Piotr Mazurek

Piotr Mazurek architekt wnętrz,
piotr mazurek
architekci

Temat: INDIE-POLSKA

Witam



Plan jest taki.........


4 facetów w wieku 34-44 przylatuje do New Delhi / początek lipca 2010

Kupujemy cztery motocykle Royal Enfield i wracamy do polski....................

powrót planujemy w połowie sierpnia

żaden z nas dotychczas nie jeździł na motocyklu.....................

/robimy dobre foto ,co oprócz naszego atrakcyjnego wyglądu :) może zachęcić Państwa do częściowego sponsorowania tego pomysłu


dziękuje za rozpatrzenie naszej prośby i pozdrawiam piotr mazurek

konto usunięte

Temat: INDIE-POLSKA

piotr mazurek:
co oprócz naszego atrakcyjnego wyglądu :) może zachęcić Państwa do częściowego sponsorowania tego pomysłu
Szczerze? ... nic :P
Beata C.

Beata C. Manager ds.
windykacji i
kontroli należności

Temat: INDIE-POLSKA

A jeśli ja dołączę do tych czterech facetów?:)

konto usunięte

Temat: INDIE-POLSKA

piotr mazurek:
Witam



Plan jest taki.........


4 facetów w wieku 34-44 przylatuje do New Delhi / początek lipca 2010

Kupujemy cztery motocykle Royal Enfield i wracamy do polski....................

powrót planujemy w połowie sierpnia

żaden z nas dotychczas nie jeździł na motocyklu.....................
czyli wracacie z motocyklami kontenerami????:))))

/robimy dobre foto ,co oprócz naszego atrakcyjnego wyglądu :) może zachęcić Państwa do częściowego sponsorowania tego pomysłu


dziękuje za rozpatrzenie naszej prośby i pozdrawiam piotr mazurek
Tomek Kulik

Tomek Kulik Szef Kulikowisko
Motocyklowa Szkoła
Jazdy

Temat: INDIE-POLSKA

To ja Was nauczę jeździć. Nawet mam dostęp do Enfielda z biegami po ichniemu :-)
Pozdrawiam i wytrwałości życzę.
Tomek

Temat: INDIE-POLSKA

Swietny pomysł!

Proponuje jeszcze wcześniej kupic paralotnie i polatać w Nepalu - podobno wrażenia są jeszze lepsze i na pewno wyjdą też ciekawe zdjęcia...

Jak nie lataliście wcześniej - to nic - weźmiecie jakiś szybki kurs :-))))))

jj

konto usunięte

Temat: INDIE-POLSKA

Nie żebym był złośliwy, ale autorowi wątku wyraźnie chodzi o sponsoring a nie ocenę pomysłu.
W kategorii pomysłu jest oczywiście ok. :)

Natomiast sponsorowanie nie jest działalnością charytatywną - co w zamian?
Tomek Kulik

Tomek Kulik Szef Kulikowisko
Motocyklowa Szkoła
Jazdy

Temat: INDIE-POLSKA

Ja piszę całkowicie poważnie. Jestem w stanie zaoferować preferencyjne warunki szkolenia dla podrózników. Takie szkolenie to nie tylko nauka jazdy, to szkolenie ratownicze (p. pomoc), warsztatowe (usuwanie awarii w trasie), taktyka jazdy w trudnych warunkach terenowych i atmosferycznych. Wyprawa jest możliwa, gdyż takich odważnych już kilku było - lecieli do Indii i wracali na dwóch kółkach cali i uśmiechnięci.
Pozdrawiam :-)

konto usunięte

Temat: INDIE-POLSKA

Rozne rzeczy czytalem ale to to juz duzy wyczyn wyobrazni

Jesli nie jezdziles nigdy na motorze to nie wybieraj sie do Indii
lecz najpierw pojezdzij po Pulawskiej, potem po lesie kolo Piaseczna nastepnie wybierz sie na poligon czolgowy kolo Nowej Deby (Rzeszow) lub pustynie Bledowska

Ci co wrocili na Einfieldach mieli escorte samochodowa z czesciami zamiennymi i grupa mechanikow (taki prawie Dakar team)

Kupcie lepiej Xboxa i pograjcie w CoD jak chcecie wrazen

...Naprawde niezle...to bylo stary
Łukasz F.

