konto usunięte

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dariusz M.:
Wczoraj tak mi mówił taksówkarz - podobno oni też już próbowali dostać zgodę na taxi na buspasach i dostali odpowiedź właśnie z Ratusza, że na niektórych nie ma szans.
Może pan Inżynier Ruchu Galas może to jakoś objaśnić, uzasadnić?
Licencjonowani już chyba mają, teraz 'przewozy osób' walczą, żeby też mieć prawo do korzystania z bus pasów.

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Ewa Cieślak:
Dariusz M.:
Wydaje mi się że to leży w gestii miasta (pani prezydent G-W) - może nie trzeba będzie mierzyć w Rząd, a wystarczy tylko Rada Miejska???
Dokładnie tak jest...

cześć

urząd miasta wystarczy , problemem jest fakt że za rozwój buspasów jest odpowiedzialny dyrektor działu odpowiedzialnego za infrastrukturę (nie pamiętam dokładnie nazwy działu i nazwiska gościa) i tenże jegomość przy okazji którejś dyskusji o buspasach negatywnie wypowiadał sie o moto.... więc ciężko będzie :(

prywatnie jestem jak najbardziej za pomysłem

konto usunięte

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

KRZYSZTOF B.:
urząd miasta wystarczy , problemem jest fakt że za rozwój buspasów jest odpowiedzialny dyrektor działu odpowiedzialnego za infrastrukturę (nie pamiętam dokładnie nazwy działu i nazwiska gościa) i tenże jegomość przy okazji którejś dyskusji o buspasach negatywnie wypowiadał sie o moto.... więc ciężko będzie :(
To niedobrze... Szansa natomiast jest w tym, że tenże dyrektor ma pewnie też jakiegoś swojego przełożonego :D Gdyby odpowiednio nagłośnić temat, mógłby zmięknąć.. :)
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Ewa Cieślak:
Licencjonowani już chyba mają, teraz 'przewozy osób' walczą, żeby też mieć prawo do korzystania z bus pasów.
Jeśli dobrze zrozumiałem tego taksówkarza (licencjonowanego) to nawet licencjonowani nie mogą jeździć po niektórych buspasach i dostali już odpowiedź że nie bo nie. Na niektórych mogą.
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

KRZYSZTOF B.:
urząd miasta wystarczy , problemem jest fakt że za rozwój buspasów jest odpowiedzialny dyrektor działu odpowiedzialnego za infrastrukturę (nie pamiętam dokładnie nazwy działu i nazwiska gościa)
Komisja Infrastruktury i Inwestycji
Elżbieta Cieszańska
tel. 22 656 65 78
e-mail: hcieszanska@um.warszawa.pl

Klimaszewski Dariusz – Przewodniczący
Figura Dariusz - Wiceprzewodniczący
Sasak Joanna - Wiceprzewodnicząca
Cieciura Adam
Dominiak Bartosz
Jaworski Lech
Kalbarczyk Piotr
Krajewski Jarosław
Łukaszewicz Maria
Munio Katarzyna
Piechna-Więckiewicz Paulina
Sheybal-Rostek Aleksandra
Szreder Maria
Trębicka Zofia
Wojtera Stanisław

Zakres działania
drogi, ulice, mosty, place oraz organizacja ruchu drogowego,

konto usunięte

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

To co berzemy sie za podpisy..? :) A pozniej pojdzie sie do tego ratusza i sie zalatwi ;)))
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Tomasz G.:
A pozniej pojdzie sie do tego ratusza i sie zalatwi ;)))
Dwa Dariusze przewodniczą tej komisji :P to się musi dać załatwić :P

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Ewa Cieślak:
KRZYSZTOF B.:
urząd miasta wystarczy , problemem jest fakt że za rozwój buspasów jest odpowiedzialny dyrektor działu odpowiedzialnego za infrastrukturę (nie pamiętam dokładnie nazwy działu i nazwiska gościa) i tenże jegomość przy okazji którejś dyskusji o buspasach negatywnie wypowiadał sie o moto.... więc ciężko będzie :(
To niedobrze... Szansa natomiast jest w tym, że tenże dyrektor ma pewnie też jakiegoś swojego przełożonego :D Gdyby odpowiednio nagłośnić temat, mógłby zmięknąć.. :)
mały szantaż , że jak nie pomogą to będziemy na Kaczyńskiego w czerwcu głosować:)))
Kamil M.

