Małgorzata Gosz

Małgorzata Gosz Pośrednik
nieruchomości,
kobieta biznesu,
ambasadorka For...

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Miło mi, że mnie zauważyłeś :)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

No to teraz pozostaje nam juz tylko spotkac sie w internecie w najblizszy piatek o godzinie 4 - na pierwszych testach w Malezji:D

konto usunięte

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Mam pytanko? sledzicie prase zagraniczna? ciekawy jestem jak oceniaja wystep Roberta stacie TV i korespondenci mediow?
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

O Robercie nic nie mówią, także jest dobrze.
Jednakże zanosi się że Malaysian GP może nie obejść się bez skandali na temat oszukiwania pewnych drużyn w użyciu KERS. PitPass
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

O Robercie po wysciugu w Melbeurne byly moze 2 zdania, glownie pisali o BGP i Hamiltonie.

Ale czytalem glownie w angielskich gazetach, wiec nic dziwnego ze pisza tam glownie o brytyjczykach ;)Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 10:49
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Ja biore czynny udzial w duzym niemieckim forum... i kurde po malu brakuje mi sil w bronieniu Roberta;) Z drugiej strony - trafilem chyba na zly kraj pod wzgledem promocji polskiego kierowcy;)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

IMO obaj dali ciala, jakby nie bardzo jest kogo bronic. Obaj przeciez sa swietnymi kierowcami - to nie ulega watpliwosci - i kazdy z nich mogl zrobic cos, zeby uniknac wypadku. Vettel - odpuscic, Kubica - poczekac.

Przeciez obaj doskonale wiedzieli, ze Vettel w zadnym ukladzie nie ma szansy na utrzymanie drugiej pozycji.
Jakub K.

Jakub K. iOS developer

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

niemcy nigdy nie zaakceptuja kubicy, a juz wogole po odejsciu z bmw. Widac to po wypowiedziach schumachera nie tylko w zwiazku z vettelem, ale takze z ubieglego roku. Takze heidfled mimo przepasci jaka byla miedzy nim a kubica w ubieglym roku dalej uwaza ze jest znacznie lepszy.

swiat f1 to niestety swiat polityki i kubica jako ktos kto nie trafil ze wsparciem wielkich firm bedzie traktowany jako kopciuszek bo nikt mu nie pomoze w budowaniu legendy.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Czytaliscie i Wiecie ..
KUBICA W FERRARI W 2010 ROKU ?

http://f1zone.pl/news/767/kubica_w_ferrari_w_2010.html
Jakub K.

Jakub K. iOS developer

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Bartosz Ślepowroński:
IMO obaj dali ciala, jakby nie bardzo jest kogo bronic. Obaj przeciez sa swietnymi kierowcami - to nie ulega watpliwosci - i kazdy z nich mogl zrobic cos, zeby uniknac wypadku. Vettel - odpuscic, Kubica - poczekac.

Przeciez obaj doskonale wiedzieli, ze Vettel w zadnym ukladzie nie ma szansy na utrzymanie drugiej pozycji.

no wlasnie obaj wiedzieli, ale kubica takze wiedzial ze opozniene wyprzedzania o kilka zakretow moze kosztowac utrate zwyciestwa, a vettel i tak juz sie nie liczyl, wiec ktos tu mogl sobie odpuscic, zwlaszcza, ze na powtorkach bylo widac o ile wczesniej vettel zachamowal i prawie bylo po wszystkim gdyby znow nie dodal gazu przed samym zakretem...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Bartek, to jest mi jasne:) i wlasnie takiego zdania bronie wobec:
- Polak jak zawsze cos zawali, wiec wywalic z go z niemieckiego bmw i zatrudnic wykwalifikowanego niemieckiego kierowce na jego miejsce,
- Polak zabral punkty naszemu swietnemu, niemieckiemu kierowcy
- No tak.. to Polak, a jako ze oni potrafia jedynie krasc samochody, nic dziwnego ze nie potrafia ich prowadzic:)

itd itp... to "narodowe" podejscie wielu niemcow na tym forum, jest zdecydowanie bardziej agresywne niz nasze wobez VET, HEI czy GLO...
Kilka osob udalo mi sie juz jednak przekonac do bardziej europejskiego myslenia i moze dac im troche do myslenia co znaczy KUB dla "niemieckiego" zespolu bmw. Ale bywa ostro;)Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 14:59
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Jakub Kuzimski:
no wlasnie obaj wiedzieli, ale kubica takze wiedzial ze opozniene wyprzedzania o kilka zakretow moze kosztowac utrate zwyciestwa,

A znasz takie powiedzenie - lepszy wrobel w garsci niz golab na dachu? ;)

O, to to byl dopiero zabawny wypadek:

http://www.youtube.com/watch?v=TeAuQ2Xem4Q

szczegolnie jak szumi bil Coultharda potem ;)Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 15:10
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Bartosz Ślepowroński:
Jakub Kuzimski:
no wlasnie obaj wiedzieli, ale kubica takze wiedzial ze opozniene wyprzedzania o kilka zakretow moze kosztowac utrate zwyciestwa,

A znasz takie powiedzenie - lepszy wrobel w garsci niz golab na dachu? ;)

hahahahaha:D albo: lepsze 6 pkt niz 0 :D
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

No i McL nie czeka na konkurencje.

