Temat: Z750 - opinie
Paweł to że byłem upierdliwy to dlatego że:
1) prosiłem o info co będzie robione podczas przeglądu - dostałem cene na ponad 800 Pln i 4 zdania - w porónaniu do innych autoryzowanych serwisów - 550-600 oraz kompleksowy przegląd. Wniosek - jak ktoś nie wie co napisać w mailu to się gościa zbywa 4 zdaniami.
2) oddałem moto żeby wymieniono blaszkę - uznane przez Probika, a dostałem z uszkodzoną listwą sterującą mieszanką - po miesiącu z okładem i 240 próbach reanimacji (odczyt ze sterownika podczas serwisu okresowego w Motorfun) listwa została wymieniona, nie obyło się bez próby wciśniecia kitu że to ja majstrowałem przy tej blaszce i że ja sobie załatwiłem kod błedu FI 32 czy jakoś tak
3) Bak pomalowałem lakierem bo po 2 odpowiedzi z Probika uznałem że nie wymienią mi go na gwarancji.
Wniosek - ja nie robię czarnego PR, po prostu jak Probike miał w dupie klientów to właśnie tak to się kończyło. Dodatkowo wiem że Motorfun (autoryzowany Kawasaki) też miał na pienku z panem Rochem - który w efekcie poleciał z Probika.
Nie wiem jak jest teraz w dawnym serwisie Kawy w Katowicach, może ktoś ma lepsze zdanie niż ja.
A to że byłem upierdliwy wcale mi na dobre nie wyszło. Straciłem sporo czasu, nerwów i robienia z siebie durnia. Pisania mailów, oraz przygotowywania prezentacji dla ludzi którzy od tego własnie są. Ponadto w serwisówce Kawy jest wyraźnie napisane jak powinno przyjmować się moto na stan, prosty druk a w nim wiele podpowiedzi co i jak sprawdzić żeby potem nie było głupiej dyskusji, przez którą niestety musiałem przebrnąć. Myślę że każdemu kto ma moto gul skacze gdy oddaje sprawny a dostaje "po naprawie" popsuty. I jeszcze słyszy że to nie przeszkadza. Dodam że po rocznym przeglądzie usłyszłem - coś nie tak z ABS'em świeci się - na moje pytanie przy jakiej prędkości - no przy małej - odpowiedziałem że do 7 km/h kontrolka ma się swiecić - tak pisze w instrukcji. Po chwili serwisant zarzucił że coś nie tak z olejem bo świeci sie - no tak mówie bo moto musi mieć ponad 1200 obrotów - tak pisze w instrukcji.
A odnośnie tej baszki o której wcześniej pisałem - skrodowała ponownie. Jeszcze jedno - tę blaszkę do wymaniy odkręcono z nowego bike wiec nie wiem co z nim się stało i czy klient na pomarańczowym moto nie ma problemów z komunikatem FI 32.
Jedyne co mogę dodać - to był tam Wojtek (o ile dobrze pamiętam) i on odradzał majstrowanie przy blaszce. Natomiast w motorfun Panowie powiedzieli że idzie całą listwę naprawić tylko trzeba mieć wiedzę, a nie kręcić moto do 12 tys licząc ze problem sam zniknie.