Kamil M. Project Engineer

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Chyba jeden z tych Dariuszów jest z PiSu, drugi z SDPl i reszty lewicy. Przewodniczący przyjmuje interesantów w pierwszy i 3ci poniedziałek miesiąca (takie info na stronie urzędu). Można by pójść i pogadać :D

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Kamil Musiałowski:
Chyba jeden z tych Dariuszów jest z PiSu, drugi z SDPl i reszty lewicy. Przewodniczący przyjmuje interesantów w pierwszy i 3ci poniedziałek miesiąca (takie info na stronie urzędu). Można by pójść i pogadać :D


Z natury jestem optymistą ale obawiam się że taka wizyta zakończy się pustymi obietnicami.
Jak wiadomo w tym kraju obywatel jest na drugim(jak nie na trzecim bądź czwartym)miejscu.

A tak przy okazji -nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi- chciałem tylko pokazać jak działa ta zależność - resztę sami sobie dopisaliście-każde odstępstwo od ustalonych zasad powoduje następne .
W końcu okaże sie że po bus pasach nie będą mogły jeździć tylko autobusy.

Wszyscy mówicie tu o tym że bus pas dla motocyklistów to rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo.
A ja myślę że to tylko zachęta do "pałowania" po mieście.Sposób aby jechać szybko. Sam jeżdżę moto głównie po mieście i widzę co robią moi szanowni koledzy i koleżanki na stołecznych drogach.
Włosy się na brodzie jeżą.

Zgoda- gdyby miasto wydało zgodę na jazdę moto po bus pasie byłoby może szybciej -ale czy na pewno bezpieczniej
Piotr Andrzej Krzysztof S.

Piotr Andrzej Krzysztof S. Inżynier
Aplikacji/Programist
a

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
Kamil Musiałowski:

Zgoda- gdyby miasto wydało zgodę na jazdę moto po bus pasie byłoby może szybciej -ale czy na pewno bezpieczniej

Dla nas "normalnych" bezpieczniej, tym od "jeżących się włosów" to i tak wszystko jedno

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Piotr Andrzej Krzysztof S.:
Dominik Romanowicz:
Kamil Musiałowski:

Zgoda- gdyby miasto wydało zgodę na jazdę moto po bus pasie byłoby może szybciej -ale czy na pewno bezpieczniej

Dla nas "normalnych" bezpieczniej, tym od "jeżących się włosów" to i tak wszystko jedno

a tutaj to się z Tobą nie zgodzę- niebezpieczni powodują zagrożenie dla wszystkich
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
a tutaj to się z Tobą nie zgodzę- niebezpieczni powodują zagrożenie dla wszystkich
No ale jednak jadąc buspasem wbiją się najwyżej w autobus a nie w dwie osobówki po lewej i prawej.
Piotr Andrzej Krzysztof S.

Piotr Andrzej Krzysztof S. Inżynier
Aplikacji/Programist
a

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
Piotr Andrzej Krzysztof S.:
Dominik Romanowicz:
Kamil Musiałowski:

Zgoda- gdyby miasto wydało zgodę na jazdę moto po bus pasie byłoby może szybciej -ale czy na pewno bezpieczniej

Dla nas "normalnych" bezpieczniej, tym od "jeżących się włosów" to i tak wszystko jedno

a tutaj to się z Tobą nie zgodzę- niebezpieczni powodują zagrożenie dla wszystkich

może niejasno się wyraziłem: chodziło o to, że wariaci będą niebezpieczni, zapewne w tym samym stopniu, niezależnie od tego czy będzie buspas dla moto czy nie; poza tym jak policja łapie tam samochody, to może i takich wyłuskać

