Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Po przewrotnej Suzuce, lecimy do Brazylii:)


Obrazek



Autódromo José Carlos Pace

Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km

Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004

Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004

Najszybszy przejazd całego wyścigu:
1h28m01,451 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Sezon 2008 - ostatnie okrazenie z Mistrzem Swiata.
Parafrazujac Borowczyka - czy tegoroczne GP Brazylii bedzie rownie emocjonujace???:)

http://www.youtube.com/watch?v=SLo2NcBdKNI&feature=rel...

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Wg. czasu polskiego

Piatek 16 pazdziernik 2009
Trening 1 15:00 - 16:30
Trening 2 19:00 - 20:30

Sobota 17 pazdziernik 2009
Trening 3 16:00 - 17:00
Kwalifikacje 19:00

Niedziela 18 pazdziernik 2009
Wyscig 18:00
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Oficjalny film F1 z ostatniego roku jest bardzo fajny..

http://www.formula1.com/video/
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Bartosz Ślepowronski:
Oficjalny film F1 z ostatniego roku jest bardzo fajny..

http://www.formula1.com/video/

Super to zrobili:)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Ten moment w boxach Ferrari..
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Jop... a Singapur08 - fantastycznie:) wciagnalem sie w ogladanie;)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Szkoda, ze nie mozna obejrzec tych poprzednich, niektore byly bardzo fajne.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Jestem wlasnie po podsumowaniu 2008 - autentyczne mistrzostwo swiata w robieniu filmow reklamowych;) Bajka
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Krzysztof W.:

Krzychu - wszystkiego NAJ z okazji urodzin:)
Spelnienia marzen i obnizki cen paliw plynnych!!:)

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Paweł Kałuża:
Krzychu - wszystkiego NAJ z okazji urodzin:)
Spelnienia marzen i obnizki cen paliw plynnych!!:)
hahaha, ceny nie naleza do mnie :))), ale temat pasuje do grupy :)

bardzo dziekuje
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Szef Red Bull Racing – Christian Horner przyznał, że jego zespół tylko „jednym okiem patrzy na mistrzostwa”, jako że skupia się na zwycięstwie w Grand Prix Brazylii, aby walka o tytuł rozstrzygnęła się w ostatnim wyścigu sezonu.

Sebastian Vettel uczynił spory krok do przodu w swojej walce o mistrzowską koronę, wygrywając wyścig o Grand Prix Japonii w ostatni weekend i redukując stratę do Jensona Buttona z 25 do 16 punktów na dwa wyścigi przed końcem sezonu.

Jednakże, Niemiec wciąż ma przed sobą wysoką górę, na którą musi się wspiąć i będzie potrzebował bardzo słabych wyścigów Buttona w dwóch pozostałych wyścigach, jeśli ma zostać mistrzem. Kimi Raikkonen odrobił 17-punktową stratę do Lewisa Hamiltona dwa lata temu i Horner jest pewien, że to może stać się ponownie, oraz że większa presja ciąży teraz na Buttonie i jego zespole Brawn, aby nie stracić mistrzostwa.

„Kimiemu udało się odrobić dużą stratę dwa lata temu, lecz my tylko jednym okiem patrzymy na mistrzostwa” – powiedział Horner po wyścigu na torze Suzuka. „Naszym głównym celem jest próba wygrania wyścigów, a wtedy pod presję będzie Brawn GP. Z pewnością jest jeszcze szansa. Brakuje nam teraz 16 punktów, a brakowało 25 – mamy więc większą szansę, niż wcześniej. Musimy ich zaatakować i wygrać wyścig – aby spróbować i przeciągnąć walkę o mistrzostwo do ostatniego wyścigu w Abu Zabi”.

Horner przyznał też, że jego zespół będzie wciąż rozwijał swój bolid, aby być jak najbardziej konkurencyjnym w dwóch ostatnich wyścigach. „Spuściliśmy nasze głowy i cały czas ciśniemy, będziemy mieć kilka nowych komponentów w nadchodzących dwóch wyścigach” – dodał. Szef Red Bulla pochwalił również Vettela za zdominowanie wyścigu w Japonii: „Myślę, że była to bardzo imponująca jazda. Jechał absolutnie bezbłędnie i prowadził od początku do końca. Jestem z niego i z zespołu bardzo zadowolony. Szkoda nam Marka, jako że szczęście definitywnie nie sprzyjało mu w ten weekend, lecz będziemy mieli dwóch kierowców w Brazylii”.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Zespół Renault może zdecydować się na natychmiastową zmianę kierowcy w zbliżającym się Grand Prix Brazylii.

