konto usunięte

Temat: Power Commander

Czy ktoś z Was korzysta z Power Commandera?
Niedługo montuje wydech LeoVince i chciałbym jako kolejną zmianę założyć właśnie Power Commandera tylko nie wiem czy to ma jakikolwiek sens - czy rzeczywiście daje takie super efekty i pozwala na zindywidualizowanie charakterystyki silnika?
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Power Commander

Mateusz,

z tego co rozmawiałem z Tomkiem Kędziorem to jednorazowo ma to sens - bo przy użyciu PC i zmianie wydechu możesz ustawić przebieg charakterystki mocy i momentu obrotowego na nowo.
Natomiast przy jeździe nie-wyścigowej na dłuższą metę nie ma to sensu (poza tym jednorazowym set-upie).

Podjedź do Poland Position i pogadaj z Tomkiem lub chłopakami - chyba taniej wyjdzie skorzystać z ich sprzętu.. ;)
Janusz M.

Janusz M. Dyrektor ds.
Marketingu i
Strategii Sprzedaży

Temat: Power Commander

Nie da się skorzystać z czyjegoś sprzętu, PC są dedykowane do danego motocykla. IMHO PC to super sprawa i to wcale nie jednorazowa. Ja np. ostatnio zamieniłem nieco ustawienia mapy żeby moocykl lepiej pracował w górnym zakresie obrotów (oczywiście nie ja osobiście zrobił mi to właśnie T. Kędzior). PCIII używam i polecam zwłaszcza, jeżeli zmieniasz dolot (filtr) i wylot (wydech) wtedy bez PC to naprawdę trzeba się namęczyć żeby wszystko ustawić, a w niektórych motocyklech jest to wręcz niemożliwe. BTW do jakiego motocykla to instalujesz?
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Power Commander

Mateusz chce to wrzucić do GSR600... :)

Po tym jakie mapy zapłonu sa do ściągnięcia ze strony PC to widać, że jest to bardzo proste - widocznie Tomek miał na myśli "grzebanie" w tworzeniu własnych map, dlatego powiedział to co powiedział... ;)
W ściganiu takie modyfikacje to rzecz codzienna - pytanie jak w naszej jeździe?

PS. Sorry Mati za wypowiedź w Twoim imieniu, ale ponieważ też o tym myślałem a już zacząłem wprowadzać w błąd... ;)
A Twój Leo już przyjechał?
Jaromir W. edytował(a) ten post dnia 16.09.07 o godzinie 09:03

konto usunięte

Temat: Power Commander

Nie no Jarek ja się czuję Twoim ambasadorem, Ty możesz być moim.
W końcu razem jesteśmy z Zuziami, tylko Twoja ma większe hamulce :-), moja jest bardziej szalona :-)

Leo powinien być w poniedziałek, wtorek i od razu biorę się do montowania.
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Power Commander

Mateusz Aleksander G.:
W końcu razem jesteśmy z Zuziami, tylko Twoja ma większe hamulce :-), moja jest bardziej szalona :-)

Tylko jak moja Zuzka usłyszy Twojego Leo to obawiam się, że też będzie takiego chciała... :))))

konto usunięte

Temat: Power Commander

ehhhhh te baby :-)
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Power Commander

A jak tam Mateusz montaż ksenonów??

konto usunięte

Temat: Power Commander

we wtorek skończę, weekend miałem strasznie zapchany i nie dałem rady
jak skończę to dam Wam znać jakie efekty
jednego jestem pewny - jest z tym masa roboty
trzeba upchać przetwornicę, przekaźnik i masę kabli a w mojej Zuzi miejsca jak na lekarstwo :-)
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Power Commander

Mhm.. No to życzę powodzenia, a ja dopiero będę mógł zobaczyć wyniki pod koniec miesiąca i porównać z GSRem Jaro. Też zaczynam myśleć nad zmianą żarówki na Xenona :P
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: Power Commander

Wynikami Bi-Xeno tez jestem zainteresowany (nie, nie zamierzam pakowac do XJ :D).
Jaki(e) zarnik(i) pakujesz - tzn o jakiej temp. (barwa)?

