Piotr Maliński

Piotr Maliński Programista
Python/Django

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Waldemar Rutkowski:

według mnie coś im dodaje skrzydeł... nie do końca zgodnych z regulacjami ;-)

Kierowcy musieli wypić zgrzewkę redbulli, a do toy toya będą mogli pójść dopiero jak wyjeżdżą odpowiednią ilość okrążeń.... no więc ciśnie ich na szybkie kółka :D
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Mam nadzieję, że FIA się obudzi i zabroni im tych skrzydeł, to jest po prostu śmieszne. Te skrzydła nie są zgodne z regulaminem i dzięki Nim moją ogromną przewagę. Sorry, ale sekunda to bardzo dużo, choć Robert pokazał się z najlepszej strony na "Home GP Practice 1" :)
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Łukasz G.:
Mam nadzieję, że FIA się obudzi i zabroni im tych skrzydeł, to jest po prostu śmieszne. Te skrzydła nie są zgodne z regulaminem i dzięki Nim moją ogromną przewagę. Sorry, ale sekunda to bardzo dużo, choć Robert pokazał się z najlepszej strony na "Home GP Practice 1" :)

nie przesadzajmy - skrzydła nie wyczarowały całej sekundy :) O ile dobrze pamiętam, to dają przewagę w okolicach 0,3 - 0,4 sek. na okrążeniu.
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

No i wszyscy wrócili na swoje miejsca (poza Petrowem)

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)


FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010

PRACTICE 1 (results)


Pos Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 S.Vettel RBR-Renault 1:20.976 29
2 Mark Webber RBR-Renault 1:21.106 0.130 27
3 Robert Kubica Renault 1:22.072 1.096 21
4 Jenson Button McLaren 1:22.444 1.468 17
5 R.Barrichello Williams 1:22.601 1.625 25
6 P.de la Rosa Sauber-Ferrari 1:22.764 1.788 24
7 F.Alonso Ferrari 1:22.772 1.796 25
8 Nico Rosberg Mercedes GP 1:22.777 1.801 25
9 M.Schumacher Mercedes GP 1:22.792 1.816 26
10 N.Hulkenberg Williams 1:22.966 1.990 25
11 Adrian Sutil Force India 1:23.003 2.027 19
12 Felipe Massa Ferrari 1:23.007 2.031 26
13 Vitaly Petrov Renault 1:23.249 2.273 24
14 K.Kobayashi Sauber-Ferrari 1:23.327 2.351 23
15 Paul di Resta Force India 1:23.520 2.544 19
16 S.Buemi STR-Ferrari 1:23.780 2.804 22
17 J.Alguersuari STR-Ferrari 1:23.868 2.892 28
18 Lewis Hamilton McLaren 1:24.075 3.099 15
19 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:25.032 4.056 22
20 H.Kovalainen Lotus-Cosworth 1:25.210 4.234 23
21 Timo Glock Virgin 1:25.990 5.014 21
22 L.di Grassi Virgin 1:26.686 5.710 17
23 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:26.990 6.014 34
24 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 1:28.157 7.181 24

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)


FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010

PRACTICE 2 (results)


Pos Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 S.Vettel RBR-Renault 1:20.087 33
2 F.Alonso Ferrari 1:20.584 0.497 34
3 Mark Webber RBR-Renault 1:20.597 0.510 36
4 Felipe Massa Ferrari 1:20.986 0.899 33
5 Vitaly Petrov Renault 1:21.195 1.108 33
6 Lewis Hamilton McLaren 1:21.308 1.221 30
7 Robert Kubica Renault 1:21.375 1.288 37
8 N.Hulkenberg Williams 1:21.623 1.536 41
9 Jenson Button McLaren 1:21.730 1.643 33
10 M.Schumacher Mercedes GP 1:21.773 1.686 31
11 P.de la Rosa Sauber-Ferrari 1:21.809 1.722 38
12 R.Barrichello Williams 1:21.844 1.757 36
13 Nico Rosberg Mercedes GP 1:22.039 1.952 28
14 K.Kobayashi Sauber-Ferrari 1:22.212 2.125 37
15 J.Alguersuari STR-Ferrari 1:22.469 2.382 43
16 Adrian Sutil Force India 1:22.507 2.420 22
17 S.Buemi STR-Ferrari 1:22.602 2.515 38
18 V.Liuzzi Force India 1:23.138 3.051 36
19 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:24.553 4.466 37
20 Timo Glock Virgin 1:25.376 5.289 35
21 L.di Grassi Virgin 1:25.669 5.582 32
22 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:26.745 6.658 33
23 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 1:26.798 6.711 32
24 H.Kovalainen Lotus-Cosworth 1:27.705 7.618 5

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)


FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010

PRACTICE 3 (results)


Pos Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 Mark Webber RBR-Renault 1:19.574 17
2 S.Vettel RBR-Renault 1:20.058 0.484 15
3 F.Alonso Ferrari 1:20.724 1.150 19
4 Robert Kubica Renault 1:21.066 1.492 19
5 Felipe Massa Ferrari 1:21.264 1.690 16
6 Lewis Hamilton McLaren 1:21.376 1.802 17
7 Vitaly Petrov Renault 1:21.399 1.825 15
8 Nico Rosberg Mercedes GP 1:21.422 1.848 18
9 Jenson Button McLaren 1:21.473 1.899 18
10 N.Hulkenberg Williams 1:21.513 1.939 18
11 R.Barrichello Williams 1:21.705 2.131 19
12 M.Schumacher Mercedes GP 1:21.939 2.365 15
13 P.de la Rosa Sauber-Ferrari 1:22.151 2.577 21
14 K.Kobayashi Sauber-Ferrari 1:22.337 2.763 20
15 J.Alguersuari STR-Ferrari 1:22.427 2.853 19
16 S.Buemi STR-Ferrari 1:22.508 2.934 22
17 Adrian Sutil Force India 1:22.918 3.344 14
18 V.Liuzzi Force India 1:23.708 4.134 8
19 L.di Grassi Virgin 1:24.547 4.973 19
20 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 1:24.576 5.002 22
21 H.Kovalainen Lotus-Cosworth 1:24.623 5.049 22
22 Timo Glock Virgin 1:24.805 5.231 17
23 Bruno Senna HRT-Cosworth 1:26.479 6.905 21
24 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 1:27.176 7.602 21

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Trzeba przyznac, ze wyniki naszego rodaka sa naprawde optymistyczne, szczegolnie ze trzeci trening to juz troche wiecej niz tylko zwykly trening. Za chwile kwalifikacje i jestem dobrej mysli - oczywiscie RBR jest poza wszelka konkurencja.
Patryk Pawlikowski

Patryk Pawlikowski Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Nieeee no daj pan spokój!

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

No i cos nie poszlo, a zapowiadalo sie naprawde dobrze...

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)


FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2010

QUALIFYING (results)


Pos Driver Q1 Q2 Q3
1 Sebastian Vettel 1:20.417 1:19.573 1:18.773
2 Mark Webber 1:21.132 1:19.531 1:19.184
3 Fernando Alonso 1:21.278 1:20.237 1:19.987
4 Felipe Massa 1:21.299 1:20.857 1:20.331
5 Lewis Hamilton 1:21.455 1:20.877 1:20.499
6 Nico Rosberg 1:21.212 1:20.811 1:21.082
7 Vitaly Petrov 1:21.558 1:20.797 1:21.229
8 Robert Kubica 1:21.159 1:20.867 1:21.328
9 Pedro de la Rosa 1:21.891 1:21.273 1:21.411
10 Nico Hulkenberg 1:21.598 1:21.275 1:21.710
11 Jenson Button 1:21.422 1:21.292
12 Rubens Barrichello 1:21.478 1:21.331
13 Adrian Sutil 1:22.080 1:21.517
14 Michael Schumacher 1:21.840 1:21.630
15 Sebastien Buemi 1:21.982 1:21.897
16 Vitantonio Liuzzi 1:21.789 1:21.927
17 Jaime Alguersuari 1:21.978 1:21.998
18 Kamui Kobayashi 1:22.222
19 Timo Glock 1:24.050
20 Heikki Kovalainen 1:24.120
21 Jarno Trulli 1:24.199
22 Lucas di Grassi 1:25.118
23 Bruno Senna 1:26.391
24 Sakon Yamamoto 1:26.453
Piotr Zawisza

Piotr Zawisza
https://performante.
com/

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Trzeba poczekać na wypowiedz REN lub samego Roberta. Może wyjaśni co się stało, o ile był jakiś konkretny powód:(.
Bartosz Bron Broński

Bartosz Bron Broński przesiąknięty
motoryzacją
dziennikarz/spiker,
Akademickie...

