co to jest lanserskie moto?
Mam przepraszać że podoba mi się to co kupuje i że tego chce?
Co to ma do rzeczy? Nie kupie jakieś maszkary by zadowolić ludzi których nawet nie znam. Oczekujecie że wpasuje się w wasz kształt świata, gdzie ktoś kto ma coś co mu odpowiada to lanser? Co to ma być? Nie pytałem czy na sportsterze będę zarywał laski z prawa i lewa i jak będzie komponował się w Międzyzdrojach czy na Mazurach. Pytałem o zdanie ale nie pisałem że was posłucham. Jedno nie determinuje drugiego. Oczywiście wezmę to pod uwagę i tyle. Mam wrażenie, po waszych odpowiedziach, że oczekujecie że padnę na twarz w aurze skruchy, pokajam się i obiecam że nigdy więcej nie pomyśle nawet o takich lanserskich zabawkach.
Chcecie chyba żebym był taki jak wy? No cóż, nic z tego. To mnie różni od was, lanserów, dresiarzy, i innych zwykłych ludzi to fakt że robię to na co JA mam ochotę a nie inni ludzie. Nie kieruję się wyznacznikiem popularności wśród przyjaciół. Oni to wiedzą i dlatego jesteśmy przyjaciółmi.
Z całym szacunkiem, nie znam was ale dla mnie życie jest za krótkie by zastanawiać się co by było gdyby... Robie to co chce zanim będzie za późno.
Proszę o poszanowanie mojego zdania i darowanie sobie osobistych wycieczek. Ja się staram być miły. :)
Wracając do tematu.
Niektórzy pytają czy będę jeździł z pasażerem. Tak, z żoną. I to często w dłuższe wycieczki z małym plecakiem/torba na pastę do zębów i coś do mycia i trochę bielizny na zmianę (ale nie z powodu prędkości). Planujemy przy okazji częste przystanki po drodze, gdzieś na wsi. Miastowe życie daje się na we znaki. Raczej nie będę jeździł w grupach z innymi. Ja i zona raczej uciekamy od ludzi. Japońskie cruisery są trochę przy ciężkawe (>300kg) a Sportster to trochę ponad 200kg, stąd mój wybór. Poza tym jest bardzo duży aftermarket co pozwoli mi łatwo zmienić parę rzeczy dla wygody (podnóżki, kanapę, tylne zawieszenie by zrekompensować moją i żony wagę). Jak sprawdza się szyba ochronna? Da się jeździć do 100 km/h bez niej? Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur Woźniak:
Proszę o poszanowanie mojego zdania i darowanie sobie osobistych
wycieczek. Ja się staram być miły. :)
Ja też. Wycieczkami o lansie się nie przejmuj.
Japońskie cruisery są trochę przy ciężkawe (>300kg) a Sportster to trochę ponad 200kg, stąd mój wybór.
Moje waży 240 kg - nie jest ciężko ogarnąć. 300 kg to też nie jest tak dużo - jak się tylko umie jeździć.

Jak sprawdza się szyba ochronna? Da się jeździć do 100 km/h bez niej? Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?
Da się spokojnie - nawet w pozycji wyprostowanej, jak na chopperze. Spokojnie.

Chcesz robić wycieczki z żoną - nie musisz brać cruisa, nie musisz brać streeta - pomyśl o turystyku (np Vstrom)
życie jest za krótkie by zastanawiać się co by było gdyby...
Dlatego nie kupuj na razie nic dużego. Kup teraz sobie MZkę 250tkę i rozjeździj się do końca sezonu. Życie jest krótkie, a Ty będziesz mial dodatkowo odpowiedzialność za żonę (i jej błędy, jesli się np przestraszy i źle wychyli!). Musisz się dobrze czuć na moto.

W zimę sobie poszukaj turystyka. Można nimi spokojnie śmigać po miescie (kurde, chopperem bez gmoli się nieźle mieszczę w korkach, to turystykiem z palcem w... wydechu? :D)

Nie kupuj docelowego motocykla na pierwszą maszynę - teraz cokolwiek i zacznij jeździć, w przyszłym sezonie używańca pomiędzy tym co teraz, a docelowym, na drugi rok możesz kupować nowy - będziesz miał już pojęcie czego chcesz od motocykla, pozycji siedzenia na nim itp.Oleś K. edytował(a) ten post dnia 09.07.08 o godzinie 13:45

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur,

wraz z mężem często jeździmy w trasy (ja na GSie on na Bandycie-600), on ma szybę ja nie i powiem Ci z własnego doświadczenia, że szyba duużo daje. Jak wieje duży wiatr a jesteś kolejną godzinę w trasie to jest on bardzo męczący, generalnie jazda w trasy a jazda po mieście to dwie zupełnie inne jazdy ;-)

Mam pomysł - jeżeli masz ochotę to napisz do mnie na priva, jak jesteś z Warszawy (nie czytałam wszytkiego od początku to nie wiem) to się umówimy, wpadniesz do nas, prześmigasz się na jednym i drugim, zobaczysz czy dasz radę, posadzisz z tyłu żonę, załadujemy kufry i sam zobaczysz co i jak.

