Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Tarek H.:
ING renegocjuje umowe z Team Renault F1. Oznacza to ni mniej ni więcej ...tylko "mniej kasy na sezon 2009"

Też tak słyszałam... Ponoć ING ma dość znacznie obciąć wydatki na finansowanie Renault...

Co do toru ulicznego w Polsce- trochę śmieszne wydaje mi się to, że Państwo, w którym stan dróg jest taki, jaki jest (a to nic pięknego) chce się wziąć za budowanie toru ulicznego. Pewnie nastąpi to tuż po rozbudowie infrastruktury na Euro i tych tysiącach kilometrów dróżek nazywanych szumnie 'autostradami'.
Jakoś serio serio ciężko mi w coś takiego uwierzyć... A nawet jeśli, to biorąc pod uwagę krótkowzroczność niektórych niekoniecznie tor mógłby zostać w ogóle użyty, spełniać standardy bezpieczeństwa, albo przez przypadek nie pojawiły by się w nim dziury po zimie, przez co stałby się totalnie nieprzydatnym i niepotrzebnym wydatkiem.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Ewa G.:
jeśli, to biorąc pod uwagę krótkowzroczność niektórych niekoniecznie tor mógłby zostać w ogóle użyty, spełniać standardy bezpieczeństwa, albo przez przypadek nie pojawiły by się w nim dziury po zimie, przez co stałby się totalnie nieprzydatnym i niepotrzebnym wydatkiem.

...
no chyba ze dziadek Berni rozwikla ten problem wprowadzajac do F1 mozliwosc uzywania offroad'owego zawieszenia od sezonu 2010 ;)
Maryla P.

Maryla P. 3Multi Productions

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Ewa G.:

Co do toru ulicznego w Polsce- trochę śmieszne wydaje mi się to, że Państwo, w którym stan dróg jest taki, jaki jest (a to nic pięknego) chce się wziąć za budowanie toru ulicznego. Pewnie nastąpi to tuż po rozbudowie infrastruktury na Euro i tych tysiącach kilometrów dróżek nazywanych szumnie 'autostradami'.
Jakoś serio serio ciężko mi w coś takiego uwierzyć... A nawet jeśli, to biorąc pod uwagę krótkowzroczność niektórych niekoniecznie tor mógłby zostać w ogóle użyty, spełniać standardy bezpieczeństwa, albo przez przypadek nie pojawiły by się w nim dziury po zimie, przez co stałby się totalnie nieprzydatnym i niepotrzebnym wydatkiem.

a jak wyjaśnisz fakt "2011 GP Indii"? :)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Marylka Pawłowska:

a jak wyjaśnisz fakt "2011 GP Indii"? :)

Może tym, że oni robią to o czym mówili? Może tym, że u nich są troszkę inne warunki klimatyczne, na które oni są przygotowani i są w stanie w jakiś tam sposób tor zabezpieczyć?
Poza tym w Indii jest tor zamknięty, a moja powyższa wypowiedź dotyczy toru ulicznego o którym pisał Jarek Werner poniżej :)

Co do toru zamkniętego, o którym informacje się pojawiły również w tym wątku http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=2..., to owszem, mogłoby to mieć ręce i nogi. Tylko pytanie, czy ktoś się za to faktycznie weźmie i czy już (artykuł jest z roku 2007) zostały poczynione jakieś kroki w tym kierunku? Wie ktoś coś może?

Co do off-roadowego zawieszenia, to pewnie kazali by znowu chudnąć zawodnikom, ze względu na przepisy dotyczące łącznej wagi zawodnika i bolidu...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Ewa G.:
Co do off-roadowego zawieszenia, to pewnie kazali by znowu chudnąć zawodnikom, ze względu na przepisy dotyczące łącznej wagi zawodnika i bolidu...

