Paweł
D.
Ciszewski Marketing
Sportowy
konto usunięte
Temat: Rajd Barbórka - ewenement, czy kierunek rozwoju?
Moim zdaniem takie imprezy będą uzupełnieniem tradycyjnych, dużych imprez. Ich celem będzie popularyzacja danych dyscyplin sportu, jak wspomniane było - bliski kontakt z zawodnikami, emocjami, sprzętem sportowym itp. Chyba, że mówimy o cyklu imprez pod jednym sponsorem, nazwą itp. Ale to znowu się przerodzi w całościowy cykl imprez.
Jerzy
Ciszewski
Prezes w Ciszewski
MSL
Temat: Rajd Barbórka - ewenement, czy kierunek rozwoju?
Barbórka jest chyba fajnym ewenementem :) najmniej tu chodzi o sport, choć jak wiadomo niezwykle ważne i prestiżowe jest szybkie pokonanie odcinka na ul Karowej.Sądzę że kol. Dejmek ma rację - tego typu widowiska są fajnym uzupełnieniem tej "prawdziwej i pełnokrwistej" rywalizacji. I może tak się stać kiedyś w przyszłości, że fajerwerki medialne będą ważniejsze niż faktyczny wysiłek, wytrenowanie organizmu, setna sekundy zaświadcająca, że ktoś był lepszy od kogoś.
.... ale, ale - podczas rajdu barbórki - również walczą sekundy i zwyciętwo :)
konto usunięte
Temat: Rajd Barbórka - ewenement, czy kierunek rozwoju?
Takie fajerwerki i przerywniki są coraz bardziej popularne podczas turniejów tenisowych, najczęściej w USA. W czasie przerwy grana jest głośna skoczna muzyka, jak na meczach NHL np., tak by publiczność nie nudziła się przez całe 90 sekund przerwy :D no ale w końcu to kibic płaci za bilet, pamiątki, przekąski itp :)konto usunięte
Temat: Rajd Barbórka - ewenement, czy kierunek rozwoju?
Jerzy Ciszewski:Myślę, że ewenement jakim jest Barbórka pokazuje mizerię organizacyjną innych imprez rajdowych w kraju... Tzw. działacze nie dorośli do tego, że sport nie jest tylko fanaberią kilku zamożnych facetów, a widowiskiem dla fanów, za którymi ciągną sponsorzy. Czemu takie klasyki jak Kormoran czy Rajd Krakowski (obecnie Subaru) nie mają choćby prologu czy startu w miesćie? Niekoniecznie w centrum miasta - w dobie wielkich centrów handlowych może można by startować z parkingów pod np. M1, Auchan czy Carrefour? Moim zdaniem - widownia gwarantowana - podobnie jak klientela powyższych :) - przykład Barbórki jak i rajdu Subaru 2006 pokazują, że takie działanie ma sens. Ludzie przychodzą, łatwiej docierają na miejsce. Dobrym przykładem są również OSy pod PKiN...
Barbórka jest chyba fajnym ewenementem :) najmniej tu chodzi o sport, choć jak wiadomo niezwykle ważne i prestiżowe jest szybkie pokonanie odcinka na ul Karowej.
Sądzę że kol. Dejmek ma rację - tego typu widowiska są fajnym uzupełnieniem tej "prawdziwej i pełnokrwistej" rywalizacji. I może tak się stać kiedyś w przyszłości, że fajerwerki medialne będą ważniejsze niż faktyczny wysiłek, wytrenowanie organizmu, setna sekundy zaświadcająca, że ktoś był lepszy od kogoś.
.... ale, ale - podczas rajdu barbórki - również walczą sekundy i zwyciętwo :)
Mam wrażenie, że dla większości "działaczy" organizujących takie imprezy nie dociera, że sport jest dla ludzi. Że zawodnicy pozyskają budżety dzięki rosnącemu zainteresowaniu kibiców i mediów. Większe budżety to też więcej zawodników, ciekawsza rywalizacja... Fajerwerki są dla ludzi, pokazują piękno sportu, maestrię zawodników... A w sporcie samochodowym często jest tak, że prawdziwe próby rozgrywają się na odcinkach OSów, które bywają niedostępne dla kibiców...
Podobne tematy
-
Marketing Sportowy » Czy czeka nas rewolucja w polskim sporcie? -
-
Marketing Sportowy » koszykówka czy siatkówka- w co lepiej zainwestować? -
-
Marketing Sportowy » Czy to początek końca Formuły 1? -
-
Marketing Sportowy » Reklamować się czy nie i po co nam pzpn -
-
Marketing Sportowy » AtlasArena czy Hala Łódź? -
-
Marketing Sportowy » Czy NHL faktycznie nie odnosi żadnych korzyści z udziału... -
-
Marketing Sportowy » Co łączy Top Model, Listy do M i Rajd Barbórki ? My ! -
-
Marketing Sportowy » STUDIA PODYPLOMOWE CZY KURS? -
Następna dyskusja: