Marcin N.

Marcin N. doradca ds.
produktów
finansowych

Temat: Czym jeździsz?

...fajny bolid!

Karol Kozorys:
witam,
moja hania to 97' EJ9 po swapie na d16z6 z podniesioną kompresją i sporo jeszcze innych modów:)
no
v-tec no fun:)
Przemysław Sztandera

Przemysław Sztandera grafik kreatywny,
Drukarnia Włodarski

Temat: Czym jeździsz?

u mnie d16y3 (113KM) MB1 '97. Od 2004 LPG II gen (taka juz kupilem) i poki co no problems.
Anna K.

Anna K. A goal without a
plan is just a
wish...

Temat: Czym jeździsz?

Wczoraj zarejestrowana Hondzia Civic 1.4 z '99. Srebrna Strzała :)
Andrzej Kaszkowiak

Andrzej Kaszkowiak właściciel, PHU
Haland

Temat: Czym jeździsz?

Ja jeżdżę już czwartą Hondą Accord i nie mam zamiaru wracac do innych marek jakich w życiu już trochę miałem . Trochę ciągnie mnie do Preludy 2,3. Poza tym Honda CB Seven Fifty jak na zdjęciu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Hondy.

konto usunięte

Temat: Czym jeździsz?

Witam,

od kilku lat ujeżdzam Accorda (CE8) ze Swindon ;).
W ostatnie wakacje zaprowadziłem ją na stół operacyjny i dostała nowe serce.... H22A JDM ;).

Chyba to pierwszy w Polsce taki egzemplarz :))))

Następny samochód to też będzie honda... ale pewnie nsx ;)

Pozdrawiam fanów hondy
Andrzej Kaszkowiak

Andrzej Kaszkowiak właściciel, PHU
Haland

Temat: Czym jeździsz?

Z tym NSX -em musisz kolego trochę się wstrzymac, chyba że będą w Polsce drogi dla takiego samochodu, a raczej jego podwozia. Gratuluję wyboru.Mnie tez NSX grzeje od dawna, ale tylko w wyobraźni. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Czym jeździsz?

Andrzej Kaszkowiak:
Z tym NSX -em musisz kolego trochę się wstrzymac, chyba że będą w Polsce drogi dla takiego samochodu, a raczej jego podwozia. Gratuluję wyboru.Mnie tez NSX grzeje od dawna, ale tylko w wyobraźni. Pozdrawiam


0Pomyślę o niej po roku 2012, po EURO2012 będziemy miec przeciez tyle autostrad....
Pozdrawiam
Dorota W.

Dorota W. specjalista ds.
logistyki

Temat: Czym jeździsz?

Karol Kozorys:
witam,
moja hania to 97' EJ9 po swapie na d16z6 z podniesioną kompresją i sporo jeszcze innych modów:)
no v-tec no fun:)


Ech...wiedzą, że gdzieś dzwonią....błąd pisowni słowa VTEC - (Variable valve Timing and lift Electronic Control system). VTEC i tylko VTEC nie v-tec :)

D16Z6 bardzo fany silniczek - zwłaszcza jak zadbany i troszkę podłubany ;)). Mam i zachwalam.....Dorota Wilczyńska edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 10:30

Temat: Czym jeździsz?

Andrzej Kaszkowiak:
Ja jeżdżę już czwartą Hondą Accord i nie mam zamiaru wracac do innych marek jakich w życiu już trochę miałem . Trochę ciągnie mnie do Preludy 2,3. Poza tym Honda CB Seven Fifty jak na zdjęciu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Hondy.

pralka h23 najfajniejsza jaka mialem, wbrew jej opini wsrod polskich znajomkow o wadliwosci (glownie rozpowiadana przez posiadaczy h20 i h22), pali jak 2.0, psuje sie jak 2.0, czyli jak cos poleci to caly silnik, naprawa po prostu swapik (musisz tylko uwazac na gorne obroty, latwo panewki mozna przekrecic ale to logiczne o takim skoku), jezdzi jak h22, polecam, bardzo przyjemnie ciagnie od dolu i nie ma to jak duzy klasyczny silniczek r4. brzmi podobnie do 5tlokowcow, innymi slowy odpowiednik h22 dla tych, co nie trawia vtecu i innych zmiennych faz.
jednakze tak jak accord, wymaga cierpliwosci i dbalosci, manie civicokatowania potrzeba zostawic w garazu

Temat: Czym jeździsz?

Maciej Czurak:
manie civicokatowania potrzeba zostawic w garazu


eeeee.. czego?????

Temat: Czym jeździsz?

tak jak napisalem, najwyrazniej znalem posiadaczy civikow idacych w ta manke..
tym bardziej, nie slyszalem o skutkach beztroskiego katowania d16 czy b16. pozniej, nie generalizujac, jednostki przesiadaja sie do h-series (h20 odbiega, niezniszczalny), mowa o h23, h22 i przekrecasz panewki po jednej jezdzie..
stad moje podsumowanieMaciej Czurak edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 11:58
Dorota W.

Dorota W. specjalista ds.
logistyki

Temat: Czym jeździsz?

Michał Kucharski:
Maciej Czurak:
manie civicokatowania potrzeba zostawic w garazu


eeeee.. czego?????

heheheheheh!!!!!
Nie umiesz czytać.....mania civicokatowania - pewnie chodzi o byłych właścicieli BMW ;))
Bo o hobby'stach tutaj chyba nic nie było ;))

Temat: Czym jeździsz?

dobrze zrozumialas ;)
Dorota W.

Dorota W. specjalista ds.
logistyki

Temat: Czym jeździsz?

hehehDorota Wilczyńska edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 12:29

konto usunięte

Temat: Czym jeździsz?

Maciej Czurak:
tak jak napisalem, najwyrazniej znalem posiadaczy civikow idacych w ta manke..
tym bardziej, nie slyszalem o skutkach beztroskiego katowania d16 czy b16. pozniej, nie generalizujac, jednostki przesiadaja sie do h-series (h20 odbiega, niezniszczalny), mowa o h23, h22 i przekrecasz panewki po jednej jezdzie..
stad moje podsumowanieMaciej Czurak edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 11:58

przekrecic w h22 panewki po jednej jezdzie? chyba jak sie turbo zalozy bez zakucia i to na wysokim cisnieniu. H22 to jeden z bardziej trwalych silnikow hondy.

Pzdr

Temat: Czym jeździsz?

mialem, jezdzilem, przekrecilem w tydzien (1 dzien bylo ironizowane),

pozniej z h23 nie zrobilem tego bledu, a tak, jestem dzieckiem beztroskiego katowania silnikow, dopiero hseries mnie pouczylo.
.......

btw, jestes pierwsza osoba o pogladach, iz h22 jest najwytrwalszym silnikiem hondy (najmoscniejszym moze tak, wytrzymaly... to h20, chyba ze mowisz o h22b - wersja bez vtecu, ale ona byla tylko na rynku jp)
Adam Sobuń

Adam Sobuń Administrator IT

Temat: Czym jeździsz?

witam wszystkich,
civic 5d 1.8 i-vtec 12.2007. 22kkm i już odboje amorków, łożyska w kolumnach, pedał sprzęgła dwukrotnie - ach czasy się zmieniają... :)
Andrzej Hamankiewicz

Andrzej Hamankiewicz Internet &
E-commerce Expert

Temat: Czym jeździsz?

Maciej Czurak:
Andrzej Kaszkowiak:
Ja jeżdżę już czwartą Hondą Accord i nie mam zamiaru wracac do innych marek jakich w życiu już trochę miałem . Trochę ciągnie mnie do Preludy 2,3. Poza tym Honda CB Seven Fifty jak na zdjęciu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Hondy.

pralka h23 najfajniejsza jaka mialem, wbrew jej opini wsrod polskich znajomkow o wadliwosci (glownie rozpowiadana przez posiadaczy h20 i h22), pali jak 2.0, psuje sie jak 2.0, czyli jak cos poleci to caly silnik, naprawa po prostu swapik (musisz tylko uwazac na gorne obroty, latwo panewki mozna przekrecic ale to logiczne o takim skoku), jezdzi jak h22, polecam, bardzo przyjemnie ciagnie od dolu i nie ma to jak duzy klasyczny silniczek r4. brzmi podobnie do 5tlokowcow, innymi slowy odpowiednik h22 dla tych, co nie trawia vtecu i innych zmiennych faz.
jednakze tak jak accord, wymaga cierpliwosci i dbalosci, manie civicokatowania potrzeba zostawic w garazu

Kolego, po pierwsze w Preludach 2.0 nie było silników z serii H20 tylko F20.
Po drugie nie zgodzę się, że Pralka 2.0 pali tyle samo co 2.3, a tym bardziej, że H23 jeździ jak H22 DOHC VTEC. Proszę Cię...
Trzecia sprawa - "polskie znajomki" mają rację mówiąc o wadliwości silników H23 bo to znane schorzenie w tych motorach. Tylko Prelki 2.3 na to cierpiały - poczytaj np. na forum HondaTech.

Temat: Czym jeździsz?

Andrzej Hamankiewicz:
Maciej Czurak:
Andrzej Kaszkowiak:
Ja jeżdżę już czwartą Hondą Accord i nie mam zamiaru wracac do innych marek jakich w życiu już trochę miałem . Trochę ciągnie mnie do Preludy 2,3. Poza tym Honda CB Seven Fifty jak na zdjęciu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Hondy.

pralka h23 najfajniejsza jaka mialem, wbrew jej opini wsrod polskich znajomkow o wadliwosci (glownie rozpowiadana przez posiadaczy h20 i h22), pali jak 2.0, psuje sie jak 2.0, czyli jak cos poleci to caly silnik, naprawa po prostu swapik (musisz tylko uwazac na gorne obroty, latwo panewki mozna przekrecic ale to logiczne o takim skoku), jezdzi jak h22, polecam, bardzo przyjemnie ciagnie od dolu i nie ma to jak duzy klasyczny silniczek r4. brzmi podobnie do 5tlokowcow, innymi slowy odpowiednik h22 dla tych, co nie trawia vtecu i innych zmiennych faz.
jednakze tak jak accord, wymaga cierpliwosci i dbalosci, manie civicokatowania potrzeba zostawic w garazu

Kolego, po pierwsze w Preludach 2.0 nie było silników z serii H20 tylko F20.
Po drugie nie zgodzę się, że Pralka 2.0 pali tyle samo co 2.3, a tym bardziej, że H23 jeździ jak H22 DOHC VTEC. Proszę Cię...
Trzecia sprawa - "polskie znajomki" mają rację mówiąc o wadliwości silników H23 bo to znane schorzenie w tych motorach. Tylko Prelki 2.3 na to cierpiały - poczytaj np. na forum HondaTech.
moja omylka, oczywiscie f20, z przyzwyczajenia napisalem h..

jesli dobrze czytasz manuale to rzeczywiscie, nie pala tyle samo,

tylko pisze Ci z moich doznac, wiadomo jak przycisniesz, to nie oszukasz wydajnosci wtrysku, ale kto dzisiaj cisnie 17 letnie samochody, tak wiec jak najbardziej wychodzisz na jedno, tym bardziej na trasie,
a roznice miedzy h23 a h22 vtec.. heh wiadomo, ze ten sam kierowca wycisnie szybciej h22, ale ogolnie roznice sa takie, ze w wielu przypadkach h23 objedzie h22, wiem objezdzalem..

czytanie forum, jak sie domyslasz jestem klubowiczem, jesli czytasz dalej jak 1wsza strona i dluzej jak rok, zauwazysz podzial na grupy .
a na co cierpialy h23.. proste, wal (nie tyle co mial wade wg opini), po prostu wal byl nie odpowiedni do skoku tloka i dlatego latwo ukrecic. ale to tylko u ludzisz z zasada jazdy do odcinki, jak konczysz na max 5.5k obrotow, nic nie zrobisz i od nikogo nie slyszalem, aby cokolwiek wtedy ukrecil. w h23 jeszcze czesto cewka pada, ale gdzie nie..

pzdr

konto usunięte

Temat: Czym jeździsz?

moja omylka, oczywiscie f20, z przyzwyczajenia napisalem h..

jesli dobrze czytasz manuale to rzeczywiscie, nie pala tyle samo,

tylko pisze Ci z moich doznac, wiadomo jak przycisniesz, to nie oszukasz wydajnosci wtrysku, ale kto dzisiaj cisnie 17 letnie samochody, tak wiec jak najbardziej wychodzisz na jedno, tym bardziej na trasie,
a roznice miedzy h23 a h22 vtec.. heh wiadomo, ze ten sam kierowca wycisnie szybciej h22, ale ogolnie roznice sa takie, ze w wielu przypadkach h23 objedzie h22, wiem objezdzalem..

czytanie forum, jak sie domyslasz jestem klubowiczem, jesli czytasz dalej jak 1wsza strona i dluzej jak rok, zauwazysz podzial na grupy .
a na co cierpialy h23.. proste, wal (nie tyle co mial wade wg opini), po prostu wal byl nie odpowiedni do skoku tloka i dlatego latwo ukrecic. ale to tylko u ludzisz z zasada jazdy do odcinki, jak konczysz na max 5.5k obrotow, nic nie zrobisz i od nikogo nie slyszalem, aby cokolwiek wtedy ukrecil. w h23 jeszcze czesto cewka pada, ale gdzie nie..

pzdr

Nie wiem czy jesteś laikiem w zakresie wiedzy silników hondy czy nie potrafisz wyrazić tego co wiesz ale w h23 wały się nie ukręcały. Padały panewki co wymagało szlifu wału.
Wał nie był "niedostosowany" do skoku tłoka tylko był źle wyważony co powodowało powstawanie destrukcyjnych wibracji.
Pierwsze wersje H23 mialy również problem z pękającymi głowicami w przypadku występienia niedomagań układu chłodzenia.

H22 pomimo, że jest podobną konstrukcją miał kilka różnic powodujących, że jest konstrukcją trwalszą. Gdyby było inaczej to nie byłby tak chętnie stosowanym silnikiem do modów podobnie jak B18 lub F20B - silnik z japońskiego type-r, 200KM.

pzdr

Następna dyskusja:

ASG chilli z czym to sie ye




Wyślij zaproszenie do