Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Jezdzilem wczoraj u dealera i jestem troche rozczarowany. Ale najpierw co mi sie podobalo:
- dzwiek silnika - niby to malutki, dwulitrowy silniczek, ale dzwiek ma piekny
- pozycja kierowcy jak w gokarcie.
- skrzynia biegow + sprzeglo rewelacyjne - z marszu mozna ostro jezdzic bez obawy o spalenie sprzegla
- latwy do zlozenia dach - odpina sie dwa zatrzaski (nawet nie trzeba sie gimnastykowac) + jeden guzik i dach znika

A teraz co mi sie nie podobalo:
- kokpit troche taki badziewiasty - sterowanie glosnoscia radia niewygodne, przelaczniki bardzo nieergonomicznie ulozone, radio jak w PF125 (ale za to mozna je zmienic na jakis bajer z nawigacja)
- przyspieszeie fajne, ale nie ma tej przyjemnosci jak w samochodach z turbo - ze startu sie rusza spokojnie, dopiero kolo 30 km/h nadchodzi szalenstwo. Co wiecej czuc wyraznie jak sie wlaczaja poszczegolne stopnie VTEC'a - brak plynnosci.
- zawieszenie potwornie twarde - kazdy kamyczek i wyboj czuc dokladnie w kregoslupie

Wniosek - to nie samochod dla mnie :(
Filip B.

Filip B. Inżynier Rozwoju
Opakowań, Avon
Operations Polska Sp
z o.o.

Temat: Honda S2000

s2000 dobry do doskoteki...
ładny ale,
jakoś tak tylko na kalifornijskie słońce... ;)
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Filip B.:
s2000 dobry do doskoteki...
ładny ale,
jakoś tak tylko na kalifornijskie słońce... ;)

Na Florydzkie slonce jeszcze lepszy :)

Temat: Honda S2000

troszeczke inaczej trzeba ruszac, a potem nie wypadac z vteca i przyjemnoisc jest ogromna
dodac na plus trzeba zajebiste hamulce !!
prowadzenie sie jest jak w gokardzie, a nie tylko pozycja za kierownica. Dopóki nie straci sie przyczepnosci, jest kozak, jak sie juz ja straci, to w tym przypadku nie latwo wyprowadzic auto jak wiele innych tylnonapedowych aut...
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Piotr P.:
troszeczke inaczej trzeba ruszac, a potem nie wypadac z vteca i przyjemnoisc jest ogromna

Na jezdzie probnej troche nie wypada ruszac z zamiarem spalenia sprzegla i opon :) Zreszta w normalnym ruchu miejskim sprzeglo dlugo nie wytrzyma jakby sie chcialo ruszac z 5000 RPM.
dodac na plus trzeba zajebiste hamulce !!

Hamulce bez rewelacji - moj Accord staje rownie dobrze.
prowadzenie sie jest jak w gokardzie, a nie tylko pozycja za kierownica. Dopóki nie straci sie przyczepnosci, jest kozak, jak sie juz ja straci, to w tym przypadku nie latwo wyprowadzic auto jak wiele innych tylnonapedowych aut...

Przyczepnosci nie probowalem tracic, bo siedzacy obok sprzedawca byl kolo 50'tki i nie chcialem zeby zawalu dostal.

P.S. Wersja USA S2000 ma inny silnik niz w Europie - 2.2L i kreci sie do "tylko" 8000 obrotow. Ma tez inaczej ustawione zawieszenie - jest troszke mieksza.

Temat: Honda S2000

Jezdzilem S2000 po torze i hamulce byly naprawde super. W porównaniu do innych Hond, mogłem śmiało opóźnic hamowanie przed ostrą szykaną.
Chyba Twój test był bardzo pobiezny i skupiałeś się na zupełnie innych rzeczach, cieszac sie jazda cabrio itp...... albo masz tak super hamulce w Accordzie (co w połaczeniu z wieksza masa w stosunku do S2000 jest chyba malo realne).

Temat: Honda S2000

S2K bedzie moj na przyszłe lato seria AP1 z 2.0 Vtec - zabawka jest wrecz nieziemska.

