Bartłomiej Bielawa

Bartłomiej Bielawa Windows Server / SQL
Server Admin

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Aż się dziwię, że jeszcze nikt tu tego nie napisał :P
Robert jest #1 na 1 treningu :P
Co prawda czas wykręcił na miekkich oponach podczas gdy reszta czołówki była na twardych, no ale i tak się miło czyta :P

1 R.Kubica BMW Sauber 1:22.390 25
2 F.Massa Ferrari 1:22.519 18
3 K.Raikkonen Ferrari 1:22.540 21
4 F.Alonso McLaren 1:22.585 18
5 L.Hamilton McLaren 1:22.654 19
6 N.Heidfeld BMW Sauber 1:22.891 24
7 N.Rosberg Williams 1:22.983 19
8 J.Button Honda 1:23.294 20
9 R.Barrichello Honda 1:23.601 20
10 R.Schumacher Toyota 1:23.802 27
11 A.Davidson Super Aguri 1:24.102 13
12 J.Trulli Toyota 1:24.318 30
13 A.Wurz Williams 1:24.321 12
14 D.Coulthard Red Bull 1:24.474 17
15 H.Kovalainen Renault 1:24.733 18
16 S.Vettel Toro Rosso 1:24.905 26
17 G.Fisichella Renault 1:24.920 19
18 V.Liuzzi Toro Rosso 1:24.976 20
19 T.Sato Super Aguri 1:25.307 13
20 M.Webber Red Bull 1:25.584 14
21 A.Sutil Spyker 1:26.332 29
22 S.Yamamoto Spyker 1:28.118 30
Łukasz Z.

Łukasz Z. Webdeveloper |
Sensisoft

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

no super się patrzy jak Robert jest na #1 :)
ja czekam na kwalifikacje i sam wyścig, mysle ze Robert ma tutaj duze szanse na #4

p.s. a gp włoch coraz bliżej :)
Piotr Krakus

Piotr Krakus music, sport & event
management

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Skoro Kubica w pierwszym treningu symulował kwalifikacje i jechał jak nieliczni na miękkich oponach, to druga sesja będzie bardziej miarodajna. Jeśli w popołudniowej będzie wyżej niż P5, to będzie obiecujące przed wyścigiem. Ale ja stawiam, że w drugim treningu będzie 6-8.
Patryk Pawlikowski

Patryk Pawlikowski Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

czekamy zatem na 14 tą
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Oj czekamy na jutro.
5 na starcie mogłby być. Niewykluczone, że w niedziele bedzie padać. Oby tym razem deszcz nie przesadził.
Patryk Pawlikowski

Patryk Pawlikowski Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Oby padało :P

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Oby Heidfeld się wyspał! :)))))

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Wyniki II treningu:

1. Fernando Alonso (McLaren) - 1.20,919 (29 okrążeń)
2. Heikki Kovalainen (Renault) - 1.21,283 (39)
3. Lewis Hamilton (McLaren) - 1.21,338 (32)
4. Nico Rosberg (Williams) - 1.21,485 (40)
5. Nick Heidfeld (BMW Sauber) - 1.21,517 (37)
6. Kimi Raikkonen (Ferrari) - 1.21,589 (29)
7. Felipe Massa (Ferrari) - 1.21,620 (29)
8. Giancarlo Fisichella (Renault) - 1.21,698 (36)
9. Jarno Trulli (Toyota) - 1.21,857 (35)
10. Robert Kubica (BMW Sauber) - 1.21,906 (37)
11. Ralf Schumacher (Toyota) - 1.21,912 (29)
12. Alexander Wurz (Williams) - 1.21,987 (35)
13. Mark Webber (Red Bull) - 1.22,325 (28)
14. David Coulthard (Red Bull) - 1.21,483 (33)
15. Anthony Davidson (Super Aguri) - 1.22,510 (41)
16. Jenson Button (Honda) - 1.22,550 (47)
17. Takuma Sato (Super Aguri) - 1.23,022 (42)
18. Rubens Barrichello (Honda) - 1.22,727 (29)
19. Vitantonio Liuzzi (Toro Rosso) - 1.23,136 (42)
20. Sebastian Vettel (Toro Rosso) - 1.23,148 (39)
21. Adrian Sutil (Spyker) - 1.24,378 (34)
22. Sakon Yamamoto (Spyker) - 1.26,307 (29)

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

No, i znając świat to Roberta już puścili zalanego jak cysterna żeby się przygotował do "ciężkiej" strategii. :(

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Na drugim treningu "inne zadania miał do wykonania", jak piszą.
Średnio #5 ?

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Hmm...pożyjemy zobaczymy.
Z treningami to i tak jest jak z wróżeniem z fusów.

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

heidfeld do gazu dziad jeden, robek startuje jak rakieta, ferrari i mclaren nie do przejscia - generalnie jak dla mnie 5 miejsce
Patryk Pawlikowski

Patryk Pawlikowski Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Są tacy co i z fusów wywróżą.... ;)
Michał N.

Michał N. ZENmedia director

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Witam. Wydaje mi się że BMW może wyjątkowo zastosować agresywną taktykę zaczynając wyścig z mniejszą niż zwykle ilością paliwa i na miękkich oponach. To jedyny sposób by nawiązać w kwalifikacjach walkę z czołówką. Miękkie opony wyjątkowo szybko się na tym torze zużywają więc aż się prosi by zaplanować wyjątkowo krótki pierwszy segment. Gdyby plan sie powiódł mogą się znaleźć przed którymś z aut wielkiej czwórki i skutecznie blokując uniemożliwić mu ucieczkę w pierwszej fazie wyścigu. BMW może zdecydować sie na taki wariant, bo innego sposobu na Ferrari i Mclarena nie ma, a przewaga nad pozostałymi pozwala na grę va banque. Podobnie może zresztą zagrać Renault (wygląda na to, że stawiają na kwalifikacje).

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Mi się wydaje, że McLaren i Ferrari również będą jechać na krótki pierwszy stint. A na twarde opony, prędzej czy póżniej i tak trzeba się przerzucić...i co dalej? Tempo spada...a czołówka, jakby nie patrzeć, dalej jest szybsza - czy to na miękkich czy na twardych oponach.
Idąc tym tokiem, również będzie ciężko się przebić na przód w kwalifikacjach - szybki pierwszy stint = lekkie auto.
Ech...znowu wielkie zgadywanie....:)

A co do wróżenia z fusów...niech wróżą, ja poczekam do soboty.
Michał N.

Michał N. ZENmedia director

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Jak to również? Pisałeś o tankowaniu "pod korek", co oznacza raczej długi pierwszy stint;) Mnie zastanowiło po prostu dlaczego bmw zapamiętale katowało miękkie opony i kręciło partie tylko po ok 10 kółek. Zwykle w pt ustawiają bolid na wyścig a dopiero w sobotę na kwalifikacje, więc coś może być na rzeczy. Pewne jest tylko, że jeżeli BMW miałoby cięższe bolidy na starcie, to czołówka im odskoczy i o pudle będzie można pomarzyć.

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Michał N.:
Jak to również? Pisałeś o tankowaniu "pod korek", co oznacza raczej długi pierwszy stint;)

Odwoływałem się do Twojej wypowiedzi, nie do tego co pisałem wyżej.
Mnie zastanowiło po prostu dlaczego bmw zapamiętale katowało miękkie opony i kręciło partie tylko po ok 10 kółek. Zwykle w pt ustawiają bolid na wyścig a dopiero w sobotę na kwalifikacje, więc coś może być na rzeczy. Pewne jest tylko, że jeżeli BMW miałoby cięższe bolidy na starcie, to czołówka im odskoczy i o pudle będzie można pomarzyć.

Jeżeli puszczą Heidfelda na krótki stint to może będzie miał szanse się jakoś odbić po starcie a potem bronić przed atakami.
Obawiam się natomiast, że nie zrobią tego samego z Robertem (będzie cieżki)...z drugiej strony jak wszyscy wyruszą na lekko to Robert powienien mieć szanse podczas pierwszych pitstopów na nadrobienie i może wyprzedzenie któregoś z rywali. Oby mu tylko za daleko nie odjechali. A może będzie tak jak piszesz i zobaczymy oby dwa BMW na "lekkiej strategii".
Zobaczymy jak będzie...
Michał N.

Michał N. ZENmedia director

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Mam wrażenie, że ostatnio BMW odpuściło sobie różnicowanie taktyki
dla obu kierowców. To jest rozwiązanie b. zachowawcze (co by się nie działo jeden powinien zdobyć punkty). Teraz są w na tyle komfortowej sytuacji, że mogą ryzykować... wręcz muszą, jeżeli chcieliby załapać sie wyżej. A lżejszy bolid pozwala liczyć na wyprzedzenie kogoś na starcie i blokowanie go w pierwszej fazie wyścigu. Póki co BMW są za wolne, by liczyć że nadrobi się cokolwiek pozostając dłużej na torze przy pierwszym tankowaniu. Nieblokowana (to chyba przymiotnik??) czołówka odskoczy i tyle ich widzieli. "Ciężki Start" pozwala jedynie bezpiecznie odstawić wolniejszych, a wydaje się że BMW ma jednak aspiracje by podgryzać tych na przedzie. Inna sprawa, że jednakowa taktyka dla obu potęguje ryzyko, że wezmą się za łby (czyt. H wypchnie Kubicę).

konto usunięte

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Michał N.:
Mam wrażenie, że ostatnio BMW odpuściło sobie różnicowanie taktyki
dla obu kierowców. To jest rozwiązanie b. zachowawcze (co by się nie działo jeden powinien zdobyć punkty). Teraz są w na tyle komfortowej sytuacji, że mogą ryzykować... wręcz muszą, jeżeli chcieliby załapać sie wyżej.

Zgadzam się.
Póki co BMW są za wolne, by liczyć że nadrobi się cokolwiek pozostając dłużej na torze przy pierwszym tankowaniu. Nieblokowana (to chyba przymiotnik??) czołówka odskoczy i tyle ich widzieli.

Niby tak, ale zawsze może się zdarzyć, że akurat taktyka (czyt. waga bolidu w danej chwili)/oponki/setup auta/ruch na torze pozwolą na wykręcenie kilku na prawdę dobrych, czasowo, okrążeń i może coś z tego będzie - pytanie czy warto liczyć na taki zbieg okolicznośći.
Inna sprawa, że jednakowa taktyka dla obu potęguje ryzyko, że
wezmą się za łby (czyt. H wypchnie Kubicę).

Tego wolał bym nie oglądać po raz drugi. ;)
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Łikend na Hungaroringu czas zacząć :P

Bedzie mega ciekawie bo Ferrari maksymalnie wkurzone po ostatnim GP. Mieliby dublet a wyszła kiszka.
Alonso bedzie chciał za wszelka cene wyprzedzić Hamiltona, ktory skóry nie sprzeda. Pojawiają sie sygnały o scysji miedzy nim a Alonso. Robek jak zwykle ma szanse na 4-5 miejsce. Nick musi uważać bo kolejna taka wpadka naruszy jego wizerunek w oczach BMW.
Ja stawiam na Ferrari. Są mocne na tym torze a motywacja jest aż aż.

Następna dyskusja:

Czas na SAFARI... po Polsku ;)




Wyślij zaproszenie do