Sluszna uwaga ;)
ostatnio czytalem wypowiedzi Webbera ktory po zlamaniu nogi ma w nodze tytanowa srube - i zastanawiaja sie juz czy bedzie to mialo istotny wplyw na calkowity ciezar zestawu bolid+kierowca;)
szalenstwo...:)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Paweł Kałuża:
Sluszna uwaga ;)
ostatnio czytalem wypowiedzi Webbera ktory po zlamaniu nogi ma w nodze tytanowa srube - i zastanawiaja sie juz czy bedzie to mialo istotny wplyw na calkowity ciezar zestawu bolid+kierowca;)
szalenstwo...:)

Ja ostatnio czytałam, że ze względu na zmiany wprowadzane w bolidach (chodzi o system KERS, który zwiększa masę bolidu o jakieś 30 kg), które sprawiają, że są one cięższe, a co za tym idzie, kierowcom kazano zrzucić paręnaście kilo, bo bolid z kierowcą musi ważyć mniej niż 605 kg.

Biorąc pod uwagę że kubica, przy wzroście 184 waży 68 kg, to zrzucenie każdego kilograma, który jeszcze nosi na sobie, może być szkodliwe dla jego zdrowia...

A wracając do cięć w F1:
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6236782,Oszczednosci_w_...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

No niestety...
to jest cena za bycie najwyzszym kierowca w stawce. Jest jeszcze kilku innych, ktorzy takze zaczynaja troche obawiac sie przewagi niskich kierowcow po wprowadzeniu Kers (np Rosberg).
Z tego co pamietam, Robert wypowiedzial sie ze nie bedzie sie juz odchudzal ze wzgledu na dbalosc o stan zdrowia i poziom sil.
JAk sie to przelozy na torze? czas pokarze - ale Heidfeld z kolei, juz wypowiedzial sie bardzo optymistycznie o tym ze spelnia zalozenia wagowe ;)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Paweł Kałuża:
No niestety...
to jest cena za bycie najwyzszym kierowca w stawce. Jest jeszcze kilku innych, ktorzy takze zaczynaja troche obawiac sie przewagi niskich kierowcow po wprowadzeniu Kers (np Rosberg).
Z tego co pamietam, Robert wypowiedzial sie ze nie bedzie sie juz odchudzal ze wzgledu na dbalosc o stan zdrowia i poziom sil.
JAk sie to przelozy na torze? czas pokarze - ale Heidfeld z kolei, juz wypowiedzial sie bardzo optymistycznie o tym ze spelnia zalozenia wagowe ;)

Niby tak, ale Kubica w zeszłym sezonie schudł 6-7 kg. Poza tym, to chyba zdrowie powinno być najważniejsze, a nawet lekarz Roberta stwierdził, że może to być niebezpieczne dla jego zdrowia.

Poza tym Heidfeld jest sporo niższy od Kubicy... Jak wielu innych, do tego cięższych kierowców ;)

Buemi 177 cm/62 kg
Kubica 184/68
Trulli 173/60
Räikkönen 175/62
Nakajima 175/62
Button 181/69
Vettel 174/64
Heidfeld 167/59
Massa 166/59
Webber 185/74
Sutil 183/74
Rosberg 178/70
Kovalainen 172/66
Fisichella 172/66
Hamilton 174/68
Glock 169/64
Piquet 175/70
Alonso 171/67
Barrichello 172/71Ewa G. edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 23:29
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

To zestawienie...zaimponowalo mi..:)
Z wyrazami szacunku;)

A swoja droga - dokaldnie mowimy o tym samym:) Mam jednak nadzieje (i tu trzymam mocno kciuki) ze generalnie nowe bolidy wg specyfikacji na ten rok, beda stanowily podstawe do walki umiejetnosciami - a wtedy Robert utrze "niskim" nosa;)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Paweł Kałuża:
To zestawienie...zaimponowalo mi..:)
Z wyrazami szacunku;)

A swoja droga - dokaldnie mowimy o tym samym:) Mam jednak nadzieje (i tu trzymam mocno kciuki) ze generalnie nowe bolidy wg specyfikacji na ten rok, beda stanowily podstawe do walki umiejetnosciami - a wtedy Robert utrze "niskim" nosa;)

Generalnie wszyscy mogliby utrzeć nosa Hamiltonowi...
Jakoś jest to jedyny zawodnik w F1, którego nie lubię, sama nie wiem czemu...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Ewa G.:
Generalnie wszyscy mogliby utrzeć nosa Hamiltonowi...
Jakoś jest to jedyny zawodnik w F1, którego nie lubię, sama nie wiem czemu...