Czy pod dyskotekę - tak mysla chyba tylko ludzie, ktorym brakuje innych aututów..
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: Honda S2000

Marek C.:
Piotr P.:
troszeczke inaczej trzeba ruszac, a potem nie wypadac z vteca i przyjemnoisc jest ogromna

Na jezdzie probnej troche nie wypada ruszac z zamiarem spalenia sprzegla i opon :) Zreszta w normalnym ruchu miejskim sprzeglo dlugo nie wytrzyma jakby sie chcialo ruszac z 5000 RPM.
dodac na plus trzeba zajebiste hamulce !!

Hamulce bez rewelacji - moj Accord staje rownie dobrze.
prowadzenie sie jest jak w gokardzie, a nie tylko pozycja za kierownica. Dopóki nie straci sie przyczepnosci, jest kozak, jak sie juz ja straci, to w tym przypadku nie latwo wyprowadzic auto jak wiele innych tylnonapedowych aut...

Przyczepnosci nie probowalem tracic, bo siedzacy obok sprzedawca byl kolo 50'tki i nie chcialem zeby zawalu dostal.

P.S. Wersja USA S2000 ma inny silnik niz w Europie - 2.2L i kreci sie do "tylko" 8000 obrotow. Ma tez inaczej ustawione zawieszenie - jest troszke mieksza.


Skoro musiales oszczedzac bo sprzedawca siedzial obok i nie wypada dusic to co to za test kolego...

konto usunięte

Temat: Honda S2000

Szczerzę S2000 piękne auto to fakt,frajda z tylniego napędu i mocy to drugi fakt! No ale miejsa w tym aucie to za dużo nie ma, jak dla mnie to auto dla kobiety z klasą... no i wybaczcie ale za tą cenę można kupić o wiele lepszą maszynę! Takie przynajmniej jest moje zdanie. No ale o gustach się nie dyskutuję :)
Pozdrawiam

Temat: Honda S2000

mówisz o nowym aucie ?
Powiedz prosze co za te same pieniadze bys kupił ?
Chciałbym poznać jaka to o wiele lepsza maszyna jest za te pieniądze i co w niej lepszego ?
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Piotr Pospieszczyk:
Chciałbym poznać jaka to o wiele lepsza maszyna jest za te pieniądze i co w niej lepszego ?

W cenie S2000 lapia sie:
- Pontiac Solstice GXP
- Nissan 350 Z kabriolet (sa wielkie przeceny)
- Chrysler Crossfire kabrio
i chyba tyle tylnionapedowych kabrioletow. Ale jak juz szukamy samochodu "z buda" w podobnej cenie, to np. nowe 2006 Mitsubishi Lancer Evo IX mozna spokojnie za te pieniadze kupic. Zreszta nowy Subaru Impreza STI tez sie lapie, a i najtansza wersja nowego Evo X tez sie zmiesci w tej cenie.
Rafal Karbownik

Rafal Karbownik web, motion designer

Temat: Honda S2000

s2000 to 2.0 i vtec i koniec .

jak nie masz jej na własność to nie zaznasz takich przyjemności z jazdy jak przy demie u dealera ...

Temat: Honda S2000

no i z wyzej wymienionych tylko Nissan 350Z to jedyne auto które wchodziloby w gre. Wspaniale auto, takze japonczyk, super designe, zastanawialbym sie. Pozostalych nie skomentuje, bo to dla mnei nie auta, prowadzenie sie ich w zakretach odbiega daleko w tyle S2000.
Kolejne auta, to juz nie ta klasa i nie ta grupa odbiorców.
Basia S.

Basia S. multitalent :)

Marta Liebchen - Supron

Marta Liebchen -
Supron
Koordynator Zespołu
Obsługi i
Komunikacji
Wewnętrznej

Temat: Honda S2000

Panowie!
Ręce opadają na zarzuty co do "guziczków", "radyjek" nie wspomne już o twardości zawieszenia!

Chyba Kolega nie wie do czego ten szatan jest stworzony! To nie jest limuzyna z tapczanami!!!

Żeby wypowiadać się o S2K trzeba się z nią oswoić zgrać i najważniejsze być dobrym kierowcą! Ten samochód nie wybacza błędów. Ok to tylko 2 litry ale aż 240 kucyków bez turbiny!!!