Magazyn Auto Motor und Sport twierdzi, że Lucas di Grassi, pełniący rolę kierowcy rezerwowego w francuskiej ekipie, może zastąpić nienajlepiej spisującego się Romaina Grosjeana na rundę rozgrywaną na torze Interlagos w Sao Paulo, skąd pochodzi młody Brazylijczyk.

Romain Grosjean nienajlepiej radził sobie w ostatnich pięciu wyścigach po tym, jak zastąpił on w Renault zwolnionego Nelsona Piqueta Jr. Niemiecki magazyn uważa, iż poprzez odejście będącego jego menadżerem Flavio Briatore, kierownictwo ekipy może mieć obawy co do tego, czy 23-latek będzie najlepszą opcją jako partner zespołowy Roberta Kubicy w sezonie 2010.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Na samochodach zespołu Brawn GP podczas najbliższego wyścigu na torze Interlagos będziemy mogli zobaczyć logo napoju energetyzującego TNT, produkowanego przez browar Cervejaria Petrópolis.

Brazylijska firma poszerzyła tym samym współpracę z angielską ekipą, gdyż już wcześniej potwierdziła zawarcie umowy z Brawnem i pojawienie się marki lokalnego piwa Itaipava na bolidach liderów mistrzostw w trakcie Grand Prix Brazylii. W Singapurze z kolei można było zobaczyć logo marki Canon na białym poszyciu obu BGP001.

Logo TNT będzie widoczne na wlotach powietrza samochodów Jensona Buttona i Rubensa Barrichello, jak również na tylnych skrzydłach i ich bocznych sekcjach. „Jesteśmy zachwyceni faktem poszerzenia naszego partnerstwa z Cervejaria Petrópolis, które obejmuje teraz także ich nową ekscytującą markę TNT Energy Drink” – powiedział Ross Brawn. „Grand Prix Brazylii jest zawsze fantastyczną okazją, a dzięki rozstrzygnięciu mistrzostw w dwóch ostatnich wyścigach, Interlagos będzie gospodarzem bardzo fascynującego weekendu”.

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Prognoza pogody na GP Brazylii (stan na dzien: 2009/10/08)
Piatek
Obrazek
Temperatura maksymalna                 25°C
Wilgotnosc powietrza 81%
Predkosc wiatru 21 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%

Sobota
Obrazek
Temperatura maksymalna                 23°C
Wilgotnosc powietrza 88%
Predkosc wiatru 23 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%

Niedziela
Obrazek
Temperatura maksymalna                 24°C
Wilgotnosc powietrza 85%
Predkosc wiatru 21 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Jesli prognoza sie sprawdzi bedzie naprawde bardzo ciekawie, probke mielismy w zeszlym roku gdy na ostatnich metrach rozstrzygal sie tytul mistrza swiata - niestety, w tamtym wyscigu Toyota dala ciala... :)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Do wyscigu jeszcze 10 dni, sami wiecie jak precyzyjne sa takie prognozy.

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Bartosz Ślepowronski:
Do wyscigu jeszcze 10 dni, sami wiecie jak precyzyjne sa takie prognozy.
w rzeczy samej, dlatego napisalem jesli prognoza sie sprawdzi :)

konto usunięte

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Wyścig o GP Brazylii odbędzie się na słynnym torze Interlagos, na którym jeździ się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Może to sprawiać kłopoty kierowcom, ponieważ na mięśnie karu będą działać inne siły. Jeśli chodzi o ustawienia bolidu, obiekt w Brazylii wymaga dobrej trakcji i balansu. Miejmy nadzieję, że poprawione F1.09 pokażą pełny potencjał w Brazylii, a zarówno Robert Kubica jak i Nick Heidfeld będą mogli jako jedni z pierwszych oglądać flagę w szachownicę, którą będzie machał Felipe Massa.

Robert Kubica:
"Brazylia była w ostatnich latach wyścigiem kończący sezon. Z Abu Zabi w kalendarzu sytuacja się zmieniła. Tor Interlagos jest bardzo fajny, jeśli chodzi o jeżdżenie. Szczególnie 1 sektor z trzema pierwszymi zakrętami jest całkiem wymagający. Zakręt nr 1. jest ślepy, co więcej jest ciężko znaleźć tutaj idealny punkty hamowania. Ostatni sektor wznosi się pod górę i zawiera sporo lewych zakrętów.
W Brazylii jeździmy odwrotnie z ruchem wskazówek zegara, co jest dość ciężkie fizycznie, ponieważ przywykliśmy do jeżdżenia w prawą stronę. Jeśli na Interlagos pada, jeżdżenie będzie tutaj bardzo podstępne, ponieważ jest parę miejsc na torze w których stoi woda. Mam więc nadzieję na dobrą pogodę."