Szef techniczny McLarena – Paddy Lowe poinformował, że zespół prawdopodobnie już od Grand Prix Malezji będzie używał nowych dyfuzorów. Prace nad tym rozwiązaniem trwały od kilku tygodni, jednak z powodu ograniczonych testów nie wprowadzono go już od GP Australii.

Nie jest tajemnicą, że McLaren boryka się z niemałymi problemami, spowodowanymi najprawdopodobniej błędami projektowymi popełnionymi podczas prac nad nowym bolidem. „Wyścig w Australii pokazał, że nasze auta nie są w stanie nawiązać walki z czołówką, a Lewis Hamilton swoje trzecie miejsce zawdzięczał tylko problemom innych” – powiedział Lowe w wywiadzie dla AUTOSPORT.

„Sądzimy jednak, że zmiany, jakie wprowadzimy w najbliższych wyścigach pozwolą nam wrócić na czoło stawki”. Mniej optymistycznie wypowiada się jednak Heikki Kovalainen – kierowca zespołu: „Działanie nowych dyfuzorów z powodu braku czasu i ograniczenia testów było sprawdzane jedynie w tunelu aerodynamicznym. Nie mamy żadnej pewności, czy ich użycie przyniesie spodziewany efekt podczas wyścigu”.

Nierozwiązana pozostaje również kwestia protestu i apelacji złożonej przez zespoły Ferrari, Red Bull oraz Renault. Po pozytywnym jej rozpatrzeniu może okazać się, że zespoły stosujące sporne rozwiązanie zostaną pozbawione zdobytych punktów. Przy okazji wyjaśniło się, dlaczego do protestu nie przyłączył się zespół McLaren. Prawdopodobnie już wtedy wiedzieli, że zastosują w swoich bolidach nowe elementy w jednym z najbliższych wyścigów.

Inne zespoły także pracują już nad nowymi dyfuzorami na wypadek, gdyby Międzynarodowy Trybunał Apelacyjny FIA miał uznać je za legalne 14 kwietnia, choć jak przyznał wczoraj Fernando Alonso, sam dyfuzor może niewiele dać bez przeprojektowania całego samochodu.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Bartosz Ślepowroński:
O, to to byl dopiero zabawny wypadek:
szczegolnie jak szumi bil Coultharda potem ;)Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 15:10

Schumi stracil kolo dokladnie tak samo szybko jak Robert w Australii.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

BGP przed Wyscigiem w Malezji

Jenson Button: „Po znakomitym weekendzie w Melbourne, cały zespół z entuzjazmem podchodzi do kolejnego GP. Jednakże Grand Prix Malezji zawsze jest jednym z najtrudniejszych wyścigów w sezonie, więc będzie to prawdziwy sprawdzian dla naszego samochodu, którym bardzo mało testowaliśmy. Malezja ma gorący i wilgotny klimat, który sprawdzi wytrzymałość samochodu. W połączeniu z możliwym deszczem wyścig może być nieprzewidywalny”.

„Jest to bardzo ciężki wyścig dla kierowców, ponieważ upał w kokpicie jest nieznośny. Jest to prawdziwy test sprawności fizycznej oraz koncentracji. Musisz pracować nad tym, żeby znaleźć dobry balans samochodu, ponieważ dużym wyzwaniem dla opon jest, aby pracowały one odpowiednio na całym okrążeniu. Sepang jest dla mnie wyjątkowym torem, ponieważ osiągnąłem tutaj swoje pierwsze podium w 2004 roku. Mam nadzieję, że ten weekend dostarczy trochę więcej radosnych wspomnień!”

Rubens Barrichello: „Wyścig w Malezji zawsze jest trudny. Jeśli jednak dobrze radzisz sobie z upałem i dużą wilgotnością, to wyścig ten powinien być dla ciebie przyjemnością. Prawdziwym wyzwaniem dla inżynierów jest znalezienie optymalnego balansu. Potrzebujesz samochodu z dobrą aerodynamiką, aby osiągać dobre czasy na całym okrążeniu. Upał jest testem dla silników, hamulców i dla kierowcy, ponieważ temperatura w kokpicie przekracza 50 stopni Celsjusza. Musisz być dobrze przygotowany oraz nawodniony”.

