Temat: SPRZEDAM/KUPIĘ/ZAMIENIĘ itp.
Sprzedam motocykl Suzuki Bandit GSF650A model k9 z roku 2009-pierwsza rejestracja kwiecień 2010.
Przebieg 3200km. Motocykl używany sporadycznie, na gwarancji jeszcze 1 rok, akcesoryjny tłumik carbonowy Leo Vince!, Pełna dokumentacja, kupiony w salonie Suzuki Jaskłowski.
ABS! ALARM! CENTRALNA PODSTAWKA!
UWAGA POSIADAM TAKŻE CAŁY ZESTAW UBRAŃ MOTOCYKLOWYCH I OCHRANIACZY Z KASKIEM SHOEI XR 1100 I LAZER, KTÓRE RÓWNIEŻ MOGĘ ODSPRZEDAĆ!
Motocykl został przewrócony 3 dni po wyjeździe z salonu na ulicy,ale wszystko zostało wymienione w salonie Suzuki z ubezpieczenia AC, więc nie oszczędzałem na tej naprawie. Uszkodzeniu uległa lampa, kierunkowskazy, draśnięcie na tłumiku i kolektorze wydechowym oraz gmole. Na całą naprawę posiadam dokumenty, wg których koszt wynosił 15 000zł, więc śmiem stwierdzić, że motocykl wyszedł z niej lepiej niż, był przed-wymieniono mi tłumik na lepszy i ładniejszy:)
TELEFON 790 020 880
mail: m_grono@o2.pl
CENA 19 000 ZŁ
możliwość negocjacji!
OPIS: Bandit 650/A 2009
NADAL W ŚCISŁEJ CZOŁÓWCE
Model Bandit 650 stanowi nową, rozszerzoną definicję motocykla klasy średniej.
Jego doskonałe osiągi inspirują do poszukiwania nowych dróg, a wysoki poziom komfortu zachęca do pokonywania dłuższych tras. Bandit 650 to motocykl, który poprzez swoje wyróżniające spośród pozostałych motocykli kształty nadaje nowe znaczenie wyrażeniu „całkowita równowaga”.
Przyjemność z jazdy – gwarantowana!
JEDNOSTKA NAPĘDOWA CZEKA, ABY SIĘ NIĄ ZACHWYCAC
Doskonale zaprojektowany silnik o pojemności 656 cm3 stanowi nieocenioną wartość dla każdego entuzjasty motocykli. Jego moc i moment obrotowy mają optymalne wartości. Symetryczna jednostka napędowa zapewnia płynną reakcję na zmianę kąta otwarcia przepustnicy. Dlatego bez względu na to, czy poruszamy się po zatłoczonych ulicach, wyprzedzamy wolniejsze pojazdy na autostradzie czy też jedziemy krętą drogą, zawsze możemy liczyć na moc, która natychmiastowo pojawia się po obróceniu manetki.
Dwa wałki rozrządu w głowicy współpracują bezpośrednio z popychaczami szklankowymi, zapewniając małą bezwładność zaworów przy wysokich prędkościach obrotowych i płynną pracę silnika. Wewnętrzne powierzchnie cylindrów pokryte są sprawdzoną przez Suzuki na torach wyścigowych powłoką niklową, utwardzoną węglikiem krzemu z domieszką fosforu o nazwie SCEM (Suzuki Composite Elektrochemical Material). Powłoka poprawia odprowadzanie ciepła, obniża wewnętrzne tarcie, podnosi szczelność pierścieni i zwiększa trwałość powierzchni.
Układ podwójnej przepustnicy SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), układ kontroli prędkości obrotowej biegu jałowego (ISC – Idle Speed Control) i system PAIR (Pulsed – secondary AIR injection) zapewniają wysoką moc, niskie zużycie paliwa oraz niski poziom emisji zanieczyszczeń. Sześciobiegowa skrzynia biegów współpracuje ze sterowanym hydraulicznie sprzęgłem, co z kolei ułatwia operowanie dźwignią na kierownicy.