Temat: street/sport bike vs cruiser

Oleś K.:
Artur Woźniak:
Proszę o poszanowanie mojego zdania i darowanie sobie osobistych
wycieczek. Ja się staram być miły. :)
Ja też. Wycieczkami o lansie się nie przejmuj.
Japońskie cruisery są trochę przy ciężkawe (>300kg) a Sportster to trochę ponad 200kg, stąd mój wybór.
Moje waży 240 kg - nie jest ciężko ogarnąć. 300 kg to też nie jest tak dużo - jak się tylko umie jeździć.

Jak sprawdza się szyba ochronna? Da się jeździć do 100 km/h bez niej? Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?
Da się spokojnie - nawet w pozycji wyprostowanej, jak na chopperze. Spokojnie.

Chcesz robić wycieczki z żoną - nie musisz brać cruisa, nie musisz brać streeta - pomyśl o turystyku (np Vstrom)
życie jest za krótkie by zastanawiać się co by było gdyby...
Dlatego nie kupuj na razie nic dużego. Kup teraz sobie MZkę 250tkę i rozjeździj się do końca sezonu. Życie jest krótkie, a Ty będziesz mial dodatkowo odpowiedzialność za żonę (i jej błędy, jesli się np przestraszy i źle wychyli!). Musisz się dobrze czuć na moto.

W zimę sobie poszukaj turystyka. Można nimi spokojnie śmigać po miescie (kurde, chopperem bez gmoli się nieźle mieszczę w korkach, to turystykiem z palcem w... wydechu? :D)

Nie kupuj docelowego motocykla na pierwszą maszynę - teraz cokolwiek i zacznij jeździć, w przyszłym sezonie używańca pomiedzy tym co teraz, a docelowym, na drugi rok możęsz kupować nowy - będziesz miał już pojęcie czego chcesz od motocykla, pozycji siedzenia na nim itp.Oleś K. edytował(a) ten post dnia 09.07.08 o godzinie 13:44


Ale to brzydkie to co pokazałeś. Bez obrazy, rozumiem sens istnienia takich motorów ale to jednak nie dla mnie model. Widzisz ja jestem antyspołeczną i gburowata jednostką a to wygląda jak koń na którego kiedyś mój pracodawca próbował mnie wsadzić. Wyglądało to komicznie i żenująco. Kiedyś znajomy Fin miał podobną BMW enduro i jeździł nią po całej europie. Nie podobała mi się. Mojemu innemu kumplowi pewnie by się spodobało (bo jeździ volvo kombi ;) ) ale to nie dla mnie.
Nie wiem. Po prostu nie czuję go.
Musze się wybrać w teren bo zdjęcia mało dają. To trochę jak z kobietą. Patrzysz na słodką blondynę, wiesz że jest zepsuta, piękna i droga ale na jej widok serducho zaczyna wariować. To niestety jest kryterium wyboru.
(gwoli wyjaśnienia, nie kręcą mnie blondyny to tylko wizualizacja problemu).

Temat: street/sport bike vs cruiser

Alicja Kasperkiewicz:
Artur,

wraz z mężem często jeździmy w trasy (ja na GSie on na Bandycie-600), on ma szybę ja nie i powiem Ci z własnego doświadczenia, że szyba duużo daje. Jak wieje duży wiatr a jesteś kolejną godzinę w trasie to jest on bardzo męczący, generalnie jazda w trasy a jazda po mieście to dwie zupełnie inne jazdy ;-)

Mam pomysł - jeżeli masz ochotę to napisz do mnie na priva, jak jesteś z Warszawy (nie czytałam wszytkiego od początku to nie wiem) to się umówimy, wpadniesz do nas, prześmigasz się na jednym i drugim, zobaczysz czy dasz radę, posadzisz z tyłu żonę, załadujemy kufry i sam zobaczysz co i jak.

Ona liczy na mnie w kwestii prowadzenia. Nawet przez ulicę. Sa rzeczy które robi a są tez takie których nie zrobi nigdy. Prowadzenie pojazdów mechanicznych zalicza się do tych nie robi. Dzieki za ofertę :) Zapytam.

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur Woźniak:
Ale to brzydkie to co pokazałeś. Bez obrazy, rozumiem sens istnienia takich motorów ale to jednak nie dla mnie model.

