Anna Celińska

Anna Celińska tłumaczenia
audiowizualne

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Jakub J.:
To kup inną cbr'kę i dokup plastiki już pomalowane :)

http://www.motorcycle-fairing.net/honda-0304-cbr600rr-...

Smoku

Widziałam te plastiki i myślę, że tak czy inaczej warto mieć dodatkowy komplet owiewek np. na jakieś jazdy na torze. Intryguje mnie tylko ten plastik na bak... nakładam go na zwykły bak i co, nie przeszkadza?
Jakub J.

Jakub J. Graphic Designer

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Tego nie wiem niestety :( Sam jeszcze tego nie testowałem.

Smoku
Adam Brzozowski

Adam Brzozowski Business Development
Manager

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Rafał Ł.:
Maciej PIWOWARSKI:
Vitam!
Jedyne czego brakuje do ideału temu modelowi to rozrządu na kołach zębatych.

Maciej a tak zupełnie szczerze to po co ci te koła zębate ?

Może Maciejowi chodzi o charakterystyczny dodatkowy dźwięk 'miauczenia' przy wchodzeniu na obroty...Adam Brzozowski edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 17:37
Maciej Piwowarski

Maciej Piwowarski Engineer w
L10NBRIDGE Poland

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Rafał Ł.:
Maciej PIWOWARSKI:
Vitam!
Jedyne czego brakuje do ideału temu modelowi to rozrządu na kołach zębatych.

Maciej a tak zupełnie szczerze to po co ci te koła zębate ? Wiem że to dziwnie brzmi ale kto dzisiaj robi na moto 100 tyś Km ? To jest mit zaczytany z internetu . Miałem V-Teca przez ponad rok co prawda był nowy ale łańcuch nijak nie wpływał na jego użytkowanie , zatem nie bardzo rozumiem po co się ten mit kultywuje . A poza tym VFR to prawie doskonały sprzęt w klasie sport-touring :o)

Zgadzam się z Tobą całkowicie, że to "zaczytany w necie mit".
Prawdopodobnie się czepiam, ponieważ robię poważne podchody do tego modelu :-P Jeśli istnieją ideały, to właśnie VFR800 v-tec jest nim dla mnie :-)

konto usunięte

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Maciej PIWOWARSKI:
Jeśli istnieją ideały, to właśnie VFR800 v-tec jest nim dla mnie :-)

Nie pozostaje ci zatem nic innego jak załapać się pilnie na jazdę próbną :o)

W tym sezonie pamiętam jak dosiadłem testówkę jednego ze swoich "czarnych koni" , które uważałem za mega wypas - FJR 1300 i niestety totalne rozczarowanie :o( oddałem po 1,5 z 3 godzin jakie miałem ją na testach , zatem bez jazdy trudno mi już wyrażać opinie ;o)
Maciej Piwowarski

Maciej Piwowarski Engineer w
L10NBRIDGE Poland

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Rafał Ł.:
Maciej PIWOWARSKI:
Jeśli istnieją ideały, to właśnie VFR800 v-tec jest nim dla mnie :-)

Nie pozostaje ci zatem nic innego jak załapać się pilnie na jazdę próbną :o)

W tym sezonie pamiętam jak dosiadłem testówkę jednego ze swoich "czarnych koni" , które uważałem za mega wypas - FJR 1300 i niestety totalne rozczarowanie :o( oddałem po 1,5 z 3 godzin jakie miałem ją na testach , zatem bez jazdy trudno mi już wyrażać opinie ;o)

I tu pojawia się problem... Nikt z moich znajomych nie posiada VFR'ki, a w salonie nie ma szans na jazdę testową (za drogi motocykl). Natomiast jeśli chodzi o samą jazdę, to jedyne do czego podobno trzeba (?) się przyzwyczaić to przejście na tryb 16 zaworowy. Póki co głównie jeżdżę w mieście, więc wkręcanie jej powyżej 6800 rpm nie będzie częste :) Szkoda tylko, że sezon powoli zaczyna nam się kończyć...
Mariusz Trochimiak

Mariusz Trochimiak K.M.PSP m.st.W-wa

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Anna C.:
Jakub J.:
To kup inną cbr'kę i dokup plastiki już pomalowane :)

http://www.motorcycle-fairing.net/honda-0304-cbr600rr-...

Smoku

Widziałam te plastiki i myślę, że tak czy inaczej warto mieć dodatkowy komplet owiewek np. na jakieś jazdy na torze. Intryguje mnie tylko ten plastik na bak... nakładam go na zwykły bak i co, nie przeszkadza?

Na baku jest nakładka, odkręcasz tą i zakładasz nową. Bak w RR jest pod spodem :). Duży plus przy zmianie barw moto.
Ja szukałem hondy, teraz mam hondę i myślę że następny też będzie honda :). Chociaż kawa też jest spoko, tu porównuje do 2005 rocznika.Mariusz Trochimiak edytował(a) ten post dnia 30.09.09 o godzinie 17:48

konto usunięte

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Maciej PIWOWARSKI:
I tu pojawia się problem... Nikt z moich znajomych nie posiada VFR'ki, a w salonie nie ma szans na jazdę testową (za drogi motocykl). Natomiast jeśli chodzi o samą jazdę, to jedyne do czego podobno trzeba (?) się przyzwyczaić to przejście na tryb 16 zaworowy. Póki co głównie jeżdżę w mieście, więc wkręcanie jej powyżej 6800 rpm nie będzie częste :) Szkoda tylko, że sezon powoli zaczyna nam się kończyć...

Adam pisał dopiero coś o jeździe testowej ;o)

co do przejścia nie sugeruj się jazdą po mieście poniżej 7 tyś V-ka znacznie chętniej wkręca się na obroty - przy moim stylu jazdy v-tec praktycznie się nie wyłączał ;p a sposobem na bardziej płynne przejście jest lanie czystszych paliw typu np. verva - wówczas przejście jest dużo mniej odczuwalne niż na zwykłej 95.
Maciej Piwowarski

Maciej Piwowarski Engineer w
L10NBRIDGE Poland

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Rafał Ł.:
Maciej PIWOWARSKI:
I tu pojawia się problem... Nikt z moich znajomych nie posiada VFR'ki, a w salonie nie ma szans na jazdę testową (za drogi motocykl). Natomiast jeśli chodzi o samą jazdę, to jedyne do czego podobno trzeba (?) się przyzwyczaić to przejście na tryb 16 zaworowy. Póki co głównie jeżdżę w mieście, więc wkręcanie jej powyżej 6800 rpm nie będzie częste :) Szkoda tylko, że sezon powoli zaczyna nam się kończyć...

Adam pisał dopiero coś o jeździe testowej ;o)

co do przejścia nie sugeruj się jazdą po mieście poniżej 7 tyś V-ka znacznie chętniej wkręca się na obroty - przy moim stylu jazdy v-tec praktycznie się nie wyłączał ;p a sposobem na bardziej płynne przejście jest lanie czystszych paliw typu np. verva - wówczas przejście jest dużo mniej odczuwalne niż na zwykłej 95.

No teraz to dopiero mnie zaskoczyłeś! :) Nie spotkałem się jeszcze z podobną opinią. Przyznaję, że kiedyś z musu zalałem mojej CBF-ie 95 z łOrlenu i różnicę poczułem od razu (coś jakby brak około 5-10 kucy). Z założenia śmigałem na paliwach BP i Shell. Oczywiście to silnik zupełnie innej konstrukcji w porównaniu z VFR (98 w CBF500 to lekka przesada ;)) Przy okazji wyczytałem, że im dynamiczniejsza jazda tym łagodniejsze przejście... Czy Ty również zauważyłeś taką tendencję?

PS. Dzięki za zainteresowanie moim postem :)

konto usunięte

Temat: Przesiadka , pasja czy konieczność wyboru ?!

Tak im bardziej gwałtownie odwijasz tym mniejsza różnica w przejściu , natomiast sam fakt załączania się v-tec'a wymaga po prostu przyzwyczajenia nie jest to kłopotliwe i dla mnie nawet przyjemnie - coś w stylu turbo doładowania :o).

Jednak przy dłuższym użytkowaniu różnice przejścia na różnych paliwach są faktycznie inaczej odczuwalne.



Wyślij zaproszenie do