Łukasz F. właściciel,
Autokompleks

Temat: INDIE-POLSKA

pomysla moze i fajny ale chyba nierealny
jezdzilem motocyklem w Indiach i Nepalu (takze latalem na paralotni) i dla kogos swiezego i bez obycia z motocyklem to srednio to widze zebyscie dojechali
poza tym nowy Einfield jest jak nowy Ural- trzeba go rozebrac i od nowa poskladac zeby jako tako jechal
nie sadze takze abysie od reki dostali takie moto w Dehli - a cztery tym bardziej
ogolnie to sadze ze niezla musiala byc impreza...
Tomek Kulik

Tomek Kulik Szef Kulikowisko
Motocyklowa Szkoła
Jazdy

Temat: INDIE-POLSKA

Gazeta Świat Motocykli opisywała dawno temu, za czasów prezydentury Wałęsy, historię dwóch archeologów waracających z Indii bez obstawy samochodów. Mój kolega Mieszko z Warszawy także wrócił z Indii na Enfieldzie samodzielnie i samotnie, ino on był już doświadczonym motocyklistą.
Biorąc pod uwagę brak przygotowania naszych kolegów z tego forum, proponowałbym przesunięcie przedsięwzięcia o rok. W tym roku zrobić prawo jazdy, kupić motocykl enduro, jeździć nim na co dzień, jeździć na lisy i inne imprezy towarzysko-terenowe, uczyć się mechaniki warsztatowo-wyprawowej, przejechać wzdłuż wschodniej granicy Polski, zwiedzić zamki na Kresach, generalnie szlajać się po różnych zakątkach Polski i Ukrainy. Tak jak napisał Rafał, wyprawa na poligon nie zaszkodzi.
Ponadto przygotowanie ratownicze i kondycyjno-siłowe, gdyż wytarganie motocykla z bagażami z rowu lub innej dziury wymaga krzepy, zaś długotrwała jazda na stojąco po wertepach kondycji; natomiast kurs ratowniczy trzeba zrobić poto żeby się nie przydał :-) Osobną sprawą jest znajomość mechaniki motocykli zabytkowych: łatanie dętek (bo kołka nie wbijemy a spray w kiszce nie działa), ustawianie zapłonu, regulacja zaworów, regulacja hamulców i łańcucha, czyszczenie i regulacja gaźnika, prace elektryczne :-) i milion innych zagadnień. Skoro Łukasz jeździł na ichnich "Junakach" to bardzo prosiłbym o przybliżenie sposobu posługiwania się tym motocyklem na co dzień.
Trzymam kciuki za wytrwałość pomysłodawców :-)Tomek Kulik edytował(a) ten post dnia 05.01.10 o godzinie 10:39
Łukasz Barański

Łukasz Barański IT Systems
Administrator, USP
Zdrowie

Temat: INDIE-POLSKA

Tomek Kulik:
Ja piszę całkowicie poważnie. Jestem w stanie zaoferować preferencyjne warunki szkolenia dla podrózników. Takie szkolenie to nie tylko nauka jazdy, to szkolenie ratownicze (p. pomoc), warsztatowe (usuwanie awarii w trasie), taktyka jazdy w trudnych warunkach terenowych i atmosferycznych. Wyprawa jest możliwa, gdyż takich odważnych już kilku było - lecieli do Indii i wracali na dwóch kółkach cali i uśmiechnięci.
Pozdrawiam :-)

Tak, tylko na Afrykach i mieli za sobą bagaż doświadczeń. A tak serio - polecam forum Afrykańskie - http://www.africatwin.com.pl - ogromna baza wiedzy o takich wypadach.
Tomek Kulik

Tomek Kulik Szef Kulikowisko
Motocyklowa Szkoła
Jazdy

Temat: INDIE-POLSKA

Wracali na Efieldach, które Afryki nie przypominają nawet z daleka. Pamiętam z reportażu, że wracali przez dawne republiki radzieckie, gdzie naprawiali sprzęt, zaś bagaż jednego z uczestników poległ na Trasie Łazienkowskiej - odczepił się i wpadł pod autobus linii J.
Przekopmy archiwalne numery ŚM, to znajdziemy.
Tomek
Łukasz Barański

Łukasz Barański IT Systems
Administrator, USP
Zdrowie

Temat: INDIE-POLSKA

Noo... to piszemy o 2 różnych wyprawach.

Swoją drogą ciekawe, jak cenowo stoją takie używane, dajmy na to 10-letnie Enfieldy w Indiach.
Hubert D.

Hubert D. wolny strzelec

Temat: INDIE-POLSKA

Pomysl jest git :) i... nie odbierajcie tego jako sianie defetyzmu ale 2 trudnosci jakie na Was czekaja to:
- ruch uliczny w Indiach, zwlaszcza w Delhi a brak doswiadczenia na 2oo
- tranzyt przez Pakistan - jak to widzicie? mam na mysli bezpieczenstwo

Jesli chodzi o ew. usterki to Royal Enfield wydaje sie byc topornym i prostym sprzetem wiec nie widze przeszkod choc oczywiscie totalny laik pewnie nie dalby sobie rady.

poza tym to popieram i trzymam kciuki zeby sie udalo. Co do wyprawy na Africa Twin to mysle ze koledzy wyzej mowia o 2 roznych ekipach. Afrykanerzy wyslali swoje sprzety kontenerem i ta sama droga przeslali je z powrotem. W ogole co do wiedzy na tematy motowyjazdow na wschod to duza wiedze ma Sambor z forum AT. Byc moze tu zajrzy i wrzuci swoje 3 grosze, bo wiem ze jest na GL...
Tomasz Jamroziak

Tomasz Jamroziak psycholog biznesu,
inspirujący mówca,
senior trainer,
exe...

