Jerzy Kopyra

Jerzy Kopyra radca prawny,
obsługa prawna
inwestycji
budowlanych

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Rafał Ł.:

Jeśli chcecie powiedzieć , że większość z Was mających motocykle jadące np. koło 200 kmh/ max

Ten maks dotyczy jazdy na jednym kole, rozumiem ? ;-)Jerzy Kopyra edytował(a) ten post dnia 26.07.11 o godzinie 00:13
Radek P.

Radek P. Pharmaceutical
packaging
development and
market development

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Jerzy Kopyra:
Ten maks dotyczy jazdy na jednym kole, rozumiem ? ;-)

tia na przednim :)
Jerzy Kopyra

Jerzy Kopyra radca prawny,
obsługa prawna
inwestycji
budowlanych

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Radek P.:
Jerzy Kopyra:
Ten maks dotyczy jazdy na jednym kole, rozumiem ? ;-)

tia na przednim :)

Na przednim, ale jazda do tyłu ! ;-)Jerzy Kopyra edytował(a) ten post dnia 26.07.11 o godzinie 10:13
Radek P.

Radek P. Pharmaceutical
packaging
development and
market development

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Jerzy Kopyra:
Na przednim, ale jazda do tyłu ! ;-)

poprzeczka w górę? ok :)

zatem jazdna 200km/h na przednim kole, do tyłu ..... pod górkę hahaha

ok, bo zaraz nas brać tutaj zbeszta za offtopowanie - chociaż wolę takie offtopy niż to nasze odwieczne, małe spory.
Piotr Andrzej Krzysztof S.

Piotr Andrzej Krzysztof S. Inżynier
Aplikacji/Programist
a

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Radek P.:

zatem jazdna 200km/h na przednim kole, do tyłu ..... pod górkę
i z plecakiem :)
hahaha

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

a może jeszcze by tak stary poczciwy kosz dorzucić? Z pasażerem rzecz jasna!
Jerzy Kopyra

Jerzy Kopyra radca prawny,
obsługa prawna
inwestycji
budowlanych

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Rafał N.:
a może jeszcze by tak stary poczciwy kosz dorzucić? Z pasażerem rzecz jasna!

Dobra, dolewam oliwy do ognia - ten pasażer w koszu waży 120 kg, więc wystaje i mocno oporuje. Aaaaa, zapomniałbym o najważniejszym-pada grad ! ;-))
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Wróćmy do wątku. Wiadomą rzeczą jest, że najłatwiej jest skorzystać z mocy w naszych sprzęciorach na prostej, płaskiej drodze. Drogi kręte i wyboiste weryfikują umiejętności jeźdźców. Prowadząc rozmowy na różnych forach dociera do mnie jeszcze jeden argument - LANS!!! Nawet ostatnio zostałem zaczepiony na ulicy przez jegomościa, który bez ogródek przeszedł do sedna, zadając mi pytanie, ile ten mój sprzęt wyciąga Odpowiedziałem, że max co można to 220 km/h. A on na to, to szału nie ma.

Teraz już rozumiem, jak cywilnie można wykorzystać moc sprzęciora ;-)

TPS

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Grzegorz Kucharski:
Rossi to juz historia, nie jestes na biezaco kolego ;-P

No to czegoś nie wiem, bo jeszcze w tym sezonie jeździł ;>
Radek P.

Radek P. Pharmaceutical
packaging
development and
market development

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Radosław Witkowski:
No to czegoś nie wiem, bo jeszcze w tym sezonie jeździł ;>

tia jeździł i zwykle wąchał smród spalin tych na czele stawki
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Radosław Witkowski:
Grzegorz Kucharski:
Rossi to juz historia, nie jestes na biezaco kolego ;-P

No to czegoś nie wiem, bo jeszcze w tym sezonie jeździł ;>

Rossi po złamaniu otwartym nogi nie może najwyraźniej odzyskać formy ;-(

TPS
Radek P.

Radek P. Pharmaceutical
packaging
development and
market development

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Tomasz Piotr Sidewicz:
Rossi po złamaniu otwartym nogi nie może najwyraźniej odzyskać formy ;-(

to nie noga to ducati
Piotr Andrzej Krzysztof S.

Piotr Andrzej Krzysztof S. Inżynier
Aplikacji/Programist
a

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Raczej nie mogą się dogadać (Rossi ze sprzętem). Stoner w pierwszym sezonie na Dukacie zdobył mistrza. Bardzo podobał mi się tekst Stonera, że na Ducati to nawet przy wyjeździe z depo trzeba być maksymalnie skupionym. A tak poważnie to pewnie specyfika czerwonego moto bardziej pasuje do stylu jazdy Stonera niż Doctora.
Sory z OT :)
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Kontynuując wątek

Dosiadłem dzisiaj CBR 1000 RR HRC. Piekielna moc! Moto świetnie się składa w zakręty, ciągnie makabrycznie do przodu! Niestety ani moje umiejętności ani warunki drogowe (wieś, leśna droga) nie pozwoliły na pełniejsze doświadczenie tego co można z tego sprzętu wydobyć.

