Temat: Dzień Dziecka Centrum Zdrowia Dziecka 1 Czerwca 2008
NASTĄPIŁO drobne, ale dla mnie osobiście B A R D Z O D U Ż E nieporozumienie związane z wizytą w CZD.
Otóż Ścigacz.pl nie będzie tam wywieszał żadnych banerów ani dmuchał ogromnych balonów reklamowych. Co więcej Ścigacz.pl nie jest patronem medialnym tej akcji i nie zamierza takim być.
Jestem założycielem Ścigacz.pl i szefem tego serwisu. Wspólnie ze znajomymi z redakcji przyjedziemy do Centrum Zdrowia Dziecka i postaramy się coś zrobić dla dzieci. Oczywiście wykorzystamy nasze możliwości i relacja z wizyty w CZD pojawi się na Ścigacz.pl i na Onet.pl i na Money.pl i na Otomoto.pl i ... wszędzie, gdzie tylko mamy partnerów i znajomych. Ale Ścigacz.pl jest projektem komercyjnym i nie będzie się pokazywał w tej akcji charytatywnej (poza tym, że baloniki są ze Ścigacz.pl i mają logo Ścigacz.pl nadrukowane).
W mojej opinii to akt rozpaczliwej bezradności braku pojęcia o biznesie, aby próbować promować swój biznes przez uśmiechnięte buzie chorych dzieci z g...nym banerkiem w tle.
Do CZD, podobnie jak do domów dziecka jedziemy prywatnie, nie jako Ścigacz.pl. To łatwo zobaczyć na zdjęciach z ostatniej wigilijnej akcji:
http://www.scigacz.pl/Motocyklisci,dzieciom,z,domu,dzi...
ponieważ nigdy nie chciałbym być postrzegany jako ktoś, kto na dzieciach i na szlachetnych ludziach, próbujących bezinteresownie zrobić coś dla tych dzieci, próbuje ubić jakiś biznes, dlatego postanowiłem założyć konto na GoldeLine i napisać powyższe wyjaśnienie. To dla mnie ważne.
Tomek Jarosławski
PS.
Do zobaczenia w Centrum Zdrowia Dziecka. Poznacie mnie po tym, że będę siedział na 40 litrowej bulti z helem i dmuchał baloniki (nie będę obrandowany :) , stąd ta mała wskazówka na temat mojej lokalizacji)