Dariusz Krawczyński

Dariusz Krawczyński Prezes Zarządu
Litpolex Sp. z o.o.

Temat: Sprzedam najszybszego Fiata Bravo 2.0 TURBO, ok. 350KM,...

Witam
Niesamowita okazja!
Z powodu sporych inwestycji w nasza nowa siedzibe firma poTURBOwani sprzedaje niesamowita zabawke, samochod idealny do jazdy na codzien i na tor! Niesamowity sleeper! Ze znaczkiem 1.6 z tylu i zadnych widocznych wiecej zmian dla innych uzytkownikow :)

Fiat Bravo z 96r. Oryginalnie 2.0 20V HGT 147KM. Po przebudowach przez poprzedniego wlasciciela do fiata zawital silnik 2.0 20VT, czyli TURBO (HGTT) :) Moc w momencie, gdy go kupowalismy wynosila ok. 320KM i 400Nm. Czasy na 1/4 mili w granicach 13,1s.

Niestety, po zakupie samochod pojezdzil bezawaryjnie przez tydzien... Nastepnie po zmianie filtra powietrza (stary byl niesamowicie brudny) i oleju padl 1 tlok - prawdopodobnie wina braku wskaznika AFR z szerokopasmowa sonda przez co prawdopodobnie komputer byl wystrojony kiedys na brudnym filtrze, a po zalozeniu czystego sklad mieszanki zwariowal... W trakcie gdy Fiat jezdzil normalnie udalo nam sie nawet sprawdzic przypadkiem spalanie - w trasie ok. 9-10 litrow (przy predkosciach rzedu 200-240km/h...), w miescie ok. 15 litrow przy bardzo ostrej jezdzie testowej!! Wiec wynik naprawde niesamowity jak na taka moc!

Po przygodzie z tlokiem silnik przeszedl generalna przebudowe... Oczywiscie w ramach przebudowy wymienione zostaly:
- nowy tlok
- wszelkie uszczelki silnika
- nowe mocne sruby do glowicy
- kompletny rozrzad, paski, rolki, pompa wody
- opaski zaciskowe na wezach, nowe silikonowe przewody
- czujnik walka rozrzadu z kolem napedowym
- tarcze przednie EBC Turbo Groove + klocki miekkie
- nowe wskazniki we wnetrzu z serii Auto Gauge Stepper Motor: Turbo (wczesniej byl jakis ale bardzo slabej jakosci), temperatura oleju, AFR (wraz z sonda szerokopasmowa Boscha!). Wymieniony takze czujnik temperatury, tzw. termopara przy czujniku EGT (temp. spalin).

Z racji ze samochod w ostatnim sezonie posiadal dziwne problemy z elektryka, gdyz potrafil nagle odciac zaplon, wymieniona zostala cala wiazka silnikowa wraz z ECU. W tej chwili wiazka jest zalozona, jednak wymaga dopracowania i podlaczenia do niej EcuMastera (niestety, my nie mamy teraz czasu zeby to dokonczyc, wiec samochod stoi i sie kurzy). Wiazka jest oryginalna od Coupe Turbo 20VT, wiec nie bedzie z tym problemu. Wczesniejsza wiazka byla straszna rzezba przez co wystepowaly problemy. Aktualnie silnik na nowej wiazce odpala od razu i po chwili gasnie (najprawdopodobniej jest to wina immobilizera, ktory nie byl przestrojony do nowego ECU lub tez czujnika polozenia walka, ktory mogl zostac uszkodzony).

Do fiata dokladam takze niezwykle poszukiwana rzecz - 6 biegowa skrzynie biegow od 20VT ze szpera! Skrzynia zostala zakupiona ze wzgledu na polepszenie trakcji i 6 bieg niezwykle przydatny w trasie, jednak nie bylo kiedy jej zamontowac. Tak wiec nowy wlasciciel otrzymuje zarowno skrzynie 5 biegowa, ktora jest obecnie zamontowana (stan idealny!), a takze skrzynie 6 biegowa ze szpera (rowniez stan idealny, z samochodu o przebiegu ok. 80tys km).

Zawieszenie w Fiacie to zolte Koni z regulowana twardoscia.
Fotele kubelkowe F1-Z
Kierownica sportowa Momo z naba
Felgi aluminiowe 16"
Opony GoodYear F1 z przodu z bardzo niewielkim przebiegiem
Wydech przelotowy, 3" na calosci

Turbina w stanie idealnym. Bez zadnych luzow i problemow. Jak nowa (ok. 5tys km przebiegu!)
Silnik nie bierze oleju! Na odmie zalozony zbiorniczek w celu kontroli czy wypluwa olej, po remoncie ani sladu oleju!
Jezdzony na oleju 10W60 Valvoline.


W samochod zainwestowane bardzo duze pieniadze (ponad 50tys zl!), silnik w stanie idealnym, w ostatnim sezonie po remoncie jezdzony baaardzo sporadycznie ze wzgledu na brak czasu (max. 2tys km od ramontu). Nastepnie po wymianie wiazki utknal w garazu. Dla kogos kto chce miec prawdopodobnie najszybszego fiata bravo w polsce to kwestia paru dni, zeby samochod wrocil do jazdy (inwestycja rzedu 200-300zl, bo bardzo mozliwe ze uszkodzil sie czujnik polozenia walka znow, tak teraz obstawiamy).

Silnik po ostatnim remoncie i strojeniu na starej wiazce zapewnial osiagi rzedu 4,5-4,7s do setki na normalnych ulicznych oponach! W tej chwili z nowa wiazka i skrzynia ze szpera po wystrojeniu (oczywiscie na odpowiednich oponach) jest mozliwosc osiagniecia czasow w granicach 4s do setki i mocy w granicach 380-400KM.


Link do filmow od poprzedniego wlasciciela (JohnyHGTT), gdy jeszcze fiat mial moc ok. 280KM!
http://www.youtube.com/watch?v=07H0KPYbbFQ
http://www.youtube.com/watch?v=LSFdvwBAhzQ
http://www.youtube.com/watch?v=B7MYF30Rj9M&feature=cha...
http://www.youtube.com/watch?v=GGtUfQeSx7U

Cala historia samochodu w naszym posiadaniu jest na forum:
http://www.bbtp.pl/viewtopic.php?t=17278&postdays=0&po...
Tam tez mozna znalezc watek o samochodzie gdy byl w posiadaniu przez JohnyHGTT


Kontakt:
Darek
tel. 503 111 999
darek@nvn.pl
gg: 3037860

I prosze bez glupich pytan. Za 10tys zl nie sprzedamy tego samochodu, gdyz jest warty duzo wiecej. Jesli nie sprzeda sie za podana przez nas kwote (lub niewiele nizsza) to bedzie dokonczony jak tylko bedzie wolna chwila i pojawi sie na torze w tym sezonie.



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek