Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Kałuża:
To raz, a dwa - moze VET zyl przekonaniem ze jest nadal nr1 i ze to on dyktuje tempo za SC;)
Mógł też mieć równie dobrze w pamięci ulewną Japonię 08 (?) kiedy koncertowo rozpykał wymiotującego Webbera jadąc za SC i dlatego wolał się trzymać z daleka ;)Paweł Krupka edytował(a) ten post dnia 01.08.10 o godzinie 22:12

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Kałuża:
Artur Florczak:
Vettel dzisiaj dał popis jak przystało na rozkapryszonego gwiazdorka, ale gdzie była cała ekipa Red Bulla. Siedzi ich tam wielu przy monitorach, patrzą, patrzą, patrzą, mają bardzo dokładną informację o położeniu wszystkich bolidów na torze no chyba, że Marka już wykasowali :))) coś tam namiętnie zapisują i co z tej pracy wynika, kiedy szybko nie krzyknęli gorącemu Sebastianowi, że jest za daleko od Webbera i że to jest niedozwolone.

To raz, a dwa - moze VET zyl przekonaniem ze jest nadal nr1 i ze to on dyktuje tempo za SC;)

Tak tak, to jasne, przecież kierowca numer 2 nie może być pierwszy ;)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Dali mu chyba relanium, bo glowa juz jakby chlodniejsza:

Sebastian Vettel (P3): „W czasie wyścigu nie rozumiałem, dlaczego dostałem karę przejazdu przez aleję serwisową, ale po wyścigu wszystko stało się jasne. Start był w porządku; wiedzieliśmy, że do pierwszego zakrętu jest daleka droga i Fernando złapał cień aerodynamiczny, ale byłem w stanie obronić pozycję i miałem dobry pierwszy przejazd. Kiedy samochód bezpieczeństwa wyjechał na tor, miałem bardzo mało czasu na decyzję o zjeździe na pit-stop, tak więc ledwo co zdążyłem to zrobić. Później sprawa powinna być prosta, jako że wiedzieliśmy, iż mamy przewagę w szybkości. Zaspałem podczas restartu, straciłem łączność radiową i czekałem na instrukcję, kiedy SC zjedzie z toru. Nie widziałem świateł SC z mojego samochodu. Mark był bliżej niego, zatem myślałem, że mieliśmy jeszcze jedno okrążenie do przejechania. Jednakże zobaczyłem SC zjeżdżającego z toru i to mnie zaskoczyło. Straciłem dużo rozpędu i potem dostałem karę drive-through. Jestem rozczarowany, jako że liczyłem dzisiaj na zwycięstwo. Byłem trzeci, więc był to dobry rezultat dla zespołu, ale ja jestem rozczarowany”.
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

ale ładnie po nim jedziecie :)

chłopak nie miał radia, dlatego nikt go nie mógł powiadomić o zjeździe SC. Jego błąd polega na tym, że nie zauważył oznakowania na kierownicy..

Odnośnie Sch - wolałbym czarną flagę - może w końcu by zrozumiał, że F1 to nie jest jego mistrzowski folwark...

ROS, KUB, SUT - się uśmiałem :) KUB zrezygnował ze względów bezpieczeństwa - w innym wypadku na pewno przed polską publiką pokazałby parę manewrów wyprzedzania ogona stawki -- to byłaby reklama :)

Jeżeli chodzi o całe GP - nudne, pomimo wszystko.

Odniosę się jeszcze do naszych komentatorów - widzą SC, na ekranie jak byk leży część skrzydła, a oni zastanawiają się o co chodzi - komedia:)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Waldemar Rutkowski:
ale ładnie po nim jedziecie :)

W mysl zasady: dostajesz tyle, na ile zapracowales;)

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Waldemar Rutkowski:
Odniosę się jeszcze do naszych komentatorów - widzą SC, na ekranie jak byk leży część skrzydła, a oni zastanawiają się o co chodzi - komedia:)
powinnismy byc dumni, nigdzie na swiecie tego nie ma! :D
Urszula Kurnicka

Urszula Kurnicka rekrutuję, motywuję,
analizuję //
poszukuję Asystentek
Pr...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Krzysztof W.:
Waldemar Rutkowski:
Odniosę się jeszcze do naszych komentatorów - widzą SC, na ekranie jak byk leży część skrzydła, a oni zastanawiają się o co chodzi - komedia:)
powinnismy byc dumni, nigdzie na swiecie tego nie ma! :D

taaaaaaak, uwielbiam ich! :)
normalnie moją pasją stało się oglądanie relacji i czekanie na ich wpadki ;p
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

KUB pewnie mógłby jechać dalej ale po co się kręcić po torze i ostatecznie przegrać z kierowcami Lotusa którzy w tym momencie nie byli jeszcze zdublowani... Oszczędzanie silników...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Kałuża:
To raz, a dwa - moze VET zyl przekonaniem ze jest nadal nr1 i ze to on dyktuje tempo za SC;)

A może następnym razem zamiast SC to niech Vettel decyduje o wszystkim, niech oprowadzi kolumnę kierowców, dyktuje tempo a na koniec decyduje o odległościach między kierowcami i o tym czy wszyscy mają zjechać na raz do Pit Lane czy nie.
Tak będzie najlepiej i wtedy jego duma zostanie odpowiednio uhonorowana:))

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Krupka:
Jak na Hungaro to nawet ciekawie - przez jakieś 10 minut, kiedy nie było wiadomo, czy Webber wyjedzie po zmianie na P1 czy nie. Poza tym pod względem ścigania - tragedia. Projektanci tego toru muszą się czuć nieswojo po tylu latach słów krytyki na brak możliwości wyprzedzania. Ba, tu się nie da jechać za poprzedzającym samochodem! Bezpieczna jazda to >0.6s za innym bolidem. Pechowo że to najbliższy Polsce wyścig GP...

Całe szczęście już niedługo rodzynki - Spa i Monza.


Na zbliżeniach odniosłem wrażenie że nawierzchnia toru jest już dość mocno zniszczona.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Waldemar Rutkowski:
Odniosę się jeszcze do naszych komentatorów - widzą SC, na ekranie jak byk leży część skrzydła, a oni zastanawiają się o co chodzi - komedia:)


E tam to chwila dekoncentracji. Przecież niedawno w jednym z wyścigów "łukowata prosta" Borowczyk po jednym ujęciu ocenił czy leżąca butelka na torze jest plastikowa czy szklana i ocenił potencjalnego sprawcę i pewnie wytypował kto to rzucił:))

Tymczasem tutaj byli jacyś dziwnie ospali. Lezące skrzydło to raz, ale potem jak Kubica wjechał w Sutila to ten fakt w niczym nie zmącił im wywodów i dyskusji, dopiero po długiej chwili (może ktoś ich szturchnął z boku i kazał zerknąć w monitor) zareagowali na to wydarzenie:))

Odnoszę wrażenie że nasi wspaniali komentatorzy (użyje tu cytatu z Rejsu) nie mogą być jednocześnie twórcą i tworzywem:))Krzysztof Sasin edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 14:25
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Krzysztof Sasin:
Na zbliżeniach odniosłem wrażenie że nawierzchnia toru jest już dość mocno zniszczona.
W Kanadzie też nawierzchnia w zeszłych latach była fatalna a ścigania było pod dostatkiem.

Komentatorzy mają po prostu problem z ogarnięciem Livetimingu i obrazu jednocześnie. Jak komentowali z miejsca zdarzenia to jak mi się wydaje, prościej im było wszystko ogarnąć. Ale z drugiej strony, niektórzy komentatorzy wyścigów z Eurosportu też ciągle dają ciała, a inni wszystko ładnie wynajdują.Paweł Krupka edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 14:30
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Krzysztof W.:
Wy tez macie wrazenie, ze Vettel zrobil sie takim niemieckim Hamiltonem (mniej wiecej)? Na dodatek zaczyna gwiazdorzyc co jest jeszcze gorsze...

Mnie się raczej zdaje, że to dzieciak, który jeszcze się musi wiele nauczyć.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Krupka:
W Kanadzie też nawierzchnia w zeszłych latach była fatalna a ścigania było pod dostatkiem.


Tak ale tak sobie pomyślałem, choć nie wiem na ile jest to możliwe, ze przy takiej wymianie nawierzchni można byłoby poprawić nieco konfigurację toru tak, by więcej było miejsc do wyprzedzania.
Nie z każdym torem da się to zrobić, chodzi mi tu głownie o tory uliczne, ale tu myślę że jest to do zrobienia.

Tym bardziej że w obliczu powstawania nowych torów przestarzały Hungaroring może za jakiś czas zwyczajnie wypaść z cyklu.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Krzysztof Sasin:
Paweł Kałuża:

To raz, a dwa - moze VET zyl przekonaniem ze jest nadal nr1 i ze to on dyktuje tempo za SC;)

A może następnym razem zamiast SC to niech Vettel decyduje o wszystkim, niech oprowadzi kolumnę kierowców, dyktuje tempo a na koniec decyduje o odległościach między kierowcami i o tym czy wszyscy mają zjechać na raz do Pit Lane czy nie.
Tak będzie najlepiej i wtedy jego duma zostanie odpowiednio uhonorowana:))

Zgadzam się, niech Vettel zastąpi SC już na zawsze i będzie kolejna oszczędność w F1 :) a Szumi brak słów, dosłownie centymetry od betonowej ściany - zobaczcie on board z bolidu Rubensa

http://www.youtube.com/watch?v=48xh3oOBjTcArtur Florczak edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 16:26
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Krzysztof Sasin:
Paweł Krupka:

W Kanadzie też nawierzchnia w zeszłych latach była fatalna a ścigania było pod dostatkiem.


Tak ale tak sobie pomyślałem, choć nie wiem na ile jest to możliwe, ze przy takiej wymianie nawierzchni można byłoby poprawić nieco konfigurację toru tak, by więcej było miejsc do wyprzedzania.
Teoretycznie pewnie jest to możliwe, ale jakoś nikt tego nie robi. Koszty, nieadekwatne do zysku. Ludzie na GP Węgier mimo wszystko dopisują.
Silverstone przebudowali, ale powodem było dostosowanie toru do MotoGP.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Krupka:
Teoretycznie pewnie jest to możliwe, ale jakoś nikt tego nie robi. Koszty, nieadekwatne do zysku. Ludzie na GP Węgier mimo wszystko dopisują.
Silverstone przebudowali, ale powodem było dostosowanie toru do MotoGP.

Fakt koszty nie małe, ale może się okazać że za jakiś czas GP Węgier będzie już tylko wspomnieniem.
Paweł Wiśniowski

Paweł Wiśniowski mgr inż., Biuro
Usług Geodezyjnych
GEOPROJEKT

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Fakt koszty nie małe, ale może się okazać że za jakiś czas GP Węgier będzie już tylko wspomnieniem.

Dokładnie Krzysztofie!
Już w zeszłym roku mówiło sie głośno, że GP Węgier odbywać sie będą tylko do 2012 roku i FIA wcale nie ma na razie zamiaru tego terminu przedłużać!
Od 4 lat jeżdzę na HUNGARORING i byłem też i wczoraj. Z roku na rok widać, że niekontrolowanie zarasta krzewami i drzewami. Po prostu wydaje mi się, że Węgrzy zaniedbują ten obiekt:((
Paweł Krupka

Paweł Krupka Software Tester w
Domeny.pl / testy
manualne / testy
auto...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

O ile dobrze pamiętam, Węgry były dość mocno dotknięte przez kryzys. Z tego powodu upadła budowa drugiego toru - Balatonringu, na którym miały jeździć motorki. Niestety Bernie nie chce zrezygnować z tendencji przenoszenia wyścigów w jakieś dziwne zakątki świata. Chociaż za Barceloną albo H'ringiem bym wcale nie płakał.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Artur Florczak:
Zgadzam się, niech Vettel zastąpi SC już na zawsze i będzie kolejna oszczędność w F1 :) a Szumi brak słów, dosłownie centymetry od betonowej ściany - zobaczcie on board z bolidu Rubensa

I pomyślcie, co by było gdyby akurat ktoś wyjeżdzał z pit lane. Dzwon przy 300kph i co najmniej powtórka z Zanardiego.



Wyślij zaproszenie do