Temat: INDIE-POLSKA

W 2008 mój kolega ze swoim ojcem polecieli do Indii i wrócili na Enfildach (Bullet 350). Mieli bardzo niewielkie doświadczenie - prawojazdy robione przed zimą sezon przed wyjazdem, drugi tuż przed wyjazdem. Kupili motocykle w Chenai (dawniej Madras) przejechali Indie z południa na północ a potem przez Pakistan do Polski.
Wyprawa jest całkiem możliwa i realna. Jeżeli jedziesz po głównych trasach to infrastruktura po drodze nie wymaga jazdy terenowej.
Jedyny czynnik naprawdę nie pewny to sytuacja w Pakistanie.
Bardzo ułatwi wam życie zaświadczenie z Automobilklubu Polskiego, że sprowadzacie motocykle dla siebie (carte cośtam)- wymaga wpłacenia kaucji w Polsce. Inaczej czekają was kłopoty na granicach i wysokie opłaty celne lub brak możliwości kontynuowania podróży.
Nowe Enfieldy maja taką samą skrzynię biegów jak motocykle w Europie (oczywiście warto je zamówić wcześniej i szczegóły - także dodatkowe wyposażenie - gmole, kufry, szybę uzgodnić ze sprzedawcą). Ceny nowych Enfieldów są w okolicach 80000 - 125000RS czyli jakieś 5000-8000 zł - do tego dojdzie zakup częsci szczególnie układ elektryczny)
Sam przymierzam się do takiej wyprawy i jeśli potrzebujecie dodatkowych informacji zapraszam na PRIV.

Termin, który wybraliście przypada na szczyt monsunu i może być ciężko zanim nie dojedziecie do granicy wysokich gór.
Czasu też jest mało szczególnie jeśli nie macie doświadczenia - jazda po 10 godzin dziennie może być nierealna.(uwzględnijcie czas na aklimatyzację, dotarcie maszyn - najlepiej na miejscu (w razie usterek), oczekiwanie na granicach, zwiedzanie, nieprzewidziane sytuacje)
w każdym razie powodzenia i kto wie może spotkamy się w trasie.
PS
Tomku ja chętnie nadal skorzystam z twojej nauki
Łukasz Barański

Łukasz Barański IT Systems
Administrator, USP
Zdrowie

Temat: INDIE-POLSKA

Tomasz Jamroziak:
W 2008 mój kolega ze swoim ojcem polecieli do Indii i wrócili na Enfildach (Bullet 350). Mieli bardzo niewielkie doświadczenie - prawojazdy robione przed zimą sezon przed wyjazdem, drugi tuż przed wyjazdem. Kupili motocykle w Chenai (dawniej Madras) przejechali Indie z południa na północ a potem przez Pakistan do Polski. (...)

To ten? :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1674892
Tomasz Jamroziak

Tomasz Jamroziak psycholog biznesu,
inspirujący mówca,
senior trainer,
exe...

Temat: INDIE-POLSKA

Nie ten. Chłopaki pochodza z Łodzi i nie sadzę, żeby kiedykolwiek mieliu ochotę sprzedawać swoje maszyny.

konto usunięte

Temat: INDIE-POLSKA

Miałem Enfielda w 2005 roku przez jeden sezon, ale dziś nie wiem, czy odważyłbym się nim pojechać do Zakopanego :-).

Jazda japończykiem 250 to nic w porównaniu z jazdą Enfieldem 100 km/h.
Hubert D.

Hubert D. wolny strzelec

Temat: INDIE-POLSKA

Tomasz Jamroziak:
Sam przymierzam się do takiej wyprawy i jeśli potrzebujecie dodatkowych informacji zapraszam na PRIV.

Tomek, sorry ze nie na priv ale moze to o co pytam interesuje jeszcze kogos. Chodzi mi o to, czy masz jakis pomysl na mozliwie bezpieczny transfer przez Pakistan? Mi tez chodzi to po glowie choc nie stanie sie to jeszcze w tym roku (chyba).

Następna dyskusja:

TVN turbo - Jazda Polska (o...




Wyślij zaproszenie do