Spoko, również nie dla mnie :)
Natomiast właśnie do Twoich potrzeb: dojazd do pracy + wygodna wycieczka poza miasto.

Bywają i ładniejsze turystyki rzędu 600ccm, porozglądaj się :)
Paweł S.

Paweł S. Administrator
Systemów
Informatycznych

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur Woźniak:
co to jest lanserskie moto?
Mam przepraszać że podoba mi się to co kupuje i że tego chce?
Co to ma do rzeczy?

A to chyba do mnie. Przepraszać nie musisz - zrobisz to co chcesz w końcu Twoje pieniądze i Twoje życie. Skoro jednak zadałeś pytanie to znaczy, że interesuje co inni sądzą o Twoich wyborach i co by Ci radzili. Jeżeli nie miałbyś zamiaru brać tego pod uwagę to po co miałbyś pytać?
Jeżeli zaś chodzi co ma do rzeczy, że kupujesz motocykl tylko na podstawie wyglądu i z zerowym doświadczeniem to nie bardzo rozumiem pytanie. Dla wyglądu, bez 'przymierzania' to moim zdaniem można kupić meble, kubek czy inne takie. Natomiast w motocyklu wygląd jest sprawą która powinna mieć co najmniej drugorzędne znaczenie przy kupnie - szczególnie z zerowym doświadczeniem kupującego.
Dlatego, że kupując motocykl który Ci się bardzo podoba ale którego raczej nie masz szans opanować długo się nim nie nacieszysz. I tyle.
A że sporo ludzi przy kupnie motocykla kieruje się tylko tym by zaszpanować przed znajomymi to inna sprawa. I to właśnie jest lanserskie moto - kupowane tylko i wyłącznie dla wyglądu i wrażenia jakie wywrze na otoczeniu.
Wracając do meritum: Oleś Ci dobrze radzi (no może niekoniecznie się zgadzam z tą 250tką przy Twoich wymiarach), na sieci też pełno opisów 'pierwszego moto' się znajduje wraz z uzasadnieniem. Od Ciebie tylko zależy czy z tego skorzystasz. Od siebie dodam tylko tyle, żebyś przed wyborem przynajmniej przejechał się paroma motocyklami z Twojej listy.

Temat: street/sport bike vs cruiser

Paweł S.:
Artur Woźniak:
co to jest lanserskie moto?
Mam przepraszać że podoba mi się to co kupuje i że tego chce?
Co to ma do rzeczy?

A to chyba do mnie. Przepraszać nie musisz - zrobisz to co chcesz w końcu Twoje pieniądze i Twoje życie. Skoro jednak zadałeś pytanie to znaczy, że interesuje co inni sądzą o Twoich wyborach i co by Ci radzili. Jeżeli nie miałbyś zamiaru brać tego pod uwagę to po co miałbyś pytać?
Jeżeli zaś chodzi co ma do rzeczy, że kupujesz motocykl tylko na podstawie wyglądu i z zerowym doświadczeniem to nie bardzo rozumiem pytanie. Dla wyglądu, bez 'przymierzania' to moim zdaniem można kupić meble, kubek czy inne takie. Natomiast w motocyklu wygląd jest sprawą która powinna mieć co najmniej drugorzędne znaczenie przy kupnie - szczególnie z zerowym doświadczeniem kupującego.
Dlatego, że kupując motocykl który Ci się bardzo podoba ale którego raczej nie masz szans opanować długo się nim nie nacieszysz. I tyle.
A że sporo ludzi przy kupnie motocykla kieruje się tylko tym by zaszpanować przed znajomymi to inna sprawa. I to właśnie jest lanserskie moto - kupowane tylko i wyłącznie dla wyglądu i wrażenia jakie wywrze na otoczeniu.
Wracając do meritum: Oleś Ci dobrze radzi (no może niekoniecznie się zgadzam z tą 250tką przy Twoich wymiarach), na sieci też pełno opisów 'pierwszego moto' się znajduje wraz z uzasadnieniem. Od Ciebie tylko zależy czy z tego skorzystasz. Od siebie dodam tylko tyle, żebyś przed wyborem przynajmniej przejechał się paroma motocyklami z Twojej listy.


Odpowiem ci może trochę dziwnie. Nie mam doświadczenia w kontaktach homoseksualnych ale wiem że to nie dla mnie. A z wyborem jest jak z kobietą. Nigdy nie wiesz na początku czy jest to twój typ czy nie. Sugerujesz sie wyglądem a potem dowiadujesz sie podczas jazdy. PO wyglądzie i pewnych przemysleniach skresliłem pewne typy. Zostawiłem to co widać choć nie przeczę, że mogę sie rozczarować w salonie czy na drodze. C'est la vie.