Co do opcji zakupu "podobnego" samochodu za te same pieniądze to nie ma alternatywy!

Hamulce takie same jak w Accordzie! Nigdy w życiu!
Tak się składa że z mężem jesteśmy fanatykami Hond i na placu stoi Accord 2,4 (2007) , Magna (1999), Civic 1,8(2007 sedan) i S2000 2,0(2007) i nie podlega dyskusji że S2k góruje!

Polecam stronę posiadaczy i miłośników S2000 http://S2000.pl do którycz bez wątpienia się zaliczam i poczytać relację i opinie praktyków nie tylko z autostrad ale i torów!!!

Przepraszam za emocje ale ocena czegokolwiek bez znajomości przedmiotu jest troche irytująca.

pozdrawiam wszystkich a szczególnie posiadaczy S2k
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Marta Liebchen - Supron:
Panowie!
Ręce opadają na zarzuty co do "guziczków", "radyjek" nie wspomne już o twardości zawieszenia!

Niestety moja zona nie byla przekonana. I w koncu kupilismy cos innego niz S2000.
Grzegorz R.

Grzegorz R. Product Manager,
Mazda

Temat: Honda S2000

Marek C.:
Niestety moja zona nie byla przekonana. I w koncu kupilismy cos > innego niz S2000.

I bardzo dobrze, że tak się stało, bo wnioskując z Twojego opisu, to samochód całkowicie nie dla Was. Najpewniej ani auto, ani Wy nie bylibyście z takiego mariażu zadowoleni :)
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Grzegorz Rybak:
Marek C.:
Niestety moja zona nie byla przekonana. I w koncu kupilismy cos > innego niz S2000.

I bardzo dobrze, że tak się stało, bo wnioskując z Twojego opisu, to samochód całkowicie nie dla Was. Najpewniej ani auto, ani Wy nie bylibyście z takiego mariażu zadowoleni :)

Mialem juz wybranego S2000 - roczny, z malym przebiegiem, swietna cena, starszy gosc byl wlascicielem. No i zawiozlem zone na jazde probna. Wsiadla i wysiadla i to byl koniec jazdy probnej. Stwierdzila ze samochod jest samobojczy, miejsca w srodku nie ma, radio jak w duzym Fiacie a skora jak w naszej Hondzie - zniszczy sie blyskawicznie. No i przeprosilem goscia i nie kupilem S2000...
Marta Liebchen - Supron

Marta Liebchen -
Supron
Koordynator Zespołu
Obsługi i
Komunikacji
Wewnętrznej

Temat: Honda S2000

A to przykrość!

Rozumiem Twoje rozczarowanie bo frajda z jazdy S2k jest fenomenalna ale rozumiem też Żone.
Ten samochód nie może być jedynym samochodem rodzinnym bo frustracja nawiedzała by Was często.

pozdrawiam serdecznie bo czuje że wybierając S200 wiesz doskonale dlaczego poniosły mnie emocje przy komentarzu poprzednich Panów krytycznych wypowiedzi.
Marek C.

Marek C. Application
Architect, Equifax,
Inc.

Temat: Honda S2000

Marta Liebchen - Supron:
pozdrawiam serdecznie bo czuje że wybierając S200 wiesz doskonale dlaczego poniosły mnie emocje przy komentarzu poprzednich Panów krytycznych wypowiedzi.

Az za bardzo - S2000 to jedyny pojazd w ktorym czulem sie jakby samochod byl moim przedluzeniem. Od razu czuje sie co mozna tym pojazdem (a mozna wiele!) i nastepuje to natychmiastowe zgranie kierowcy i maszyny. Niestety S2000 nadaje sie wylacznie na "trzeci" samochod w rodzinie. Jako ze nie chcielismy miec trzech, wiec poszlo na wygode i komfort i zamiast S2000 kupiony zostal Lexus SC430. Kompletne przeciwienstwo S2000 - super wygodny, ale jezdzic nim ostro nie wypada.

Następna dyskusja:

Honda S2000 Ultimate Edition




Wyślij zaproszenie do