Nick Heidfeld:
"Interlagos jest fantastycznym i bardzo wyzywającym obiektem. Ponieważ jeździmy tutaj w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara, nakłada to poważne obciążenia na mieście szyi. Tor w głowach kierowców zapamiętał się jako obiekt z wielką liczą dziur. Jednak po zmianie nawierzchni przed GP w 2007 roku różnica była ogromna, ale w 2008 roku tor nie był już tak dobry. Ciekawe jakie warunki będą teraz.
W ubiegłych dwóch latach mieliśmy tutaj kilka ekscytujących batalii o mistrzowski tytuł, a pogoda zawsze jest gotowa spłatać figla. Mogło by się to powtórzyć w tym roku, nawet jeśli Brazylia nie jest ostatnim wyścigiem sezonu.
Sao Paulo kojarzy mi się różnie. Restauracje są tutaj bardzo specjalne i mają do zaoferowania duży wachlarz ofert. Z drugiej strony słyszeliśmy o tych wszystkich napadach w poprzednich latach, które zniechęcają się do jakiejś większej podróży. Czekam z niecierpliwością, aby ponownie zobaczyć Felipe Masse w padoku."

Mario Theissen|szeg zespołu:
"To już końcówka tego sezonu Formuły 1. Brazylia to kolejny tradycyjny tor w kalendarzu, a zawody w Abu Zabi będą wkroczeniem na nowe terytorium. Podczas gdy w 2008 roku BMW Sauber F1 Team liczył się wciąż w walce o oba tytuły do przedostatniego wyścigu, w obecnym sezonie będziemy chcieli zdobyć taką ilość punktów jaka jest tylko możliwa do uzyskania. Wyniki ostatnich wyścigów pokazują, że nasz rozwój przyniósł owoce: zdobyliśmy punkty we wszystkich pięciu poprzednich wyścigach. Niemniej jednak w Singapurze i Japonii nie pokazaliśmy pełnego potencjału.
Interlagos leży około 800 m n.p.m. Ze względu na rozrzedzone powietrze, wszystkie siniki stracą około 8% mocy. Sprawia to, iż ich zużycie będzie mniejsze, ponieważ siły działające na wał korbowy będą mniejsze. To nie tylko pasuje naszemu zespołowi. Nick będzie dalej jeździł z 9 silnikiem, który był używany w Singapurze - Robert będzie miał 8 jednostkę napędową także z Singapuru. Oczywiście chcemy uniknąć instalowania nowego silnika, co wiązałoby się z karą przesunięcia o 10 pozycji na starcie."

Willy Rampf |szef inżynierów:
"Interlagos jest jednym z niewielu torów, na których jeździmy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Kluczem jest środkowy sektor, gdzie jeden zakręt przechodzi w drugi. Dobry docisk, trakcja i balans są tutaj kluczowe. Silniki nie będą aż tak obciążone ponieważ powietrze jest tutaj rzadsze. W ostatnim sektorze, który prowadzi pod górkę, wysoka wydajność silnika jest kluczowa.
Tor ma nową nawierzchnię, ale przedtem było o wiele więcej dziur niż teraz. Sprawia to, że znalezienie mechanicznych ustawień bolidu jest łatwiejsze. Pogoda może odegrać na Interlagos decydującą rolę, a prawdopodobieństwo deszczu o tej porze roku jest spore. Jeśli pada mocno na torze stoi woda, a bolidy mają aquaplaning. Po doświadczeniu zdobytym w Singapurze i Japonii, w Brazylii zrobimy wszystko, aby wydobyć pełen potencjał z naszego mocno przebudowanego bolidu, żeby uzyskać dobry rezultat."
Agnieszka Ś.

Agnieszka Ś. Opiekun Marki -
Doradztwo
marketingowe,
brandingowe, sprz...

Temat: Grande Premio do Brasil 2009 - 18.10.2009

Krzysztof W.:
Prognoza pogody na GP Brazylii (stan na dzien: 2009/10/08)
Piatek
Obrazek
Temperatura maksymalna                 25°C
Wilgotnosc powietrza 81%
Predkosc wiatru 21 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%

Sobota
Obrazek
Temperatura maksymalna                 23°C
Wilgotnosc powietrza 88%
Predkosc wiatru 23 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%

Niedziela
Obrazek
Temperatura maksymalna                 24°C
Wilgotnosc powietrza 85%
Predkosc wiatru 21 km/h
Prawdopodobienstwo wystapienia opadow 60%
i znów , już się nie mogę doczekać;-)
ciekawe jak poradzi sobie Roberto;] no i jak wielka trójca: BAR, VET , BUT;] mogłoby trochę popadać, ale nie aby ruszali z samochodem bezpieczeństwa bo bedzie nudnooooo;]



Wyślij zaproszenie do