Mysle ze to moze byc spowodowane tymi zawirowaniami z Fernando na poczatku sezonu '08, poza tym od samego poczatku wydaje sie ze Hamilton jest tym glownym "pupilem" swojego szefostwa, co zreszta tez przeklada sie na zawirowania z Fernando:) Moze stad wlasnie niechec do niego ;) Z drugiej strony osobiscie mam wrazenie ze czesc tej otoczki wokol Hamiltona powstalo wlasnie z winy szefostwa McL a nie jego samego..no ale to juz "musztarda po obiedzie".:)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Kubica też swojego czasu był 'ponoć' faworyzowany przez swój team, ale nie wpłynęło to w żaden sposób na niego czy na Heidfelda... Później pojawiły się tarcia i zgrzyty, ale mimo to żaden z nich nie był tak wkurzający i namolny jak Hamilton...
Poza tym, co to za 'mistrz', który popełnia tyle błędów? Już samo to, że przypadkiem wpieprza w kogoś, kto z pit-stopu wyjeżdża jest śmieszne, zwłaszcza, że drugi kierowca stał, a nie jechał...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Ewa G.:
Poza tym, co to za 'mistrz', który popełnia tyle błędów? Już samo to, że przypadkiem wpieprza w kogoś, kto z pit-stopu wyjeżdża jest śmieszne, zwłaszcza, że drugi kierowca stał, a nie jechał...

To byl pieeeekny wyscig :)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Był :)
Tak samo, jak Nurburgring 2007, kiedy z toru powypadało paru zawodników, a Hamiltonowi dźwig pomógł wrócić na tor :/ Chyba z tego względu mam też do niego mieszane uczucia...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Fakt...
to bylo jawne faworyzowanie Lewisa;) Przy okazji - tamten wyscig tez byl fantastyczny:D

http://www.youtube.com/watch?v=uNPpHR9GCq0&feature=rel...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

I jeszcze jedna fantastyczna sprawa w tamtym wyscigu:
http://www.youtube.com/watch?v=mBDj5wXWMNE&feature=rel...

;)
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

http://www.sport.pl/F1/1,96398,6272808,Kubica_jednak_m...
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Czyli jednak...:)
z drugiej strony jesli dobrze zrozumialem - Kubica ostatnimi czasy przytyl i po prostu chce (musi) wrocic do wagi z sezonu 08.
Tak czy owak - kazdy kg mniej to wieksza szansa na sukces - a dla tych ludzi sukces jest bodaj tym najwyzszym celem..no i kolo sie zamyka:)
Marceli Matczak

Marceli Matczak Security Account
Manager

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

w nawiązaniu do tematu wątku, to cuda się zdarzają nawet w czasach kryzysu :-)
http://www.formula1.pl/F1_news-5373-USF1_oglosi_swoj_p...
nowego teamu Amerykanów chyba nikt się nie spodziewał w takich okolicznościach

więc wraz z powracającą Hondą na torze już robi się całkiem gęsto :-)

pozdrawiam
MM

Temat: Kryzys na rynku finansowym a sponsoring w F1

Od czasu do czasu byla o tym mowa. Teraz zaczynaja to wdrazac. Ciesze sie i mam nadzieje, ze wysigi F1 wroca do USA :)Bartłomiej K. edytował(a) ten post dnia 15.02.09 o godzinie 20:11



Wyślij zaproszenie do