Rafał P. Rzecznik patentowy
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
nic nie stuka nie puka stan igła.Z opłatami około 120k PLN :D
Rafał P. Rzecznik patentowy
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Karol Szymanowski:
nic nie stuka nie puka stan igła.
Z opłatami około 120k PLN :D
Nie wiem, nie liczyłem :) Wrzuciłem jako ciekawostkę, to nie moje ogłoszenie.
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Karol Szymanowski:
No z tego co pisał Patryk na tym forum to nie bo koszty produkcji SH-AWD zabiją ofertę :) A szkoda bo była by realna konkurencja dla Forestera. A tak to albo Forek albo Audi z quattro za chore pieniądze.
Przewertowałem wszystko w necie, no nie ma takiej opcji zwracam honor ;)
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
SH-AWD w CR-V to plotka. :)Jarek B. Life goes on...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Wszyscy czekają na nową CRV a z tego co widzę większość znajomych zamiast CRV wybrała Outlandera.... ja się tylko zostałem w grupie
Sławomir
M.
Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
CR-V bardzo mnie rozczarował jeśli chodzi o środek - jak w UAZie.Jakbym miał wybierac coś w stylu CR-V to zdecydowałbym się na Subaru Forester, który ma wg mnie dwa olbrzymie atuty - napęd na wszystkie koła i silnik boxer. Swoją drogą kolejne auto to chyba będzie coś z Subaru.
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Sławomir Malinowski:
CR-V bardzo mnie rozczarował jeśli chodzi o środek - jak w UAZie.
Jakbym miał wybierac coś w stylu CR-V to zdecydowałbym się na Subaru Forester, który ma wg mnie dwa olbrzymie atuty - napęd na wszystkie koła i silnik boxer. Swoją drogą kolejne auto to chyba będzie coś z Subaru.
Doskonały wybór :) Tylko uwaga na diesle (problemy ze sprzęgłem i z wałem). Benzyny bez turbin (wolnossące 156 koni) są nie do zarżnięcia. W poprzednich generacjach stosunkowo szybko (jak na Subaru) szwankowały tez SLS'y (tylnie amory samopoziomujące). Nie wiem jak w obecnej generacji. Jak zamierzasz kupić nowy to no worries, jak używany to sugerowałbym drobny research bo III generacja Forka w wersji dieslowskiej miała choroby wieku dziecięcego (pierwszy boxer w dieslu na świecie).
Jarek B. Life goes on...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Tak się zastanawiam, w sumie to ok objaw i tak trzymać ale jak to jest:Nowy CRV na 2013 rok - od 94 tys pln (może chodzi o to że najtańsza CRV (2013) To 2 WD a stArszy model 4 WD). Poprzedni model to cena ponad 100 tys.
Nowy Kia Ceed na 2013 rok tańsza od tej która jest teraz.... zawsze myślałem, że stare modele trzeba wypchnąć w niższej cenie, żeby zacząć sprzedawać nowe.
Chociaż z drugiej strony w nowym modelu dużo będzie błędów wieku dziecięcego....Jarek B. edytował(a) ten post dnia 25.11.12 o godzinie 18:13
Sławomir
M.
Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Też się nad tym zastanawiałem. Rok temu zwróciłem na to uwagę na stronie Honda motocykle. Model z 2011 był tańszy niż ten z 2010.
Wojciech
Sobota
TU Allianz Polska
S.A.
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
ciąg dalszy pitolenia:http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Nowy-diesel-Hondy-tr...Wojciech Sobota edytował(a) ten post dnia 01.12.12 o godzinie 00:43
Jarosław
Zając
AVAGEO
geolog.malopolska.p
badania
geotechniczne
geologi...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
hondy się nie psują, tym hasłem można chyba podsumować wątek.Jeżeli to dla kogoś priorytet to przepłaca za honde, jeżeli nie kupuje inną markę ot i wszystko.
Był w między czasie wątek spalaniowy: crv II dizel trasa (do 140) 7,0 - 7,5 l miasto 8,5 - 9,0 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.01.2013 o godzinie 11:54 z tematu "CR-V - opinie itp."
Jarek B. Life goes on...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Jarosław Zając:
hondy się nie psują, tym hasłem można chyba podsumować wątek.
Jeżeli to dla kogoś priorytet to przepłaca za honde, jeżeli nie kupuje inną markę ot i wszystko.
