Temat: Dylemat...

Trochę śmieszny, ale zawsze ;)

A mianowicie..
Szykuje mi sie na "wakacje" objazdówka Włochy, grecja (moze turcja). Obecnie dosiadam CBR 600 F3, która nie jest dużym motocyklem i w momencie zakupu taka była ok, bo była stricte do miasta. Dosiadający (czyli ja) ma 190cm wzrostu. I tu zaczyna się problem ;)
Jako, że na tym motocyklu nie przejechałem jednym ciągiem więcej nić 200km (stricte do miasta ;)) prawdę mówiąc boję się zaryzykować tych kilkuset km dziennie ;) Wiem, że to jest z nazwy moto "sportowo-turystyczne", ale mi na turystyka bardziej pasowała moja stara Diversion'ka niz ten plastik.
Osobiście jeżdżąc po autostradach europy wielokrotnie wyprzedzały mnie watahy superbike'ów, które widziałem potem jak odpoczywają po 100-200km na parkingach.

Czy któryś z Szanownych Czytaczy jest podobnego wzrostu i miał jakieś problemy z turystyką na takich moto?

Pytanie może na pozór głupie, ale nie chcę sobie narobić bigosu, a do wakacji jest jeszcze na tyle dużo czasu, że może uda sie znaleźć do tego czasu cos bardziej odpowiedniego (Transalpa, Magnę).

konto usunięte

Temat: Dylemat...

.Jędrzej K. edytował(a) ten post dnia 05.05.12 o godzinie 23:02
Rafał K.

Rafał K. Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Dylemat...

A może warto przyjrzeć się ofercię big bików np xjr 1300
Moc, przyspieszenie, elastycznośc, komfort, stabilność to jest to czego temu motorkowi nie brakuje. Skoro jeździłeś xj to poczujesz się jak na "starym" motorku tylko z nowym silniczkiem który naprawdę super jeździ.
Pozostawiam do rozwazenia.
Janusz M.

Janusz M. Dyrektor ds.
Marketingu i
Strategii Sprzedaży

Temat: Dylemat...

Michał K.:Trochę śmieszny, ale zawsze ;)

A mianowicie..
Szykuje mi sie na "wakacje" objazdówka Włochy, grecja (moze turcja). Obecnie dosiadam CBR 600 F3, która nie jest dużym motocyklem i w momencie zakupu taka była ok, bo była stricte do miasta. Dosiadający (czyli ja) ma 190cm wzrostu. I tu zaczyna się problem ;)
Jako, że na tym motocyklu nie przejechałem jednym ciągiem więcej nić 200km (stricte do miasta ;)) prawdę mówiąc boję się zaryzykować tych kilkuset km dziennie ;) Wiem, że to jest z nazwy moto "sportowo-turystyczne", ale mi na turystyka bardziej pasowała moja stara Diversion'ka niz ten plastik.
Osobiście jeżdżąc po autostradach europy wielokrotnie wyprzedzały mnie watahy superbike'ów, które widziałem potem jak odpoczywają po 100-200km na parkingach.

Czy któryś z Szanownych Czytaczy jest podobnego wzrostu i miał jakieś problemy z turystyką na takich moto?

Pytanie może na pozór głupie, ale nie chcę sobie narobić bigosu, a do wakacji jest jeszcze na tyle dużo czasu, że może uda sie znaleźć do tego czasu cos bardziej odpowiedniego (Transalpa, Magnę).


Moim zdaniem cebra to najwygodniejszy sport, ale ja mam 180 cm.
Bernard G.

Bernard G. Dyr. Departamentu
Sprzedaży i
Bankowości
Elektronicznej /...

Temat: Dylemat...

IMHO f3 jest bardzo wygodnym moto do dalszych wycieczek - szczegolnie w pojedynke.

na r1 robilem trasy po 500 km i nie bylo problemu... co do zatrzymywania sie po drodze... tylko jesli byla ku temu ochota. Wiadomo ze na sporcie jedzie sie 'nieco bardziej intensywnie' wiec czlek sie bardziej meczy ale co z tego ? to tylko miodek podrozy na moto ;)



Bernard Wojciech G. edytował(a) ten post dnia 27.02.07 o godzinie 23:21

Temat: Dylemat...

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Co do wypadu to jeszcze nie wiadomo, ale postanowiłem spróbować.
Na pierwszy ogień pójdzie gruntowne przejrzenie moto i wymiana zebatek na dłuższe (teraz to nawet na 2 stawia ;)).
Zastananawiam się jeszcze nad tłumikiem (czy wrócić do serii, czy pozostać przy przelocie ;)) i nad nastawą zawieszenia. Z jednej strony powinno być sztywniej, bo moto będzie bardziej obciążone, lecz nie chcę jechać na taczce. Macie z tym jakieś doświadczenia?

konto usunięte

Temat: Dylemat...

Ja zdecydowanie zmieniłbym wydech, szczególnie jeśli jedziesz z pasażerem.

konto usunięte

Temat: Dylemat...

To fakt. W takiej np. Austrii panowie na granicy coś niecoś wiedzą na temat motocykli i za głośny wydech mogą zhaltować bez zastanowienia. Mnie kiedyś kazali wyregulować światła, bo świeciły minimalnie za wysoko. Musiałem je ustawiać na przejściu granicznym i dopiero wtedy mnie przepuścili (może dlatego, że to było w nocy).

Ustawiając sztywność zawiech miej na uwadze, że boczne drogi w takich np. Włoszech czy Grecji też potrafią być dziurawe. Dlatego jakiegoś szczególnie wyścigowego nastawu bym nie wrzucał ;) Jeśli bierzesz sam bagaż, to tyłu nie musisz usztywniać (chyba że tego bagażu masz jakoś strasznie dużo, ale i tak kufry mają swoje limity). Zazwyczaj dopiero pasażer wymusza konieczność zwiększania napięcia wstępnego sprężyny z tyłu (podobnie jest z ciśnieniem w kołach).
Anna Dorota Chabrowska

Anna Dorota Chabrowska Kierownik
Projektu/Kierownik
Produktu/Fotografik

Temat: Dylemat...

z opowieści i testów kolegi to podobno HD Fat Boy jest idealny;) no ale ja tam się nie znam;)))



Wyślij zaproszenie do