Z jednej strony to jak ta maszyna przyspiesza kręci mnie niemiłosiernie. Z drugiej strony, motocykl lubi płaskie drogi. Droga wyboista, z nierównym asfaltem bardzo ogranicza pracę prawej ręki. Pozycja bardzo zwarta, trzeba się dokleić do motocykla. Jest wygodnie, ale na jakim odcinku byłbym w stanie wytrzymać, tego nie wiem. No i makabrycznie skuteczne hamulce.

Ogólnie jestem pod mega wrażeniem. Wiem jednak, że jeszcze nie jestem gotowy na takiego potwora.

TPS
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Tomasz Piotr Sidewicz:
Kontynuując wątek

Dosiadłem dzisiaj CBR 1000 RR HRC. Piekielna moc!
:D
Niestety ani moje umiejętności ani warunki drogowe (wieś, leśna droga) nie pozwoliły na pełniejsze doświadczenie tego co można z tego sprzętu wydobyć.
Droga wyboista, z nierównym asfaltem bardzo ogranicza pracę prawej ręki.
Jeżeli masz trochę rozsądku (a zakładam że masz) - to w tych warunkach nie zobaczyłeś nawet 20% tego co potrafi ta maszyna ;)
Pozycja bardzo zwarta, trzeba się dokleić do motocykla. Jest wygodnie, ale na jakim odcinku byłbym w stanie wytrzymać, tego nie wiem.
Już pisałem że gabarytowo jest moim zdaniem podobna do 600RR - a na takiej ja mogę spokojnie 500-600km dziennie zrobić, również z plecakiem ;) - jestem na 99% pewien że na 'bladym' byłoby tak samo.
Oczywiście to wynika po części z faktu że Stwórca nie obdarzył mnie specjalnie wzrostem :P a to ma spore znaczenie na sportach
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Dariusz M.:
Tomasz Piotr Sidewicz:
Kontynuując wątek

Dosiadłem dzisiaj CBR 1000 RR HRC. Piekielna moc!
:D
Niestety ani moje umiejętności ani warunki drogowe (wieś, leśna droga) nie pozwoliły na pełniejsze doświadczenie tego co można z tego sprzętu wydobyć.
Droga wyboista, z nierównym asfaltem bardzo ogranicza pracę prawej ręki.
Jeżeli masz trochę rozsądku (a zakładam że masz) - to w tych warunkach nie zobaczyłeś nawet 20% tego co potrafi ta maszyna ;)

Ja sądzę, że 10%, no może 11% ;-) to wszystko czego doświadczyłem. Z obrotami udawało mi się dochodzić do 8000, ale to nawyk z SV. Mogłem ciągnąć wyżej.
Pozycja bardzo zwarta, trzeba się dokleić do motocykla. Jest wygodnie, ale na jakim odcinku byłbym w stanie wytrzymać, tego nie wiem.
Już pisałem że gabarytowo jest moim zdaniem podobna do 600RR - a na takiej ja mogę spokojnie 500-600km dziennie zrobić, również z plecakiem ;) - jestem na 99% pewien że na 'bladym' byłoby tak samo.

Też tak zakładam. Kiedy wsiadłem na Bladego to poczułem, że to jest właśnie to!
Oczywiście to wynika po części z faktu że Stwórca nie obdarzył mnie specjalnie wzrostem :P a to ma spore znaczenie na sportach

Ja mam 180 cm, ważę 78 kg. Więksi jeżdżą na 600 RR i mają się dobrze. A kierownica jest blisko, mam nawet wrażenie, że jest bliżej niż w SVce S

TPS
Jerzy Kopyra

Jerzy Kopyra radca prawny,
obsługa prawna
inwestycji
budowlanych

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Dariusz M.:
Tomasz Piotr Sidewicz:
Kontynuując wątek

Dosiadłem dzisiaj CBR 1000 RR HRC. Piekielna moc!
:D
Niestety ani moje umiejętności ani warunki drogowe (wieś, leśna droga) nie pozwoliły na pełniejsze doświadczenie tego co można z tego sprzętu wydobyć.
Droga wyboista, z nierównym asfaltem bardzo ogranicza pracę prawej ręki.
Jeżeli masz trochę rozsądku (a zakładam że masz) - to w tych warunkach nie zobaczyłeś nawet 20% tego co potrafi ta maszyna ;)