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Wyścig zapowiada się ciekawie bardzo po kwalifikacjach, bo ciekaw jestem jak Petrov poradzi sobie z presją na starcie i czy nie dojdzie do kolizji z Robertem... Gratulacje dla De La Rosy! A Schumacher znów dostał bencki od Nico Rosberga:)
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Piotr Zawisza:
Trzeba poczekać na wypowiedz REN lub samego Roberta. Może wyjaśni co się stało, o ile był jakiś konkretny powód:(.

Byl - w mojej opinii blad Robertosa i zniszczenie opony.
Tak czy owak :

1. Brawo RBR - maja auto z innej ligi, to w jaki sposob smigaja po tych zakretach - bajka. I po raz kolejny spokojnie moge napisac: miazga totalna. Pytanie jak teraz chlopacy zachowaja sie na starcie, jak wytrzymaja cisnienie, i jak beda zachowywac sie w ewentualnej walce pomiedzy soba.
2. Brawo FER za wzrost formy i tempa od poprzedniego GP - to cieszy. Z drugiej strony ta strata do RBR to totalna porazka. Nawet przy zalozeniu swietnego start ALO i wyprzedzeniu RBR (co wydaje sie malo prawdopodobne bo VET opowiadal dzis o zmianach w automatyce startu i znacznej poprawie w ich aucie), to RBR z takim tempem jakie pokazali dzisiaj - bedzie gryzl ich non stop.
3. Brawo ROS za swietny czas, biorac pod uwage pozycje MSC oraz REN - miejmy jednak nadzieje ze start z brudnej strony da przewage PET. Oby!
4. Brawo PET!!! swietny weekend, pokazywal tempo od poczatku i mysle ze to wielki sukces, tym bardziej w obliczu mozliwosci wyprzedzania na tym torze. Oby jutro wytrzymal cisnienei na starcie i nie sprowokowal jakiegos glupiego incydentu.
5. Robertos - szkoda. Szkoda tego bledu z zablokowanym kolem na pierwszym kolku Q3 i troche szkoda tej strategii oczekiwania na sam koniec. Start z brudnej strony i utrudnione wyprzedzanie na torze - oby wiec start byl niezly, bez kolizji i moze proba ataku ROS - byloby fantastycznie.
6. Brawo DLR i HUL - Q3 to cos pieknego, tymbardziej biorac pod uwage pozostawione w tyle McL Buttona czy MB Schumachera.

Miejmy nadzieje ze jutrzejszy start wniesie troche zmian do tego ustawienia dzisiejszego, a pozniej niech REN nie da sie dublowac czerwonym bykom;)Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 31.07.10 o godzinie 17:19

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

SESJA KWALIFIKACYJNA

Witalij Pietrow, R30-04, poz.7, 1:21.229
Witalij: Myślę w dniu dzisiejszym wykonaliśmy dobrą robotę i jestem bardzo zadowolony z faktu, że dotarłem do Q3, a także z tego, że będę startował z siódmej pozycji, przed Robertem, ponieważ Twoim głównym celem jest zawsze uplasowanie się przed kolegą z zespołu. Wiedzieliśmy, że bolid będzie się tu sprawował całkiem dobrze, ja osobiście przez cały weekend byłem bardzo zadowolony z balansu bolidu. Problem w tym, że chłopaki przed nami ciągle sa bardzo silni i jesteśmy świadomi, że musimy ciągle bardzo mocno naciskac, żeby ich złapać. Jeżeli chodzi o jutrzejszy wyścig, wyprzedzanie na torze będzie bardzo trune, więc jedyna realna szansa będzie na starcie. Dołożę wszelkich starań i będę starał się wyprzedzić kilku konkurentów i zdobyć trochę punktów.

Robert Kubica, R30-03, poz.8, 1:21.328
Robert: Mieliśmy nadzieję, że w dzisiejszych kwalifikacjach uplasujemy się bliżej czoła stawki. Sprawy przedstawiały się lepiej dzisiaj rano na treningach, lecz w Q3 po prostu nie miałem wystarczającej przyczepności, a bolid często jakby przysiadał, co było trochę dziwne. Moje okrążenie w Q3 było bardzo wolne – o pół sekundy wolniej niż okrążenie w Q2, ale po prostu brakowało mi przyczepności. Jeżeli chodzi o wyścig, wszystko rozegra się na pierwszym okrążeniu i na starcie wyścigu, więc w dniu jutrzejszym mamy nadzieję na dobry start i może uda nam się zyskać kilka pozycji.

