Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

FIA planuje przed jutrzejszym treningiem na torze Yeongam wprowadzić zmiany w zakręcie numer 16, wobec którego swoje wątpliwości zgłosili niektórzy kierowcy.

Zmodyfikowany ma zostać krawężnik po wewnętrznej stronie zakrętu, ponieważ jego nierówność powodowała częste dobijanie bolidów do ziemi. Położenie nowego krawężnika poskutkuje gorszymi czasami okrążeń. Ponadto cofnięta zostanie ściana po prawej stronie wyjścia z zakrętu, choć inżynierzy jeszcze nie zdecydowali, na jak daleko idące zmiany mogą sobie pozwolić.

Na koniec informacja, która z pewnością ucieszy kierowców narzekających na wjazd do boksów. Mianowicie FIA rozważa poinformować jutro zawodników o tym, że nie będą oni musieli respektować białej linii oddzielającej wjazd od reszty toru. Dzięki temu zjeżdżający kierowcy mogliby pokonać ten odcinek z większą prędkością, unikając w ten sposób blokowania bolidów jadących z tyłu.

Źródło: AdamCooperF1.com
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010


Obrazek


Nick tak się zestresował nowym torem, że przed wyjazdem musieli mu jeszcze F1 2010 odpalić żeby się do toru przyzwyczaił

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Tak patrzę na czasy i widzę, że w pierwszym treningu pomiędzy P1 a ostatnim jest prawie 11 sekund, a w drugim prawie 9 sekund różnicy na 1 (słownie: jednym :) okrążeniu i już wiem, dlaczego cała Formuła, bez wyjątków i podziału ma w swojej nazwie 1 :))Artur Florczak edytował(a) ten post dnia 22.10.10 o godzinie 16:33

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

A tak na marginesie teraz przyjrzałem się konfiguracji toru i zobaczyłem jedną łukowatą prostą. Pan Borowczyk będzie miał pole do popisu.
No i to chyba pierwszy w historii uliczny tor bez miasta:)

konto usunięte

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Robert 1 w T3!!!!!!!!
Urszula Kurnicka

Urszula Kurnicka rekrutuję, motywuję,
analizuję //
poszukuję Asystentek
Pr...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

i z najlepszym czasem weekendu :)

ciekawe jak będzie po kwalifikacjach ;p

oby tylko lepiej :):):)
Urszula Kurnicka

Urszula Kurnicka rekrutuję, motywuję,
analizuję //
poszukuję Asystentek
Pr...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Oj nie udało się :(

w ogóle już mnie Vettel denerwuje :) :) :)
Magdalena C.

Magdalena C. Nie trać czasu z
tymi,którzy nie mają
czasu tracić go z
t...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Urszula Kurnicka:
w ogóle już mnie Vettel denerwuje :) :) :)
zdecydowanie za często wygrywa ;)
Robert jest dobry na starcie,może dużo zyskać. O ile znów mu coś nie odpadnie...

konto usunięte

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Brudna strona toru (8 pos) i SHUMI za plecami to nie będzie łatwy start. Mercedesy sa ustawione pod prędkość max, a pierwszy sektor jest do wyprzedzania.
Marceli Matczak

Marceli Matczak Security Account
Manager

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Gratulacje dla RBR bo pokazali pazur i że nie tak łatwo ich odsadzić nawet na szybkim torze, ALO będzie miał trudne zadanie ale myślę, że z HAM nieźle zamieszają na starcie... co do Roberta to szkoda, że nie udało mu się poprawić pozycji w końcówce, co doskonale wykorzystał ROS... szanse na przeskoczenie Mercedesa przez Renault (po dzisiejszym występie PET) topnieją jak pierwszy śnieg, podobnie dla Roberta na przeskoczenie Rosberga (czym to niby Zientarski jest zaskoczony, że taki szybki?)... ale tor jest niesamowity i jutro będzie zacięty wyścig, wszystko się może zdarzyć :-) będzie co oglądać
Michał P.

Michał P. Wiele różnych
projektów

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Wbrew wielu opiniom sądzę, że nie będzie wielu wyprzedzeń na tym ciekawym, ale nowym torze. Zjazd poza idealną linię jazdy, to znacznie gorsza przyczepność a więc przy manewrze wyprzedzania znacznie wzrasta ryzyko wypadnięcia z toru, dlatego też tak ciekawy będzie to wyścig ze względu na stopień ryzyka podejmowany przez kierowców.

Co do Roberta brudna strona toru na tym obiekcie, nie wróży najlepiej. Jednak Renówka przeważnie dobrze startuje, więc może to zrównoważy. Typuje Roberta na szóstym miejscu w wyścigu.