Panowie, nie fetyszyzujmy wykorzystywania możliwości sprzętów. Idąc tym tokiem rozumowania, należałoby stwierdzić, że nikt poza zawodnikami GP nie powinien kupować sporta a jak już kupi, to powinien jeździć tylko na torze :P Bowiem tylko taka konfiguracja jeźdźca i warunków umożliwia wykorzystanie 100% możliwości maszynki. A przecież chodzi o dobrą zabawę, o radość z jazdy-jeśli komuś sprawia przyjemność wykorzystywanie nawet promila możliwości sprzęt, to wszystko jest ok-niech kupuje i jeździ.Jerzy Kopyra edytował(a) ten post dnia 29.07.11 o godzinie 21:04
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Jerzy Kopyra:
Panowie, nie fetyszyzujmy wykorzystywania możliwości sprzętów. Idąc tym tokiem rozumowania, należałoby stwierdzić, że nikt poza zawodnikami GP nie powinien kupować sporta a jak już kupi, to powinien jeździć tylko na torze :P Bowiem tylko taka konfiguracja jeźdźca i warunków umożliwia wykorzystanie 100% możliwości maszynki. A przecież chodzi o dobrą zabawę, o radość z jazdy-jeśli komuś sprawia przyjemność wykorzystywanie nawet promila możliwości sprzęt, to wszystko jest ok-niech kupuje i jeździ.

Zgadzam się. Istnieje tylko jeden czynnik - ryzyko vs odpowiedzialność. Dajmy na to jutro kupuje to HRC. Jeżdżę sobie powiedzmy spokojnie. Ale coś w środku mówi mi, w zasadzie kusi - odkręć bardziej! No odkręć! I tu upatruje się źródła kłopotów. Mówię o sobie. Ja nie jestem gotowy na taką moc. Czy inni są? Nie mnie to oceniać.

Ale od kilku godzin siedzę i myślę. Ech te emocje! :-)

TPS
Jerzy Kopyra

Jerzy Kopyra radca prawny,
obsługa prawna
inwestycji
budowlanych

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Tomasz Piotr Sidewicz:
Zgadzam się. Istnieje tylko jeden czynnik - ryzyko vs odpowiedzialność. Dajmy na to jutro kupuje to HRC. Jeżdżę sobie powiedzmy spokojnie. Ale coś w środku mówi mi, w zasadzie kusi - odkręć bardziej! No odkręć! I tu upatruje się źródła kłopotów. Mówię o sobie. Ja nie jestem gotowy na taką moc. Czy inni są? Nie mnie to oceniać.

Ale od kilku godzin siedzę i myślę. Ech te emocje! :-)

TPS

Też się zgadzam :) Mam kumpla, który dziwi mi się cały czas, że nie jechałem jeszcze Hayką 300km/h. Widziałem jak jeździ autem-uwierzcie mi, nie chcielibyście z nim wsiąść do samochodu ;-) Ów kumpel powiada, że nigdy nie kupi moto, bo na bank by się na nim zabił-nie ma siły-odkręcałby, ile fabryka dała. To kwestia psychiki, odpowiedzialności, preferencji itp. itd.-dla mnie prędkość nie jest przymusem, nie czuje się źle, jeśli nie popierdalam 300 km/h. Ale każdy z nas jest inny i kręci go co innego :)

BTW-z moto jak z kobietą-jeśli Ci się podoba albo się w niej zakochałeś-bierz ją i nie patrz na to, co mówią inni, co powinieneś a czego nie :-)Jerzy Kopyra edytował(a) ten post dnia 29.07.11 o godzinie 23:05
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Moc naszych sprzętów a możliwości wykorzystania cywilnego.

Jerzy Kopyra:
BTW-z moto jak z kobietą-jeśli Ci się podoba albo się w niej zakochałeś-bierz ją i nie patrz na to, co mówią inni, co powinieneś a czego nie :-)

Ciekawe porównanie :-)

Moto chodzi mi po głowie, ale znając siebie uległbym pokusie odkręcenia do oporu. Mieć świadomość, że siedzisz na czymś co może wynieść Cię z prędkością 300 km/h i nie spróbować?

Poczytałem o tym Bladym i na wielu forach piszą, że 600 nie jest tak wygodna do miasta jak Lyter. Do tego silnik w 600 zmusza do kręcenia. Blady jest bardziej elastyczny. W zasadzie do jazdy wystarczają pierwsze dwa biegi :-)

Moto jest zajebiste, pod każdym względem, i niech kusi, przynajmniej się nie nudzę :-) i mam co czytać. Jedyną wadę jaką widzę i mogę powiedzieć o niej z własnego wyniesionego doświadczenia - moto nie nadaje się na wyboisty asfalt. Droga musi być równa.

TPS



Wyślij zaproszenie do