konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Takie pytanie... macie doświadczenia z tym motocyklem?
Fajne to?

Szukam czegoś na drugi motocykl, na tor, do miasta itp, bo VFR 800 to jednak szkoda w torowych winklach połamać. Zastanawiam się nad GPZ 500 albo CBF 500, z drugiej strony mój przyjaciel szuka też wynalazku na pierwszy swój sprzęt to może i jemu to podpasuje.

Jakie są Wasze odczucia?Łukasz K. edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 08:40

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

GPZeta który rocznik..?

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Jeśli torowe umiejętności chcesz zdobywać na GPZ 500 to raczej słaby kierunek , prędzej załóż klatkę albo torowe owiewki do VFR-y i na tor.

GPZ to cholernie sztywna konstrukcja na stalowej ramie plus profil tylnej opony ok 150 to się w ogóle kłóci z Twoim pomysłem , CBF jest o wiele bardziej trafioną opcją ze względu na własności jezde w szczególności podwozie .

Ale coś mi się zdaje że kombinujesz ;o)

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Rafał Ł.:
Jeśli torowe umiejętności chcesz zdobywać na GPZ 500 to raczej słaby kierunek , prędzej załóż klatkę albo torowe owiewki do VFR-y i na tor.

GPZ to cholernie sztywna konstrukcja na stalowej ramie plus profil tylnej opony ok 150 to się w ogóle kłóci z Twoim pomysłem , CBF jest o wiele bardziej trafioną opcją ze względu na własności jezde w szczególności podwozie .

Ale coś mi się zdaje że kombinujesz ;o)

Chyba masz rację Rafał. Nie jechałem nigdy GPZ, za to CBF jest naprawdę fajną zabawką na małe tory, np. kartingowy w Koszalinie.

Apropo laminatów... wiesz może gdzie mogę owiewki do Vifiery dostać?
Maciej Świątek

Maciej Świątek Director, Client
Leadership,
Mindshare

Temat: Kawasaki GPZ 500

Jeździłem prawie dwa sezony GPZetem 500 i na tor jak i na szlifowanie umiejętności "technicznego" składania się to się nie nadaję.
Kup lepiej jakąś starszą CBR, załóż owiewki torowe - nada się znacznie bardziej.

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Łukasz K.:

Apropo laminatów... wiesz może gdzie mogę owiewki do Vifiery dostać?

Łukasz Adaś Sobuń dokupował owiewki w sam raz do katowania na torze ;o) poszperaj na forum bo był taki temat - lub pogadaj z Łukaszem Filipkiem , on ma w tym spore doświadczenie :o)

P.S. gdybyś chciał klatkę to do swojej VFR-y wygooglałem kiedyś jakąś fajną firmę z Krakowa - warto ew. o tym do nauki pomyśleć :o)Rafał Ł. edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 09:58

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Przekonujecie mnie powoli.

Wydaje się być sensowne przebrać VFR w laminaty i latać.

Z drugiej strony może rzeczywiście jakas Cebra... bo w VFR czasami mi brakuje podnóżków w winklach. :)

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Łukasz K.:
Przekonujecie mnie powoli.

Wydaje się być sensowne przebrać VFR w laminaty i latać.

Z drugiej strony może rzeczywiście jakas Cebra... bo w VFR czasami mi brakuje podnóżków w winklach. :)


Bo VFR-a nie jest motocyklem stricte sportowym - masa + zawieszenia :o)

konto usunięte

Temat: Kawasaki GPZ 500

Rafał Ł.:
Łukasz K.:
Przekonujecie mnie powoli.

Wydaje się być sensowne przebrać VFR w laminaty i latać.

Z drugiej strony może rzeczywiście jakas Cebra... bo w VFR czasami mi brakuje podnóżków w winklach. :)


Bo VFR-a nie jest motocyklem stricte sportowym - masa + zawieszenia :o)

Ja to wiem, właśnie dlatego wybrałem VFR, bo jakoś nie widzę opcji Cebra i 500 km trasy w wakacje. :)

Ale jak sie stope na palce przesunie i pozwolisz sie podnozkowi zlozyc to mozna się naprawdę fajnie wykładać. ;)
Bartłomiej Pietuch

Bartłomiej Pietuch kreacja i produkcja

Temat: Kawasaki GPZ 500

Widzę, ze kolega uderza w kultowe maszyny. W sumie GPZ-etem jeździł nie byle kto: http://www.youtube.com/watch?v=Xluf64yFUYo
Zaraz potem trzeba kupić F-14...

Następna dyskusja:

Kawasaki EN 500




Wyślij zaproszenie do