Jakub J. Graphic Designer
Temat: KUPIĘ / SPRZEDAM / SZUKAM / ZAMIENIĘ
Witka 8)Nadszedł czas na zmianę maszynki, zatem mój Bandzior jest na srzedaż. Kilka danych statystycznych:
Rok produkcji: 1999
Data rejestracji w Polsce: 2006 w styczniu sprowadzony z Francji
Wersja: 600S czyli z owiewką
Kolor: granatowy
Przebieg: 68 tyś ... moto zakupione do jazdy a nie do stania w muzeum
Stan tech. silnika: bardzo dobry - moto wyprodukowane w Japonii a nie w Hiszpanii
Stan tech. lakieru: dobry - oryginalny i w żadnym miejcu nie był malowany
Stan tech. napędu: bardzo dobry - DID X-ring, wymienony 18 sierpnia czyli jakieś 3,5 tyś km temu
Stan tech. ogumienia: dobry - ten sezon wytrzymają, nie są kwadratowem ani zjechane
Serwis: wstępnie umówiony na regulację zaworów i gaźników, oraz wymianę płynów [w tym hamulcowy] i kontrolę sprzęgła oraz zawieszenia na początku lutego
Spalanie: ok. 5,5 l/100 km
Wykorzystanie:
Moto służyło do wyjazdów dłuższych i codziennych dojazdów do pracy po Wawie. Sprawuje się naprawdę rewelacyjnie i nigdy nie zdarzyło się by po prostu stanął. Sześciodnowy oblot po Pomorzu nie robi najmniejszego wrażenia na nim ani też nie ma problemu z własnym siedzeniem. :P
Naprawdę przyjemność. Zatem czemu zmieniam ... otóż trochę brakuje
miejsca kiedy w pełni się go obładuje i wybierze się w podróż z plecaczkiem. Aczkolwiek nie jest to niemożliwe. Tak jak pisałem
- Pomorze, Podlasie i wypady w okolice Lublina czy Kaszub spokojnie
do zrealizowania przy wykorzystaniu czasu weekendowego. W taki właśnie sposób upływał czas na B6S :D Żadnego stuntu, "wsiowych" przeróbek czy modyfikacji rodem ze stodoły pana Czesia.
Silnik naprawdę w bardzo dobrym stanie. Nie jest mułowaty i równo
ciągnie, chętnie wkręca się na obroty i ciągnie do samego odcięcia. Owiewka rewelacyjnie się sprawdza i pozwala bez
bólu ramion i pleców pokonywać długie dystanse bez konieczności
ograniczania prędkości. Niektórych możę przytłaczać wizja ciężaru moto - nie jest to tak naprawdę problem. Moto zwrotne i przyjemne w prowadzeniu. Rama jest prosta i nigdy nie była prostowana, i na 110% moto nie miało dzwona [jeżeli ktoś będzie chciał sprawdzić nie ma problemu]. Ślizgów na szczęście też się ustrzegł, są drobne zarysowania ale wynikające z położenia moto przy nierozważnym użyciu hamulca przedniego podczas wyjazdu z parkingu itp. Dla ochrony silnika są zamontowane gmole i świetnie się sprawdzają.
Są tak naprawdę dwa miejca które wymagają dodatkowego opisu - obicie na zbiorniku - powstało we Francji i wersję jaką znam to felerne przewrócenie się moto na płot. Jak widać na zdjęciu jest ono po prawej stronie zbiornika więc wersja może być prawdopodobna. Drugie miejsce do styk kanapy ze zbiornikiem. Nigdy
nie widziałem tak "wyskrobanego lakieru" ale jak na czas mojego
użytkowania nic się z tym nie dzieje.
Pozostałe elementy noszą ślady naprawdę normalnego użytkowania.
Zresztą, kiedy tylko mogłem to myłem motóra i używałem środków konserwujących Castrola. Podobnie ze smarowaniem i naciąganiem łańcucha.
Jeżeli ktoś będzie miał jakieś wątpliwości bądź pytania to walcie śmiało. Nie będę unikał odpowiedzi :)
Cena: jestem otwarty na propozycje. Moja cena wyjściowa to 10 tyś. Jest to cena do negocjacji. Zależy mi na wymianie motoru dlatego co do ceny jestem w stanie iść na pewne ustępstwa.
No i dalej szukam XX'a z lat '97 - '99 [ze wskazaniem na to ostatnie] ... jakby ktoś coś wiedział o takim to niech da znać.
Pytania możecie słać na PW lub też na jakub-j[spam]@[na]o2[na]pl
Zdjęcia
Motoportret :)
Silnik
Naciąg łańcucha
Tylna opona wraz z zębatką
"Wyskrobany" zbiornik
Zbiornik - ujęcie drugie
Zegary i przebieg
Bandzior z przodu
Mailem mogę dosłać inne ujęcia.
JJ
PS: Sorki za rozmiar ale chciałem opisać jak najwięcej.
PS2: Może ktoś z Waszych znajomych będzie chciał Bandziora??Jakub J. edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 00:34