Bartosz A.

Bartosz A. Zarządzający
funduszami akcyjnymi

Temat: Europejski Type-R a 4D i Coupe Si

Witam wszystkich serdecznie,

Chciałem się zapytać czy ktoś z Was miał może przyjemność porównywać osobiście europejską wersję Type-R'a z jej odpowiednikiem na rynku amerykańskim tj. wersją Si w budzie 4D lub coupe? Chodzi mi o właściwości jezdne, kulturę jednostki napędowej oraz wykończenie wnętrza. A może ktoś z Was bawił się wersją Mugen?

Byłbym wdzięczny za opinie :)

Dzięki,
Bartek

konto usunięte

Temat: Europejski Type-R a 4D i Coupe Si

szczegolnie wersja 4D jest godna polecenia, niby zwykly cif, a jednak rakieta, mugenem nie latalem, ale na zywo widzialem tez jest extra, mi osobiscie nie podoba sie kolorystyka, niebieski fiji i zlote fele = subaru, a o ile takie auto ladniej wygladaloby bioale z felami tytanowymi lub czarnymi, generalnie prowadzenie qpety i sedana o niebo lepsze niz europejczyka z uwagi na belke, wyuglad kwestia gustu
Bartosz A.

Bartosz A. Zarządzający
funduszami akcyjnymi

Temat: Europejski Type-R a 4D i Coupe Si

Bernard, dzięki wielkie za odpowiedź.

Orientujesz się może czy w takim razie wersja 4D albo Coupe SI mają takie same zawieszenie tylne jak poprzednia wersja 3D Type-R? Bo to zmienia diametralnie sposób prowadzenia takiego samochodu w zakrętach.
Piotr Słomczewski

Piotr Słomczewski doradztwo
gospodarcze, analizy
finansowe, ryzyko
finansowe

Temat: Europejski Type-R a 4D i Coupe Si

w SI masz ponadto szperę, która znacznie poprawie właściwości jezdne w zakrętach. Będziesz miał dokładniejsze pytania o SI w coupe to uderzaj.

W Si nie masz belki skrętnej jak w CTR, więc na swój sposób jest to samo co w porzedniej generacji CTR.Piotr Słomczewski edytował(a) ten post dnia 26.10.09 o godzinie 10:51

Następna dyskusja:

Type R czy Si Coupe (najnow...




Wyślij zaproszenie do