A i jeszcze Pietrow, jeśli on zostanie w Renault to będzie dramat jeśli chodzi o poziom sportowy dla zespołu. On po prostu nie spełnia standardów F1. Oby jednak kasa i rosyjski rynek nie przysłonił klapek szefostwu Renault.

P.S Ciekawi mnie Webber, czy znowu zawali start :(
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Może Aljoszyn się popisze na testach posezonowych i Renówka go weźmie :P Utratę jednego utalentowanego kierowcy już żałowali w 2006 roku i musieli na niego czekać 3 lata:P

Wtedy i Renault będzie syte, i Rosja cała.Paweł Krupka edytował(a) ten post dnia 23.10.10 o godzinie 11:44
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Robert Kubica (P8): „Bolid był bardziej nadsterowny, niż w porannym treningu i nie czułem się całkowicie pewnie. Jeśli wszystko zagrałoby idealnie, prawdopodobnie bylibyśmy o kilka dziesiątych szybsi, jednak jesteśmy tutaj na limicie. Niestety start z ósmego pola oznacza również, że będę startował z brudnej części toru. Dzisiaj rano, w suchych warunkach była duża różnica pomiędzy obydwiema stronami, jednak jeśli jutro popada deszcz, to może nie będzie to taki minus. Nie zapowiada się łatwy wyścig, ponieważ wszyscy są blisko siebie, jeśli chodzi o osiągi, jednak spróbuję dać jutro z siebie wszystko”.

Witalij Pietrow (P20 po karze za incydent w Japonii): „Miałem nadzieję na awans do czołowej dziesiątki, by zminimalizować skutki kary przesunięcia na starcie i wyglądało to nieźle po Q1. Podczas drugiej części kwalifikacji popełniłem jednak błąd, cisnąć zbyt mocno, dotknąłem krawężnika i obróciło mnie. Opony były później tak brudne, że nie mogłem ustanowić konkurencyjnego czasu okrążenia. Szkoda, jednak muszę się teraz skupić na wyścigu i wykorzystać wszystkie okazje, jakie się pojawią”.

Eric Boullier, szef zespołu: „Wyglądaliśmy na konkurencyjnych w każdej sesji treningowej, więc było to zdecydowanie rozczarowujące, że nie byliśmy w stanie powtórzyć takiego poziomu osiągów w kwalifikacjach. Jednakże musimy się teraz skupić na wyścigu. Wiemy, że nasz bolid jest szybki na prostych i mamy nadzieję, że będziemy konkurencyjni w tempie wyścigowym. Możemy oczekiwać agresywnych osiągów od obu kierowców i naszym celem jest zdobycie tylu pozycji, ile będzie możliwe”.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Chyba sie nie poscigaja ;]
Magdalena C.

Magdalena C. Nie trać czasu z
tymi,którzy nie mają
czasu tracić go z
t...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Pościgają się,a Robert lubi takie warunki. Może być ciekawie.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Nie sadze zeby ktorykolwiek kierowca lubil TAKIE warunki :P
Magdalena C.

Magdalena C. Nie trać czasu z
tymi,którzy nie mają
czasu tracić go z
t...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

No fakt. Teraz,jak ruszyli,widać,że jest niebezpiecznie.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Lol, wystartowali, czyli wyścig się zaczął, czyli liczą się 2 godziny do czasu GP, czyli jeśli już nie wystartują będzie P1 P2 Red Bulla :]

A podobno ten deszcz to przynajmniej następne 2 godziny..

Ech, a mogłem sobie jeszcze pospać zamiast wstawać o 7mej ;)

[edit] a nie, podobno doliczaja ten czas do czasu wyscigu. Oh well, i tak zaraz sie zrobi ciemno.Bartosz Ślepowronski edytował(a) ten post dnia 24.10.10 o godzinie 08:30
Magdalena C.

Magdalena C. Nie trać czasu z
tymi,którzy nie mają
czasu tracić go z
t...

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Chyba jednak nie pojadą i będę musiała przyznać rację koledze powyżej ;)
Piotr Lipka

Piotr Lipka specjalista, ULC

Temat: Korean Grand Prix 2010 - 24.10.2010

Najlepszym sposobem względnego osuszenia toru jest po prostu restart wyścigu. Jeżeli deszcz przestanie padać, to po kilku okrążeniach woda zostanie wydalona z toru przez koła bolidów.
Poza tym moim zdaniem f1 powinna odbywać się w różnych warunkach, także deszczowych. Rozwój technologii powinien mieć coś wspólnego z powszechną motoryzacją, a w tej warunków idealnych nigdy nie ma,... nie wspominając już o "widowiskowości".



Wyślij zaproszenie do