WYSOKI KOMFORT, DOSKONAŁE ROZWIĄZANIA POD KAŻDYM WZGLĘDEM
Nowa sylwetka Bandita 650 to nowe, wyraziste kształty. Widać to w przednim reflektorze, nowych osłonach ramy, węższej tylnej lampie, nowych końcówkach tłumików i przedniej owiewce w wersji Bandit 650S.
Kierownica motocykla może być ustawiona w jednej z dwóch pozycji, odległych od siebie o 10 mm. Zestaw tulei dystansowych pozwala podnieść lub opuścić siedzisko, a zakres regulacji w tym przypadku wynosi 20 mm. Dźwignie sprzęgła i przedniego hamulca mogą być ustawione w jednej z 4 pozycji.
Nowo zaprojektowany, czytelny zestaw wskaźników umieszczony jest w eleganckiej i pojedynczej obudowie. Analogowy wskaźnik prędkości obrotowej silnika towarzyszy wyświetlaczowi LCD, z którego można odczytać prędkość jazdy, poziom paliwa oraz godzinę. W zestawie znajdują się również lampki kontrolne i ostrzegawcze biegu neutralnego, ciśnienia oleju, świateł drogowych, temperatury płynu chłodzącego, a także ułatwiający prowadzenie wskaźnik wybranego biegu.
W wersji Bandit 650, znany z wcześniejszych modeli przedni okrągły reflektor zastąpiono nieregularnym, o bardziej futurystycznym kształcie. Sportowy wygląd podkreślają specjalnie ukształtowane osłony znajdujące się między widelcem, a zbiornikiem paliwa.
Aerodynamikę w modelu Bandit 650S poprawia owiewka. Znajduje się w niej wielosoczewkowy reflektor świateł mijania oraz świateł drogowych, a po obydwu stronach wygodne schowki. Nowe lusterka i lampy kierunkowskazów łączą w sobie styl i funkcjonalność.
ZMODYFIKOWANE PODWOZIE
Bandit 650 zapewnia doskonałą równowagę dzięki rozstawowi osi o wartości 1470 mm, kątowi wyprzedzenia widelca wynoszącemu 260 oraz wyprzedzeniu widelca wynoszącemu 108 mm. Widelec przedni o doskonałych własnościach tłumiących zapewnia skok koła wynoszący 130 mm. Wstępne napięcie sprężyn ma regulowaną wartość. Tylne zawieszenie składa się z pojedynczego amortyzatora, który współpracuje z układem dźwigni o progresywnej charakterystyce, dzięki czemu motocykl płynnie pokonuje wszelkie nierówności. Siła tłumienia na odbiciu tylnego amortyzatora i napięcie sprężyny jest regulowana. Pływające, podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm współpracują z czterotłoczkowymi zaciskami, z kolei pojedyncza tylna tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm współpracuje z zaciskiem dwutłoczkowym.
KIEDY WZYWA WOLNOŚĆ…
Bandit jest jednym z motocykli, które oznaczają wolność. Doskonale zrównoważone osiągi, wysoki komfort jazdy, wyrazista stylistyka. Tak brzmi zaproszenie na przejażdżkę, której trudno się oprzeć.
» Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 656 cm3
Średnica x skok tłoka 65,5 x 48,7 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr/min
Moment obrotowy 61,5 Nm przy 8900 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Prędkość maksymalna 200 km/h
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 780 mm
Wysokość całkowita 1085 - 1095 mm, regulacja dwustopniowa
Rozstaw osi 1470 mm
Prześwit 135 mm
Wysokość siedzenia regulowana 790/810 mm
Masa własna 244 kg
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe, regulacja wstępnego napięcia sprężyny
Zawieszenie tył Wahacz, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy, regulacja wstępnego napięcia sprężyny i siły tłumienia na odbiciu
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W)
Tył: 160/60ZR17M/C (69W)
Zbiornik paliwa 19,0 L
Norma czystości spalin EURO 3
Michał Gronowski edytował(a) ten post dnia 02.05.11 o godzinie 13:11