Był w między czasie wątek spalaniowy: crv II dizel trasa (do 140) 7,0 - 7,5 l miasto 8,5 - 9,0
Honda to honda, wsiadam leje paliwo i 1300 km bez niczego śmigam, nawet przez myśl mi nie przechodzi, że coś może w silniku stać. Wczoraj wróciłem spod Szczecina 1300 km w dwie strony, średnie spalanie 7,6 litra/ 100km w Accordzie VI generacji. Średnia prędkość 100 - 110 km/h i nawet fotki nie cyknęło :) a przez Biały Bór 4 razy jechałem ;) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.01.2013 o godzinie 11:54 z tematu "CR-V - opinie itp."
Sławomir
Orłowski
PhD, physicist,
software
developer/architect
team leader...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Jarek B.:Zawsze interesowało mnie to, czy zakup Hondy jest ekonomicznie uzasadniony?
Jarosław Zając:
hondy się nie psują, tym hasłem można chyba podsumować wątek.
Jeżeli to dla kogoś priorytet to przepłaca za honde, jeżeli nie kupuje inną markę ot i wszystko.
Był w między czasie wątek spalaniowy: crv II dizel trasa (do 140) 7,0 - 7,5 l miasto 8,5 - 9,0
Honda to honda, wsiadam leje paliwo i 1300 km bez niczego śmigam, nawet przez myśl mi nie przechodzi, że coś może w silniku stać. Wczoraj wróciłem spod Szczecina 1300 km w dwie strony, średnie spalanie 7,6 litra/ 100km w Accordzie VI generacji. Średnia prędkość 100 - 110 km/h i nawet fotki nie cyknęło :) a przez Biały Bór 4 razy jechałem ;)
Tzn. Honda się nie psuje, ale ten sam rocznik (używane) Honda Civic i Ford Focus lub (co bardziej jaskrawe) Honda Accord i Ford Mondeo lub Renault Laguna to różnica bardzo wielu tysięcy złotych. I teraz, jeśli dbasz o auto (regularne przeglądy, wymiany w terminach, a nie czekanie aż się zepsuje), to czy wkład finansowy w samochód nie wychodzi na niekorzyść Hondy?
Z moich prywatnych doświadczeń, właściciele samochodów, które się im psują bardzo często zatajają to (ujma na honorze?). Zaniżają również koszty eksploatacji. Dodatkowo nie przeszkadza im, że coś tam pęknie, samochód czasem nie odpali, coś odpadnie, coś stuka, coś nie świeci. Mnie to doprowadza do szału i chyba to jest mój główny powód używania Hondy, nawet jeśli ma być w ostatecznym rozrachunku droższa. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.01.2013 o godzinie 11:54 z tematu "CR-V - opinie itp."
Jarek B. Life goes on...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Pozwoliłem sobie przenieść część wątku :)Ja na swoje Acco nie narzekam, owszem autko ma swoje lata i wiadomo, że nic nie wytrzymuję wieczności, więc pierdoły jakieś wychodzą ale nie ma tragedii. Części dużo jest i wcale nie takie drogie.
Przeglądy robię co roku na wiosnę: filtry, olej, klima i niezbędne wymiany rzeczy eksploatacyjnych i auto śmiga jak ta lala.
przy - 30 w zeszłej zimy wsiadałem odpalałem jechałem, 80 % aut na parkingu nie dało rady nie mówię już o dieslach, mnie by szlag trafił jakbym miał odpalić i czekać aż mi się rozgrzeje czy też później schłodzi turbina....
Sławomir
M.
Specjalista ds.
jakości
oprogramowania,
Asseco Business S...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
http://moto.onet.pl/1675453,1,te-silniki-psuja-sie-naj...Te silniki psują się najczęściej
23 stycznia 2013
mk / Onet
Samochód składa się tysięcy różnych części jednak wcześniej czy później przychodzi moment, gdy coś się w nim zepsuje lub któryś z elementów trzeba wymienić. Wprawdzie każdy nowy samochód ma gwarancję, ale jak wiadomo ta gwarancja w końcu wygasa. Wówczas najczęściej zaczynają się problemy.
Drobne naprawy, czy wymiany możemy jeszcze wybaczyć, jednak postrachem każdego kierowcy jest pochłaniająca największe koszty - awaria silnika.