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dariusz M.:
Dominik Romanowicz:
a tutaj to się z Tobą nie zgodzę- niebezpieczni powodują zagrożenie dla wszystkich
No ale jednak jadąc buspasem wbiją się najwyżej w autobus a nie w dwie osobówki po lewej i prawej.

no comment :(

konto usunięte

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
no comment :(
Dominik,

to prawo będzie miało to do siebie, że będziesz mógł, ale nie będziesz musiał z niego korzystać. Do Ciebie należy wybór - czy jedziesz bus pasem, czy pasem, czy międzypasem ;)
A niebiezpiecznu kierowcy byli zawsze i zawsze stanowili zagorżenie dla siebie i dla innych. Tutaj raczej nic się nie zmieni ;)
Miłego dnia.

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Ewo (kotwica za kotwicę ;) )
Piszesz o czymś czego jeszcze nie ma i chyba są marne szanse aby było.
Fakt wariatów nie brakuje ale czy to znaczy że trzeba im ułatwiać życie.
Najbardziej boli krótkowzroczność- piszecie o odblaskach,kaskach ,kurtkach czy kombinezonach- mówicie bezpieczeństwo przede wszyskim-ale w zachowaniach na drodze nic się nie zmienia,grunt to ogniem iść przez miasto.Nieważne jak byle szybciej.
Każdemu z nas zdarza się coś zrobić niezgodnie z przepisami ale póki nie staje się to regułą jest jeszcze dobrze.

OK kończę bo mnie tu zaraz wszyscy znienawidzą ;)Dominik Romanowicz edytował(a) ten post dnia 22.04.10 o godzinie 11:53

konto usunięte

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
Piszesz o czymś czego jeszcze nie ma i chyba są marne szanse aby było.
Zdaje się, że pisałeś, że z natury jesteś optymistą? ;P
Fakt wariatów nie brakuje ale czy to znaczy że trzeba im ułatwiać życie.
Piszemy o tym, żeby ułatwiać życie motocyklistom, a poprzez to i innnym uczestnikom ruchu. Spójrz szerzej.
Najbardziej boli krótkowzroczność(...)ale w zachowaniach na drodze nic się nie zmienia,grunt to ogniem iść przez miasto.Nieważne jak byle szybciej.
Uogólniasz i to nie fair. A poza tym - jeśli już koniecznie chcesz mówić o skrajnościach - co jest bezpieczniejsze - motocyklsta jadący 150 km/h po pustym buspasie czy 80 km/h między samochodami?

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

No to jak jeździsz 80 km/h pomiedzy samochodami (jak mniemam w korku i w mieście ) to gratuluję rozwagi ;P.
Ani 80 ani 150 nie jest bezpieczne .
zasadniczo dla mnie to żadna argumentacja.
Mój optymizm nie przesłania realizmu.
co do szerokiego patrzenia -w minionym ustroju też szeroko patrzyli tylko jakoś ni z tego nie wyszło
POZDRAWIAM
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Bus pasy dla jednośladów (motocykli, motorowerów, rowerów)

Dominik Romanowicz:
w zachowaniach na drodze nic się nie zmienia,grunt to ogniem iść przez miasto.Nieważne jak byle szybciej.
Naprawdę niepotrzebne te uogólnienia i projekcje.
Już tu ktoś pisał o tym - że często puszkarze mylą prędkość z przyspieszeniem - i gdyby motocykl mógł jechać po buspasie na Łazienkowskiej nawet 100km/h (a tam jest 80 ograniczenie) to byłby bezpieczniejszy niż jadąc normalnymi pasami, gdzie samochody jadą 120-140. To samo Puławska, tyle że tam nie ma (jeszcze) buspasa. Zresztą jadąc 150 teoretycznie też byłby bezpieczniejszy na pustym buspasie niż na normalnym, ale zaręczam NIE WSZYSCY posiadacze szlifierek to świry...



Wyślij zaproszenie do