„Nasz zespół miał naprawdę dobry weekend wyścigowy w Australii i samochód spisywał się zgodnie z oczekiwaniami. Spodziewamy się jednak, że nasi rywale będą tym razem znacznie bliżej, a więc będziemy pracowali jeszcze intensywniej nad poprawą naszych osiągów z ostatniego weekendu”.
Jakub K.

Jakub K. iOS developer

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Paweł Kałuża:
Bartosz Ślepowroński:
Jakub Kuzimski:
no wlasnie obaj wiedzieli, ale kubica takze wiedzial ze opozniene wyprzedzania o kilka zakretow moze kosztowac utrate zwyciestwa,

A znasz takie powiedzenie - lepszy wrobel w garsci niz golab na dachu? ;)

hahahahaha:D albo: lepsze 6 pkt niz 0 :D

wszystko zależy od podejscia, jesli chcesz byc najlepszy bez zadnych watpliwosci to muisz walczyc do konca...takie kalkulowanie jest dobre dla "wyrobników" ktorzy bawią się w liczenie ile musze miec punktow aby miec szanse na...

albo jest kierowcą wycigowym albo nie...popierdolki to można spotkać codziennie na ulicach:D
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

No tak... tylko Mistrzem zostaje w F1 ten, kto ma najwiecej punktow a nie ten ktory sie stara i przywozi zero;)
Co nie zmienia faktu kto jest dobrym kierowca wyscigowym, bo jak juz wielokrotnie sie przekonalismy - do tytulu potrzeba poza dobrym autem, umiejetnosciami, etc, calkiem spora paczke szczescia;)

konto usunięte

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Anna Maria Leśniak:
Czytaliscie i Wiecie ..
KUBICA W FERRARI W 2010 ROKU ?

http://f1zone.pl/news/767/kubica_w_ferrari_w_2010.html

zapomniales ze dzisiaj 1.04...:))
Małgorzata Gosz

Małgorzata Gosz Pośrednik
nieruchomości,
kobieta biznesu,
ambasadorka For...

Temat: Petronas Malaysian Grand Prix, 5.04.2009

Znalazłam o Robercie - za planet F1

Polski kierowca BMW Sauber został sklasyfikowany jako jeden z przegranych. "Kubica zrujnował sobie znakomity w swoim wykonaniu wyścig próbując za szybko wyprzedzić Sebastiana Vettela. Może i jest wielkim wojownikiem, ale nie jest Alainem Prostem. Nie umie kalkulować" - pisze p-f1 w podsumowaniu GP Australii.

Andrew Davies, twórca podsumowania, w dalszej części nie szczędzi ostrych słów Polakowi. Wypomina mu nawet wypadek w Kanadzie z 2007 roku i sugeruje, że doszło do niego właśnie z winy Kubicy.

"Nie zabrzmi to jak muzyka dla uszu fanów Kubicy, którzy uważają go za nieomylnego, ale on cierpi na chroniczną niecierpliwość. To z tego powodu miał spektakularny wypadek w Kanadzie, z tego powodu spowodował kraksę w niedzielę" - dodaje Davies, przyznając tym samym, że za zderzenie Kubicy z Vettelem wini naszego rodaka.

"Złota zasada F1, jeśli nie wszystkich sportów motorowych jest taka, że jeśli ktoś wyprzedza po zewnętrznej, naraża siebie na szkodę. Jeśli jesteś na zewnętrznej - uważaj. Walcząc o miejsce na podium z kierowcą, którego opony nie nadają się już do jazdy zawsze się ryzykuje, zwłaszcza jeśli robisz to po zewnętrznej i nie zostawiasz rywalowi dostatecznie dużo miejsca" - pisze komentator planet-f1.

Davies krytykuje Kubicę nawet za to, że jadąc bolidem z urwaną połową przedniego skrzydła rozbił się na jednym z zakrętów. "Prawdopodobnie mógł zakończyć wyścig na jednym z punktowanych miejsc, gdyby nie uderzył w ścianę - to kolejny dowód na jego niecierpliwość" - kończy dziennikarz popularnego serwisu o F1.

Andrew Davies wytypował Kubicę na mistrza świata w sezonie 2009, ale ma chyba do naszego kierowcy jakieś uprzedzenie. Po ostatnim wyścigu w ubiegłym roku ostro krytykował go za to, że pod koniec wyścigu wyprzedził Vettela i Lewisa Hamiltona, przez co Brytyjczyk o mało nie stracił mistrzostwa świata. "Pierwsze dwa wyścigu sezonu 2009 powinien obserwować z boksów" - pisał wówczas.

Następna dyskusja:

2009.09.25-27 FORMULA 1 Sin...




Wyślij zaproszenie do