Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009


Obrazek




Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:26,797 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Najszybszy przejazd całego wyścigu:
1h24m34,454 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Tak sie zastanawialem co tym razem napiszesz o wyniku poprzedniego GP, ale zaskoczyles mnie nie piszac nic ;)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

hahhahahaha:)
Bartek - z reka na sercu - wczoraj tworzac ten temat, doszedlem do wniosku ze brak komentarza, bedzie zdecydowanie najlepszym komentarzem:) Choc nie sadzilem ze ktos zwroci na to uwage:)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Transmisje (Treningi - Polsat Sport Extra, Qual, wyscig - Polsat)

Trening 1 -- 05.06 -- 09:00
Trening 2 -- 05.06 -- 13:00
Trening 3 -- 06.06 -- 10:00
Kwalifikacje -- 06.06 -- 13:00
Wyścig -- 07.06 -- 14:00Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 25.05.09 o godzinie 11:20
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Mam nadzieję, że w Turcji wreszcie przełamie się dominacją BGP i wygra Ferrari. Wczoraj Kimi i Felippe pokazali że da radę jechać szybko i pech w boksie odebrał Kimiemo 2 miejsce. Coś go ze 2 sec za długo przytrzymali.
Znudził mnie już też Button. Łatwo wygrywa bo nie ma konkurencji.
Niech ktoś na niego wsiądzie to spuchnie. Mam nadzieję.
Żadna passa nie trwa wiecznie. Przyjdzie awaria, kolizja, bład w boksach i wreszcie wiara jest sie poza wszystkim i booom. Parkowanie na zielonej trawce. Wreszcie bedzie ciekawiej.
I może wreszcie Robert dotoczy się na 8 miejscu. Na wiecej nie liczę.
Piotr Maliński

Piotr Maliński Programista
Python/Django

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

No przecież będzie THE Dyfuzor i THE KERS :) Kwestia czy opony założą jak trzeba, czy hamulce będą działać :D
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Any dyfuzor ani KERS nie pomoga, skoro ekipa nie moze sobie poradzic z ustawieniem bolidu na wyscig.

Tomek, co ci Button przeszkadza? Dwa lata meczyl sie z tylu to niech teraz ma, w koncu ze jest doskonalym kierowca wiadomo nie od dzis. Nalezy mu sie.
Piotr Zawisza

Piotr Zawisza
https://performante.
com/

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Bartosz Ślepowroński:
Any dyfuzor ani KERS nie pomoga, skoro ekipa nie moze sobie poradzic z ustawieniem bolidu na wyscig.
Też mi się tak wydaje. Nawet nie chce mi sie być optymistą:(.
W BMW nie wiedzą dlaczego bolid nie jedzie, a nawet nie wiedza dlaczego jedzie całkiem nieźle (po dotankowaniu na początku GP Monako);))).
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Tomek, co ci Button przeszkadza? Dwa lata meczyl sie z tylu to niech teraz ma, w koncu ze jest doskonalym kierowca wiadomo nie od dzis. Nalezy mu sie.
nudy, skoro wiadomo kto wygra za 3-4 GP nie bedzie po co ogladać.
Jakby ze 2-3 razy wygrał kto inny to może coś by sie jeszcze działo w ostatnich GP.

konto usunięte

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Od tego wyscigu juz nie bedzie tak samo, w Turcji BrawnGP nie bedzie juz bezkonkurencyjny ;)
Tomasz B.

Tomasz B. Kierownik Działu
Rozwoju, Technolog
Produkcji, Inżynier
P...

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Krzysztof Walutek:
Od tego wyscigu juz nie bedzie tak samo, w Turcji BrawnGP nie bedzie juz bezkonkurencyjny ;)
no nie wiem. przed GP Hiszpanii były prognozy że BGP dogonią inne zespoły. Na razie nikomu się to nie udało. Zresztą Brawn pokazał w Ferrari i Benetton na co go stać :)Tomasz B. edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 12:20
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Barichello moze dogonia i przegonia. Button jest doskonalym kierowca i ciezko bedzie go przegonic nie majac lepszego bolidu, IMO przynajmniej polowa kierowcow nie ma z nim szans w rownej walce.
Ale to takie moje prywatne gdybanie :)Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 12:38
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Bartosz Ślepowroński:
Barichello moze dogonia i przegonia. Button jest doskonalym kierowca i ciezko bedzie go przegonic nie majac lepszego bolidu, IMO przynajmniej polowa kierowcow nie ma z nim szans w rownej walce.
Ale to takie moje prywatne gdybanie :)Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 12:38

Dokladnie. Button jest niesamowicie szybki, a do tego - najzwyczajniej w swiecie nie popelnia bledow. Miejmy nadzieje ze juz za dwa tygodnie bedzie kilka bolidow, ktore zmniejsza dystans do BGP, a wtedy ciekawie bedzie ogladac pojedynki Buttona z...Ferrari? moze McL..., RBR - bedzie super:)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

W podsumowaniu ostatniego wyścigu, w którym żaden z kierowców zespołu BMW Sauber ponownie nie zdobył ani jednego punktu, szef BMW Motorsport – Mario Theissen w końcu przyznał, że obecna sytuacja wymaga natychmiastowych i zarazem stanowczych działań. Potwierdził też, że w Grand Prix Turcji użyją po raz pierwszy podwójnego dyfuzora.

„Nie ulega wątpliwości, że cały zespół BMW Sauber F1 spodziewał się zupełnie innego występu w tegorocznej Grand Prix Monako” – powiedział Theissen. „Jednak to, co wydawało się problemem w czwartkowych sesjach treningowych, nadało ton naszej formie przez resztę wyścigowego weekendu, poprzez kwalifikacje do końca wyścigu. Nie mogliśmy utrzymać opon w odpowiedniej temperaturze pracy, przez co byliśmy wyraźnie zbyt wolni”.

