Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Jako, że moja F3 już mi się powoli nudzi, a na dodatek przy swoim wzroście (190 cm) wyglądam na niej jak na kocie, myślę nad czymś nowym. Praktycznie moto użytkuję tylko w mieście + krótkie wypady po 200 km, więc nie musi to być tzw. turystyk. Na początku myślałem o F4, ale tu znowu będę wyglądał jak na kocie (tylko większym) + do tego dochodzi moje NFS (NeedForSpeed ;)), więc postanowiłem że będzie to naked. Do miasta idealny, bo poręczny i zwrotny, a kaganiec pod postacią braku owiewki będzie mnie hamował bym rzadko korzystał z v-maxa ;)
I teraz Pytanie do Was. Czy mieliście do czynienia z ww. motocyklami? Hornet to większy brat 600, ale jak tam jest z pozycją za kierą? Jest wyżej? X11 i X4 aspirują już do muscle bike'ów i są dla mnie wielkim wyzwaniem z racji ich wielkiego momentu obr.

Wiem, że są raczej rzadko widywane na drogach, ale może, ktoś coś wie?
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

To ja wezme Twoja F3, zdejme owiewki z mojej XJ (prawie jak X11) i bedziesz mial muscle nakeda idealnego do miasta ;)

Pasi :D ???
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

A tak na poważnie, niestety nie miałem możliwości jeżdzić na żadnym z tych motocykli o których mówisz, ale dla mnie ideałem jest (spośród tej 3) jest X11. Piękna zwarta sylwetka, bdb osiągi. Pomyśl jeszcze nad nowym Suzuki B-King...

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Wojciech S.:
Pomyśl jeszcze nad nowym Suzuki B-King...

Tył ładny, ale przód i te kierunki eee.. Poza tym nie pasuje mi ten "nowy" i "suzuki", pierwsze bo nie ma za co, a drugie bo nie honda :D
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Jak Suzuki jest beee to pozostaje jeszcze Buell... ;)

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Jaromir W.:
Jak Suzuki jest beee to pozostaje jeszcze Buell... ;)

I to jest bardzo słuszna koncepcja :)))
Kiedyś byłem zakochany w stylizacji i dźwięku Buella. Ciekawe czy nie będzie za mały dla mnie ;)
Kamil J.

Kamil J. Uniwersytet
Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w
Warszawie

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Michał K.:
Jaromir W.:
Jak Suzuki jest beee to pozostaje jeszcze Buell... ;)

I to jest bardzo słuszna koncepcja :)))
Kiedyś byłem zakochany w stylizacji i dźwięku Buella. Ciekawe czy nie będzie za mały dla mnie ;)


buell to raczej maciupki :/
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

No tak. Suzuki i nowy, to sie moze gryzc...
Jaroslav O.

Jaroslav O. Specjalista ds
sprzedazy

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Posiadam Hornecika 900,
jest na nim wsestko troche wieksze jak na 600, jednak boje sie ze bedzie ci zamaly.
X11 bomba, jednak hornecik ją byje na osiagy, ale jest wiekszy, wiec powinien ci pasowac.
X4? to prawie jak choper, zupelnie inna konstrukcja mojim zdaniem, tez wiekszy od horneta.
Mam kumpla, Jarka, ktory tez ma prawie 190cm, i najlepiej sie prezentowal na MT01 :), jednak kupil FJR 1300, i bez zazutów, jak ulal.

konto usunięte

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Jaroslav O.:
Posiadam Hornecika 900,
jest na nim wsestko troche wieksze jak na 600, jednak boje sie ze bedzie ci zamaly.
X11 bomba, jednak hornecik ją byje na osiagy, ale jest wiekszy, wiec powinien ci pasowac.
X4? to prawie jak choper, zupelnie inna konstrukcja mojim zdaniem, tez wiekszy od horneta.
Mam kumpla, Jarka, ktory tez ma prawie 190cm, i najlepiej sie prezentowal na MT01 :), jednak kupil FJR 1300, i bez zazutów, jak ulal.

MT01 wygląda miażdżąco ... a może Dukacik ? włoszczyzna jest piękna http://www.ducati.com/en/bikes/my2007/ModelPage.jhtml?...

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Ducati to klasyka. Desmo, ten dźwięk, kratowana rama mmmmmm...
ale niestety utrzymanie Ducati wymaga porządnego serwisowania, a z tym w Polsce jeszcze kiepsko. Pan Kazio jeszcze niestety góruje :|
Janusz M.

Janusz M. Dyrektor ds.
Marketingu i
Strategii Sprzedaży

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

A nie pomyślałeś o Kawasaki Z1000, wg mnie to jeden z fajniejszych szpejów do miasta. Gdybym nie był "plastikowy", albo miałbym nadwyżki budżetowe to miałbym właśnie Z1000 :)
Sylwester Tuz

Sylwester Tuz Programista Dynamics
Ax

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Duży fazer napewno ci sie spodoba, bo motocykl ostry, moze być nagi i z owiewką, a do tego nadaje sie na trasy i po mieście.
Dla mnie bezapelacyjnie CB1300s. Tylko że to już waga ciężka.
Oba motocykle to spokojna odprężona pozycja za kierownicą, jednak fazer ma więcej zacięcia sportowego.
Pozdrawiam bluesowo.
Jaroslav T.

Jaroslav T. Coach, Mentor,
Doradca,

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

Jaroslav O.:
Posiadam Hornecika 900,
jest na nim wsestko troche wieksze jak na 600, jednak boje sie ze bedzie ci zamaly.
X11 bomba, jednak hornecik ją byje na osiagy, ale jest wiekszy, wiec powinien ci pasowac.
X4? to prawie jak choper, zupelnie inna konstrukcja mojim zdaniem, tez wiekszy od horneta.
Mam kumpla, Jarka, ktory tez ma prawie 190cm, i najlepiej sie prezentowal na MT01 :), jednak kupil FJR 1300, i bez zazutów, jak ulal.

Właśnie!! Kupiłem FJR 1300 a chciałem XJR 1300. Chyba mi się literki porąbały :-)))))) Dla długich tak jak ja, niked tylko MT 01 jak podał Jaro, lub XJR 1300!!

I teraz się martw :-))
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: Hondy: Hornet 900, X11, X4...

X11 to agrrresywna maszynka, ale mozna je dostac w ciekawych malowaniach :) Wersje bodaj ok '00 mialy ok 140KM, pozniej juz ok 160KM. Maja sluszna wage ('prawie' jak XJ ;) :D), zbiornik miedzy nogami widac (nie to co w 'organkach' Yamy), ABS, hamulce sprzezone tyl z przodem (mozna rozlaczyc/regulowac), ostroznie z maneta gazu, bo sama idzie 'na kolo'.
No i dodam, ze kumpel juz 3 razy X11 crash'owal... Ma skubany 'kody na niesmiertelnosc' (raz bylo przy nieco ponad 200kph..., skonczylo sie stopionym kaskiem, podartymi ciuchami moto, workiem z czesciami do szlifnietej X11, siniakami i 30cm drutu Kirschnera 'fi' 1,6mm w zlamanym obojczyku...).

Następna dyskusja:

Hornet 900 - co sądzicie?




Wyślij zaproszenie do