konto usunięte

Temat: Vmax

jak to gdzie? wszyscy na zamknietym torze albo na niemieckiej autostradzie :D:D:D
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Vmax

Michał Kaleta:
jak to gdzie? wszyscy na zamknietym torze albo na niemieckiej autostradzie :D:D:D

Ja 210 w Bialobrzegach na obwodnicy (poszukam foto). A 215 na autobanie na delegacji :)

konto usunięte

Temat: Vmax

licznikowe:
ec8-175 (seria)
eg4-210 (po modach)
ej2-220 (po modach)
ej8-205 (po modach)
eg5aut-220 (seria)

pzdr.
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Vmax

Grzegorz R.:
Wojciech Kwiecień:
Ile wam sie udalo wydusic z Hondy?

Rabat 7000PLN, alarm, dywaniki, czujniki cofania i ubezpieczenie. Więcej nie udało się wydusić.

A tak na poważnie, to Honda Civic Hybrid pożeglowała mi kiedyś licznikowe 196 km/h.

IMA FD3 "poleciała" 189 km/h i ani grama więcej... :) Przez ten cholerny CVT... :)
FK2 i FK3 - licznikowe 215 km/h, co wg GPS to było tylko 209 km/hPatryk M. edytował(a) ten post dnia 20.05.09 o godzinie 23:41

konto usunięte

Temat: Vmax

Chciałem się pochwalić , że wczoraj wieczorkiem z górki na legendarnej A4 w 2 osoby osiągnąłem moim 1.4 90KM :) licznikowe 195 :) Pewnie były dobre wiatry. Jestem zaskoczony ale i niezmiernie dumny :)Konrad Andrzej Z. edytował(a) ten post dnia 06.07.09 o godzinie 22:05

Temat: Vmax

Mam dwie najpiękniejsze Hondzianki....
Legend 2001r. 230km/h - w każdej chwili, 245km/h - potrzebowała kolorowych światełek z tyłu (jako motywacji). Legend to taka klasa "S" z wielkim "+" Hondy. Automat nie ma sobie równych.

Accord Coupe 2.0iES manual. Odcina na 5biegu przy niespełna 220km/h.
Oryginał made in Japan, 104tys.km. Wspaniała jazda, cudowne brzmienie silnika( aby odczuć pełnię satysfakcji należ nie schodzić poniżej 4000 obrot.)

konto usunięte

Temat: Vmax

Jacek niestety ale Legend to bardziej klasa E ;-)
A co do automatu to ciekawe rzeczy opowiadasz bo testowałem najnowszego Legenda i automat bardzo mnie zraził do tego auta (daaaaleeeeekoooo za skrzyniami bmw, czy choćby vw, nie wspominając o DSG...).

Temat: Vmax

Michał Kaleta:
Jacek niestety ale Legend to bardziej klasa E ;-)
A co do automatu to ciekawe rzeczy opowiadasz bo testowałem najnowszego Legenda i automat bardzo mnie zraził do tego auta (daaaaleeeeekoooo za skrzyniami bmw, czy choćby vw, nie wspominając o DSG...).
Cześć Michałku, widać nasze upodobania bardzo się różnią.
Mówisz o nowym Legendzie oraz nowym BMW. Po pierwsze to inny przedzial cenowy. Po drugie ,stwierdzenie o wyższości jednej skrzyni nad drugą bedzie miało sens za kilka lat gdy przejdą egzamin praktyczny.
Poprzedni model Hondy Legend "mam nadzieję ,że uważasz podobnie" chyba udowodnił o jej klasie i bezawaryjności. Konstrukcja tego 'automata' to przecież pomysł lat 90-tych. Przez 10 lat prakt. to samo wyposażenie, ten sam silnik oraz skrzynia biegów.
Tak z ciekawości : według Ciebie jak sie ma procentowo awaryjność tego podzespołu w autach Legenda wzglendem bmw czy vw. Lata od 96-2006.
Michałku!! Powiem Ci szczerze: ""BARDZO MNIE ZASKOCZYŁEŚ"" swoją wypowiedzią...
Sorry ale nie mogę się powstrz. A może zamiast nowego bmw z kosmicznym wyglądem i automatem nie z tej Ziemi wolał byś nową Honde Legend oraz dodatkowo nowego Accorda Coupe???? Te same pieniążki.
Trzeba przyznać konc. bmw ,że nadal potrafi zauroczyć klienta...
Przynajmniej serwisy mają pełne ręce roboty.
Michałku daj znać jak trafią Ci się do testowania auta ww marek z przebiegiem 200-300 tys.km polskimi drogami.
Do zobaczenia../.

konto usunięte

Temat: Vmax

Cześć Jacusiu, jak widzisz chyba jednak nie do końca się różnią, ponieważ ja ujeżdżam również Honde (Accord). Porównałem auta, które miałem przyjemność testować (notabene w nowym Legendzie jest również dosyć archaiczna skrzynia biegów...).

A BMW nigdy nie kupie bo mi się zwyczajnie te auta nie podobają (testowałem auta, które mam do dyspozycji w firmie), notabene nie przepadam za niemieckimi samochodami.

Natomiast "pieniążki" nie zawsze są istotne przy kupnie samochodu: PRESTIŻ, a tego nie odmówisz ani BMW ani Mercedesowi (zresztą ja też nie, niestety).
A wydając circa 250 tysięcy złotych na nowego Legenda można chyba oczekiwać auta na obecnym poziomie technicznym, a nie ze skrzynią PIĘCIO biegową, w dodatku bardzo ospałą (jeżeli nie wiesz, to Mercedes ma genialną skrzynię 7-mio biegową, Lexus - nawet 8 biegów i wszystkie działają szybko i sprawnie).

Wracając do tematu: ostatnio się udało 230 km/h wycisnąć z auta. Po więcej potrzeba dłuuuugiej prostej (opory powietrza robią swoje).Michał Kaleta edytował(a) ten post dnia 14.07.09 o godzinie 08:47
Mateusz Bik

Mateusz Bik Manager RRP B2B
Sales

Temat: Vmax

EM2 D17A8 - lekko ponad 210km/h licznikowe, nie wiem ile gps bo byl wylaczony.

mam nawet filmik, kiedys wrzuce.

konto usunięte

Temat: Vmax

230 licznik, 222 gps.
więcej na płaskim nie chciała pójść (mimo, że na obrotomierzu 6k rpm, a moc max 7k rpm).
Rafał P.

Rafał P. Rzecznik patentowy

Temat: Vmax

Michał Kaleta:
230 licznik, 222 gps.
więcej na płaskim nie chciała pójść (mimo, że na obrotomierzu 6k rpm, a moc max 7k rpm).

U mnie wygląda to podobnie. Masz Accorda 2.4? Jakie miałeś paliwo? Zastanawiam się czy V-power racing by coś zmienił.

konto usunięte

Temat: Vmax

Motor 2.4, BP Ultimate zalewane zawsze.
Generalnie dokładnie taka prędkość widnieje w papierach auta...
Patryk M.

Patryk M. Kierownik Regionu,
Car-Garantie GmBH
Sp. z o.o.

Temat: Vmax

Michał Kaleta:
Natomiast "pieniążki" nie zawsze są istotne przy kupnie samochodu: PRESTIŻ, a tego nie odmówisz ani BMW ani Mercedesowi (zresztą ja też nie, niestety).
A wydając circa 250 tysięcy złotych na nowego Legenda można chyba oczekiwać auta na obecnym poziomie technicznym, a nie ze skrzynią PIĘCIO biegową, w dodatku bardzo ospałą (jeżeli nie wiesz, to Mercedes ma genialną skrzynię 7-mio biegową, Lexus - nawet 8 biegów i wszystkie działają szybko i sprawnie).

Oczywiście masz rację... :)
Jednak Klient kupujący Legend'a to już jest człowiek, który przeszedł przez Mercedesa, BMW czy Audi... teraz nie jest potrzebny mu WIDOCZNY prestiż lecz duże, wygodne, bezpieczne i bardzo dobrze wyposażone auto do podróżowania.
Takie wyniki przyniosły badania "profili Klientów" poszczególnych modeli Honda, wykonane w zeszłym roku.

Druga sprawa, że Honda bardzo dłuuuugo wprowadza nowatorskie rozwiązania... Nie ma w zwyczaju wymyślić czegoś i wprowadzać od razu do produkcji.
Przeprowadzają żmudne testy i wprowadzają coś na rynek wtedy gdy...... konkurencja ma to w standardzie.....
Niestety - mają swoją filozofię i ciężko ją w jakiś sposób "przebić".... :)

Przy okazji - jeśli skonfigurujesz sobie BMW i Mercedesa z wyposażeniem jakie posiada Legend - na pewno w 350 ty. nie uda się zamknąć... :))))))

Pozdrawiam
PatrykPatryk M. edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 15:50

Temat: Vmax

Moje byłe EK4 zamknęło licznikowe 230
Moje obecne EG5 jak na razie 210, ale więcej by też pewnie poszło, ale potrzebuje trochę więcej czasu na 5 biegu, bo jest krótszy 3 i 4 bieg i piątka ciągnie od niższych obr.

Podobne tematy


Następna dyskusja:

vmax




Wyślij zaproszenie do