„Zaledwie dwa tygodnie temu, podczas pierwszego europejskiego wyścigu w Barcelonie, nasz nowy pakiet aerodynamiczny umożliwił nam wykonanie poważnego kroku naprzód po pełnym rozczarowań początku sezonu. Jednak w Monako nie był już oznak poprawy. Oczywiście warunki w Monako są wyjątkowe – tutaj przyczepność mechaniczna jest o wiele ważniejsza, niż na innych torach. Nasza postawa w śródziemnomorskim księstwie daleka była od standardów, które sami sobie ustanowiliśmy”.

„Po trzech sezonach, w których zawsze osiągaliśmy czy też przekraczaliśmy zamierzone cele, to nasza pierwsza porażka. Musimy sobie z tym poradzić – i zrobimy to. W końcu ten sam zespół ludzi w Monachium i Hinwil jest odpowiedzialny za stały wzrost formy BMW Sauber F1 Team od początku powstania zespołu. Ten sam zespół dał nam pierwsze pole position i zwycięstwo w wyścigu. W rezultacie wszyscy są gotowi i zmotywowani do czekającej nas walki o powrót na szczyt”.

„Natychmiast przeanalizujemy nasze braki, wprowadzimy odpowiednie poprawki i zdecydowanie przyspieszymy nasze tempo rozwoju. W kolejnym wyścigu, za dwa tygodnie w Turcji, pojawimy się z nowym pakietem rozwojowym. Po raz pierwszy zastosujemy wielopoziomowy dyfuzor. Jesteśmy przekonani, że będzie to kolejny krok we właściwym kierunku”.

konto usunięte

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Piotr Zawisza:
Bartosz Ślepowroński:
Any dyfuzor ani KERS nie pomoga, skoro ekipa nie moze sobie poradzic z ustawieniem bolidu na wyscig.
Też mi się tak wydaje. Nawet nie chce mi sie być optymistą:(.
W BMW nie wiedzą dlaczego bolid nie jedzie, a nawet nie wiedza dlaczego jedzie całkiem nieźle (po dotankowaniu na początku GP Monako);))).

a to ostatnio wyjasniali w Gazecie Wyborczej :P lepszy docisk do ulicy i mozna dogrzac opony :)

konto usunięte

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Bartosz S:
Any dyfuzor ani KERS nie pomoga, skoro ekipa nie moze sobie poradzic z ustawieniem bolidu na wyscig.

Tomek, co ci Button przeszkadza? Dwa lata meczyl sie z tylu to niech teraz ma, w koncu ze jest doskonalym kierowca wiadomo nie od dzis. Nalezy mu sie.

to moze za rok - Kubica - za to ze tak sie meczy w tym sezonie bedzie bezkonkurencyjny??

konto usunięte

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Nie wierzę w odrodzenie BMW, to taka sama sytuacja jak z Hondą rok temu. Zbudowali bolid, który okazał się trudny do ustawienia i chyba żadne podwójne, potrójne dyfuzory już nie pomogą.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Chyba, ze turbo po cichu doloza ;)
Michał Kałucki

Michał Kałucki Programista .NET

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Faktycznie BMW już ma raczej po sezonie. Mimo wszystko dziwię się wszystkim którzy tak radośnie jadą po Mario Theissenie. Jak dla mnie ten człowiek jest jednym z symboli F1. Przez kilka lat tworzył team który przebił się do ścisłej czołówki.
Moim zdaniem jedyny jego błąd to wypuszczenie z rąk Vetelinio. A ten sezon? Cóż poza Braunami wszyscy przestrzelili.

Wracając do Turcji. Felipe wygrał tu trzy ostatnie wyścigi więc jest nadzieja....a pewnie i tak skończy się jak zawsze.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: ING Turkish Grand Prix 2009 - 7.06.2009

Michał Kałucki:
Faktycznie BMW już ma raczej po sezonie. Mimo wszystko dziwię się wszystkim którzy tak radośnie jadą po Mario Theissenie. Jak dla mnie ten człowiek jest jednym z symboli F1. Przez kilka lat tworzył team który przebił się do ścisłej czołówki.
Moim zdaniem jedyny jego błąd to wypuszczenie z rąk Vetelinio. A ten sezon? Cóż poza Braunami wszyscy przestrzelili.

Wracając do Turcji. Felipe wygrał tu trzy ostatnie wyścigi więc jest nadzieja....a pewnie i tak skończy się jak zawsze.

Wszyscy jada po Theissenie nie dlatego ze nie jest jednym z symboli F1, tylko dlatego ze ze delikatnie mowiac - opieszale podchodzi do sprawy. Szef zespolu F1 musi miec charyzme i umiejetnosc nieslychanie szybkiego podejmowania decyzji - a trudnosc polega tu na czestym podejmowaniu decyzji nietypowych, nieplanowych, niestandradowych. Tak jak juz kiedys pisalem, uwazam ze facet ma o tyle trudno, ze znajduje sie chwilowo w potrzasku, co nie zmienia jednak kwestii ze jego decyzje (IMO) powinny byc bardziej zdecydowane, szybsze i co tu wiele kryc - bardziej ryzykowne. Bo nie sztuka jest trzymac sie wlasnego cudownego planu, sztuka jest zmienic ten plan jak najszybciej aby wszelkie dzialania przynosily wiecej korzysci NAM niz IM.:)



Wyślij zaproszenie do