Napędy, których producentów psuły się najczęściej, a którym możemy zaufać? Sprawdziła to firma Warranty Direct, wykorzystując dane 50 000 brytyjskich klientów. Co ciekawe, w niechlubnej 10-tce znalazło się kilka niemieckich firm uważanych za jedne z najbardziej niezawodnych.
10 producentów najbardziej awaryjnych silników:
Producent Ilość awarii (proc.) Ilość Awarii (1/x)
MG Rover 7,88 proc. 1 na 13
Audi 3,71 proc. 1 na 27
Mini 2,51 proc. 1 na 40
Saab 2,49 proc. 1 na 40
Opel 2,46 proc. 1 na 41
Peugeot 2,26 proc. 1 na 44
BMW 2,20 proc. 1 na 45
Renault 2,13 proc. 1 na 46
Volkswagen 1,91 proc. 1 na 52
Mitsubishi 1,70 proc. 1 na 59
10 producentów najmniej awaryjnych silników:
Producent Ilość Awarii (proc.) Ilość Awarii 1/x
Honda 0,29 proc. 1 na 344
Toyota 0,58 proc. 1 na 171
Mercedes-Benz 0,84 proc. 1 na 119
Volvo 0,90 proc. 1 na 111
Jaguar 0,98 proc. 1 na 103
Lexus 0,99 proc. 1 na 101
Fiat 1,17 proc. 1 na 85
Ford 1,25 proc. 1 na 80
Nissan 1,32 proc. 1 na 76
Land Rover 1,38 proc. 1 na 72
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Trochę mydło i powidło... diesle razem z benzyniakami? :) Wolnossące z turbo pożeraczami?Audi mnie trochę zdziwiło w czubie (negatywnym).
Sławomir
Orłowski
PhD, physicist,
software
developer/architect
team leader...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Dominik Kacprzak:Zestawienie ma pokazać niezawodność konstrukcji silników w samochodach bez względu na zastosowane technologie. I to pokazuje. Nie można w końcu tłumaczyć, że silnik się psuje, bo ma turbo. Mnie osobiście to guzik obchodzi. Ma być niezawodny i tyle. Bardzo często spotykam się z opinią: ma 200 KM i turbo (i to i tamto) ma kopa, ale to norma, że się psuje, bo jest ... skomplikowany :) Hehe. A np. Honda S2000 legendarna niezawodność VTEC i wykręcanie się do jakiś 9 tys. obr. / min.
Trochę mydło i powidło... diesle razem z benzyniakami? :) Wolnossące z turbo pożeraczami?
Audi mnie trochę zdziwiło w czubie (negatywnym).
Obecnie w salonie np. takiej skody czy vw masz do wyboru tańszy wolnossący 1.6 105 KM, trochę droższy 1.2 TSI 105 KM i do tego diesel 1.6 TDI nieco droższy od 1.2 TSI, ale sporo droższy od 1.6. Masz podobną moc, podobne osiągi, różnią się kulturą pracy i zużyciem paliwa. Wszyscy Cię przekonuję, że TSI to silnik wytrzymały, ma mniejsze zużycie paliwa itd. Idziesz do takiej Hondy i masz wolnossący w podobnej cenie (lub nawet tańszy), co doładowany z tą samą mocą u vw . Ta statystyka pokazuje, że niezawodność tego typu rozwiązań (TSI, małolitrażowe TDI) jest znacznie mniejsza niż konstrukcji np. VTEC.Sławomir Orłowski edytował(a) ten post dnia 29.01.13 o godzinie 21:00
konto usunięte
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Ty to wiesz, ja to wiem, . Ale zwykły śmiertelnik nie wie dlaczego np takie Audi jest nisko :), przecież to jest dosyć droga marka. Jak zobaczą taki ranking to powiedzą że jest mało wiarygodny, jakby dodać 3 słowa że miejsce zawdzięcza swoim super turbodieslom :) to wtedy zaczną może kombinować że ECO downsizing jest ich kosztem :).Faktyczne zużycia paliwa w 1.2 Turbo się chyba dosyć znacznie różni od deklarowanego :), koszty paliwa okazują się wtedy najmniejszym wydatkiem jak turbina rozwali silnik :).
Precz z downsizing :) !!!
Jarek B. Life goes on...
Temat: Hondowskie Pitolenie :)
Nie zauważyliście czasem małego podobieństwa między nowym Aurisem a Civiciem, ten przód jakiś taki...Jarek B. edytował(a) ten post dnia 31.01.13 o godzinie 15:42Następna dyskusja: