Mariusz K. TUiR WARTA S.A.
Temat: Prąd w motocyklu - problem
Opis sytuacji:Wchodzę do garażu, czyszczę motocykl (tochę stał niejeżdzony), przekręcam kluczyk - a tu kontrolki się nie zapalają... klikam rozrusznik, a tu zegarek nawet gaśnie.
Wykręcam aku, wstawiam na prostownik z Tesco na 1 h. i montuję (kontrolka zapaliła się jedna - chyba olej - o obrotomierz wskoczył na wysokie obroty ale zaraz spadł jakby prąd stracił).
Wykręciłem aku, podłączyłem pod nowy/inny/lepszy prostownik a on mi pokazuje że akumulator pełny. Badam napięcie, a tu 12,60 V (po 12 h = 12,57 V) więc jest okej.
Założenia:
- aku ma 1 rok
- moto stało 2 miesiące nie używane (wcześniej wszystko było okej)
Pytania:
- co jeszcze mogę sprawdzić (zeby wykluczyć awarię aku)
- na co ewentualnie dać się naciągnąć w serwisie (możliwe części do wymiany)
Honda CBR 600 F4i