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Maciej Szadkowski:

No to powodzenia stary :) Maszyny o których piszesz mają 150 na 2 biegu ;) Z tysiączek polecałbym jeszcze Ducati 1098R, MV Agusta Brutale 1078 RR i GSX-R1300 Hayabusa.
lepiej bym tego nie ujal - no moze - polecilbym bardziej Hayabuse :)
Paweł S.

Paweł S. Administrator
Systemów
Informatycznych

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur Woźniak:
>
[ciach]
Zostawiłem to co widać choć nie przeczę, że mogę sie rozczarować w salonie czy na drodze. C'est la vie.

Problem w tym, że wybierając motocykl tylko na podstawie wyglądu, ryzykujesz coś więcej niż rozczarowanie. Niemniej jednak - Twój wybór - Twoje życie, to w końcu Ty będziesz ponosić ewentualne konsekwencje swojego wyboru. Dla mnie EOT.

Temat: street/sport bike vs cruiser

Jędrzej Kawecki:
Maciej Szadkowski:

No to powodzenia stary :) Maszyny o których piszesz mają 150 na 2 biegu ;) Z tysiączek polecałbym jeszcze Ducati 1098R, MV Agusta Brutale 1078 RR i GSX-R1300 Hayabusa.
lepiej bym tego nie ujal - no moze - polecilbym bardziej Hayabuse :)

Nie podoba mi się Hayabusa. ;)

Co z tego że na 2 idzie do 150? A musi? jeśli tak to po co on komukolwiek skoro coraz więcej radarów na drogach. Czy to znaczy że jak kupie Evo X to znaczy, że mam zrywać asfalt na każdych światłach? A w Landroverze mogę jechać tylko po amazonce? Nie bądźmy śmieszni.
Nadmiar mocy jest przydatny czy wręcz niezbędny. Raz widziałem na trasie w nocy typa bez tego nadmiaru i powiem wam że przy wyprzedzaniu, "Piły to tępe narzędzia". Oczywiście w nieodpowiednich rękach to kwatera -2m. Ale gadając o tym raczej się tego nie dowiemy.

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

Artur Woźniak:

Odpowiem ci może trochę dziwnie. Nie mam doświadczenia w kontaktach homoseksualnych ale wiem że to nie dla mnie. A z wyborem jest jak z kobietą. Nigdy nie wiesz na początku czy jest to twój typ czy nie. Sugerujesz sie wyglądem a potem dowiadujesz sie podczas jazdy. PO wyglądzie i pewnych przemysleniach skresliłem pewne typy. Zostawiłem to co widać choć nie przeczę, że mogę sie rozczarować w salonie czy na drodze. C'est la vie.

dzizas... odporny to jestes na agrumentacje - nie ma co...
jesli masz odlozone troche pieniedzy to proponuje zebys jednak wypozyczyl kilka roznych moto na dzien i nimi pojezdzil - bo jak bedziesz w zakrecie i odkrecisz manetke, albo zaczniesz hamowac w zakrecie nie majac doswiadczenia to w efekcie zaplacisz tylko 10% udzialu wlasnego a reszte wezmie na siebie dealer....

zacznij od czegos co ma nie wiecej niz 60-70KM - pojezdzij troche sam - tak jak pisza chlopaki do konca sezonu, powoz troche zonke na krotsze trasy i po miescie - i bedziesz przy najmniej wiedziec o co chodzi i gdize jest problem z pasazerem i ze "oddaje sie prowadzeniu" nie ma tu nic do gadania.... to po prostu tak nie dziala...

bede tendencyjny ale polecilbym Ci na poczatek XJ - mam prawie 2m wzrostu, waze adekwatnie i z pasazerka i kuframi dobrze mi sie jezdzilo. moto clkiem wystarczajace do miasta i daje rade do turystyki. a siedzac na niej nie wygladalem jakbym dojezdzal psa...

Temat: street/sport bike vs cruiser


dzizas... odporny to jestes na agrumentacje - nie ma co...

Dziękuje. Biorę poprawkę na argumentacje bo to wynik waszego punktu widzenia.
Trochę jestem z tych co muszą włożyć rękę w ogień by przekonać się czy parzy. Trochę ryzykowne ale muszę mieć pewność że dobrze robię.

konto usunięte

Temat: street/sport bike vs cruiser

to w takim razie moze na sugestie troche mniej... wykup prosze polise jesli zdecydujesz sie na zakup czegos powyzej 750ccm... just in case - dla zony.
Maciej S.

Maciej S. Organizuje pracę
ludzi. Wymyślam
rzeczy.

Temat: street/sport bike vs cruiser

Kochani ... EOT może? Wszystkich nie uratujecie. Artur jest wyjątkowy niech bierze co chce.

Następna dyskusja:

MOTO BIKE POZNAN




Wyślij zaproszenie do