Pozdro :)

konto usunięte

Temat: Power Commander

Zbigniew D.:
Wynikami Bi-Xeno tez jestem zainteresowany (nie, nie zamierzam pakowac do XJ :D).
Jaki(e) zarnik(i) pakujesz - tzn o jakiej temp. (barwa)?

no właśnie tez jestem ciekaw temperatury. W aukcji której link podawał Mateusz nie jest napisane.
Mati czy w instrukcji/na pudełku jest coś o barwie ?

Ja jako, że mam dwa światła zastanawiam się nad BiXenonem np.
http://www.allegro.pl/item241657973_bi_xenon_xenony_h4...
ale dopiero po sezonie.

konto usunięte

Temat: Power Commander

na pudełku nie ma takich info - dowiem się od kolesia od którego kupowałem ten sprzęt
Jaroslav O.

Jaroslav O. Specjalista ds
sprzedazy

Temat: Power Commander

Chyba 6000 wsam raz,
zeby niewygladac jak marsjanin, i zeby bylo i wydac :)
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: Power Commander

Z info ktore wyczytalem na wielu forach - lepiej, zeby swiatlo bylo biale niz niebieskie.
Sam przetestowalem (na czyims sprzecie - coprawda puszka, ale) BiXenony o wyzszej temp - nie pamietam jakiej dokladnie, ale juz swiecily na niebiesko.
W nocy, zwlaszcza na mokrym asfalcie porazka...
Potwierdzilo to tym samym (przynajmniej dla mnie :D) to co znalazlem na forach - niebieskie maja ladna barwe i lans, ale mecza wzrok szybciej i SLABO oswietlaja droge. Zdecydowanie wiekszosc polecala biale. Chyba, ze ktos jezdzi wieczorkiem pod pub i powrotem - wowczas swiatla do lansu potrzebne ;)

konto usunięte

Temat: Power Commander

3200k - to ciepło białe, lekko żółtawe
4300k - białe
6000K - to tak zwane Diamond Blue czyli lekko niebieskie
8000K - deep blue, wiadomo
10000K - purple
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: Power Commander

Piotr - thx :)

Coprawda temp. znam (sie czytalo, gralo w jakies NSF'y z mlodymi) :)

Ale zawsze przydatne :)

I jak tam Mateusz? Wyjasniles i przetestowales Xenony? :)

konto usunięte

Temat: Power Commander

Moc żarników xenonowych jest jednakowa dla wszystkich czyli 35 W , barwa natomiast jaką posiadam to 6000K , jest to kolor światła najbardziej zbliżony do światła księżyca . Xenony z taką właśnie barwą wyjeżdżają z salonu BMW i Mercedes. - taką odpowiedź uzyskałem.
Świecą pięknie ale mam kłopoty z zamontowaniem przetwornicy - straszne bydle i się nigdzie nie mieści :-).
Ale dzisiaj już na pewno skończę :-)
Robert Lachowiecki

Robert Lachowiecki Extreme Networks
Sales Representative
CEE

Temat: Power Commander

Nie jestem specem od strony technicznej, moge zatem jedynie poslugiwac sie informacjami jakie otrzymalem od kumpla, ktory jest w tym dobry. Ustawienie Power Commandera i odpowiednia mape dobiera sie do tego, co masz w moto. Wydechy, filtry itp. Pozwala na zdecydowanie odczuwalne podniesienie parametrow. Z tego co wiem, zdecydowanie warto. Instalacji, jak ze wszystkim, musi jednak towarzyszyc osoba, ktora sie na tym wyznaje. Byloby srednio fajnie wydac powiedzmy ok 300-350$ (nawet przy dzisiejszym kursie) i nie zyskac nic tylko dlatego, ze nie jest to odpowiednio poustawiane.

Po ustawieniu odpowiednich parametrow warto odwiedzic pozniej hamownie - pozwala na dokladne ustawienie wszystkiego. Jesli jednak pierwotnie zostalo to zrobione dobrze, hamownia pozwala na "odzyskanie" dodatkowych +/- 3KM.

Pozdrawiam
Robert



Wyślij zaproszenie do