Temat: Dlaczego Lublin nigdy się nie rozwinie tak jak Poznań,...
Pytanie z mojej strony retoryczne.Bo wiem, że się nie rozwinie.
konto usunięte
Kubuś S.:
jeśli takie będzie podejście jego mieszkańców, to na pewno się nie rozwinie...
nie zmienisz świata wokół Ciebie, jeśli najpierw nie zmienisz świata w sobie
Dariusz Kluczyk Farmaceuta
Marek Naumiuk Bento
Emanuel Marcin Khanzai/rodowe B.:Wyjdź na ulicę i popatrz
Kubuś S.:
jeśli takie będzie podejście jego mieszkańców, to na pewno się nie rozwinie...
nie zmienisz świata wokół Ciebie, jeśli najpierw nie zmienisz świata w sobie
A można zmieniać...
Decyzje i tak zapadają w Warszawie ponad głowami mieszkańców Lublina, a posłowie spadochrony spoza Lublina tylko tutaj na wybory zjeżdżaja a na stałe mieszkają gdzie indziej.
Dlaczegoś biedny boś głupi , dlaczegoś głupi boś biedny...
To błędne koło się nie skończy.
Marek N.:
Emanuel Marcin Khanzai/rodowe B.:Wyjdź na ulicę i popatrz
Kubuś S.:
jeśli takie będzie podejście jego mieszkańców, to na pewno się nie rozwinie...
nie zmienisz świata wokół Ciebie, jeśli najpierw nie zmienisz świata w sobie
A można zmieniać...
Decyzje i tak zapadają w Warszawie ponad głowami mieszkańców Lublina, a posłowie spadochrony spoza Lublina tylko tutaj na wybory zjeżdżaja a na stałe mieszkają gdzie indziej.
Dlaczegoś biedny boś głupi , dlaczegoś głupi boś biedny...
To błędne koło się nie skończy.
konto usunięte
Kubuś S.:
mnie trochę boli, że nikt jeszcze nie pomyślał o zrobieniu kampanii reklamowej Lublina... tak jak robi to Kraków, Gdańsk, Wrocław i Opole teraz
szczegóły na http://blog.mediafun.pl - są tam spoty reklamowe z w/w miast
Artur D. Trener
Artur D.:
Panowie... kilka rzeczy...
Rozwój kraju zaczyna się od zachodu. Na wschód wszystko dociera z opóźnieniem.
I to się tyczy wszystkiego zaczynając od pieniędzy na technologii kończąc. Tak było i będzie jeszcze przez wiele długich lat.
Co do reklamy Lublina...
Są prowadzone prace nad marką "LUBLIN". Najpierw trzeba zbadać na czym stoimy i w którą stronę trzeba iść.
I tak naprawdę to Lublin się cały czas rozwija... (niestety trochę wolno ale jednak)!
A co do kompetencji rządzących..
dopóki nie przyjdą ludzie którzy będę chcieli naprawdę coś zrobić dla tego miasta a nie tylko napchać kieszenie to nigdy nie będzie dobrze.
Tak czy inaczej na wszystko potrzeba czasu.
Bogusław
Byrski
właściciel, Projekt
Kultura
Marcin Adam
Kusy
Senior IT Systems
Integration Analyst
- Accenture
Tomasz
S.
Ius est ars boni et
aequi
Tomasz J. S.:
dużym problemem jest brak pracy i możliwość jej zdobycia tylko po znajomości. To sprawia, że ludzie świetnie wykształceni i inteligentni wolą ucieć dalej bo wiedzą, że tam ktoś doceni ich umiejętności, a nie znajomości. Tutaj zostają i wracają najczęściej tylko ludzie z układów, wchodzą w nie i trwają tak od lat. Taka jest specyfika regionu. Wchodzą w stare i nic nim się nie chce robić dla regionu, jakieś kosmetyczne zmiany- nic dużego.
Problemem jest również podejście, że tu nic nie warto robić bo to ściana wschodnia, Polska b i nigdy i tak innym nie dorównamy. Podcinanie skrzydeł na starcie.
Kolejna sprawa to specyfika regionu jako rolniczego to też nie pozostaje bez wpływu na rozwój jaki mamy w innym regionach kraju.Tomasz J. S. edytował(a) ten post dnia 12.05.07 o godzinie 14:09
Małgorzata S. . . .
Kubuś S.:
mnie trochę boli, że nikt jeszcze nie pomyślał o zrobieniu kampanii reklamowej Lublina... tak jak robi to Kraków, Gdańsk, Wrocław i Opole teraz
szczegóły na http://blog.mediafun.pl - są tam spoty reklamowe z w/w miast
Artur
Sadurski
Project Manager and
Problem Solver
Tomasz
S.
Ius est ars boni et
aequi
Wioleta
G.
Executive Search
Consultant, Senior
Recruitment
Consultant
Jowita
P.
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Ryzykiem
Mariusz Sadurski Marketing & PR
Następna dyskusja: