Paweł
Krzemiński
Online supervisor,
Televisor
Temat: Evo 883cc -> 1200
Z uwagi na to ze z motocyklami nie mialem wczesniej doczynienia nie wiem jakie mam mozliwosci/opcje w takich zmianach. Gdyby to chodzilo o smallblocki chevroleta od razu bym wiedzial jakie czesci kupic i z czym sie liczyc.Dokladniej mowiac chce sie rozeznac w opcjach jakie mam przy konwersji Sporstera Iron 883 na 1200. narazie jezdzi sie fajnie bo to nowy motocykl ale przez zime chce sie przygotowac na zmiane ( czesci, budzet, jaki warsztat itp ).
Tak wiec troche pytan,
- jaka jest roznica miedzy Stage I, II i III konwersji.
- czy mozna je robic gradacyjnie - zaczac od I i po pewnym czasie dojsc do stage III
- gdzie w PL mozna kupic do tego zestawy, jezeli nie w PL to moze chocby w EU, sciagalem mase gratow do starych samochodow amerykanskich i wiem ile clo itp kosztuja wiec chcialebym tego uniknac jezeli oczywiscie sie da,
- znacie warsztaty ktore sie tego podejma w okolicy Warszawy ?
z gory dzieki
Krzemien