Eric Boullier, Szef zespołu
Wyniki dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej potwierdzają duże tempo, które pokazywały nasze oba bolidy od początku weekendu, a w szczególności na treningach dziś rano. Dobrze jest widzieć Witalija na siódmej pozycji i oba bolidy są mają dobre pozycje wyjściowe, aby w dniu dzisiejszym walczyć o punkty. Należy zauważyć, że w Q3 trochę walczyliśmy z oponami option i prawdopodobnie nie wycisnęliśmy z bolidów maksymalnych osiągów, więc potencjalnie mogliśmy wywalczyć nawet lepsze miejsca startowe. Ale jak już powiedziałem, nasz dzisiejszy wynik jest dobry i wiemy, że możemy być szybcy podczas wyścigu. Ważne będzie, aby w jutrzejszym dniu korzystać z każdej nadarzającej się okazji i naszym celem będzie wyprzedzenie Rosberga i zorientowanie się, czy jesteśmy w stanie złapać Hamiltona.

Alan Permane, główny inżynier wyścigowy
Zakwalifikowanie obu bolidów do Q3 po raz trzeci w tym sezonie to dobry wynik dla zespołu po weekendzie, w trakcie którego bolid był bardzo konkurencyjny. Witalij wykonał doskonałą robote i zakwalifikował się na siódmej pozycji, lecz czuję, że mogliśmy wycisnąć z obu bolidów lepsze tempo w Q3, w których mieliśmy większe problemy niż zakładaliśmy. W szczególności Robert skarzył się ba brak przyczepności i nie był w stanie powtórzyć swojego czasu okrążenia z Q2. Niemniej w piątek widzieliśmy, że nasze tempo przy wysokim stanie paliwa było bardzo konkurencyjne, więc wierzę, że jutro jesteśmy w stanie nawiązać walkę i mamy nadzieje, że oba bolidy ukończą wyścig na punktowanych pozycjach.

[zrodlo: renaultf1.com]
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Paweł Kałuża:
5. Robertos - szkoda. Szkoda tego bledu z zablokowanym kolem na pierwszym kolku Q3 i troche szkoda tej strategii oczekiwania na sam koniec.

Robert twierdzi, ze ma problemy z dyfrem. To by tlumaczylo blokowanie opon (zblokowal tylne, to sie normalnie nie zdarza) i slaby czas.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Bartosz Ślepowronski:
Paweł Kałuża:
5. Robertos - szkoda. Szkoda tego bledu z zablokowanym kolem na pierwszym kolku Q3 i troche szkoda tej strategii oczekiwania na sam koniec.

Robert twierdzi, ze ma problemy z dyfrem. To by tlumaczylo blokowanie opon (zblokowal tylne, to sie normalnie nie zdarza) i slaby czas.

A to tlumaczyloby slabe takze to drugie okrazenie - bo myslalem ze zrobil sie tam jakis korek.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Witalij Pietrow, Sakon Yamamoto, Timo Glock i Lucas di Grassi przekroczyli maksymalny dozwolony czas na swoich okrążeniach zjazdowych do alei serwisowej podczas dzisiejszych kwalifikacji, za co otrzymali reprymendy.

Przepisy stanowią, że „kierowcy muszą pozostać poniżej maksymalnego czasu wyznaczonego przez FIA do pokonania odcinka od linii samochodu bezpieczeństwa za wyjazdem z boksów do linii zjazdu samochodu bezpieczeństwa przed wjazdem do pit-lane”.

Zasada ta została wprowadzona w tym roku po to, aby zapobiec przypadkom zbyt wolnej jazdy kierowców w drodze do boksów. Na Węgrzech maksymalny czas, w jakim można było przejechać odcinek między obydwoma liniami samochodu bezpieczeństwa w trakcie kwalifikacji, wynosił jedna minuta i 26 sekund.

W limicie tym na swoich okrążeniach zjazdowych nie zmieścili się obydwaj kierowcy Virgin, a także Yamamoto z HRT i Pietrow z Renault, ale że żaden z nich nie przyblokował wtedy innego kierowcy, to skończyło się tylko na reprymendach.

Źródło: Autosport.com

konto usunięte

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Pietrov dzisiaj chyba zabłyśnie, w ostatnim wyścigu przyjechał przed szumim i kobem, jak wytrzyma presję za plecami to ma szanse na kolejne punkty. No i chyba umacja pozycje przez wywaleniem z renówki w przyszłym roku, no nie chłopaki?

Temat: Formula 1 Eni Magyar Nagydij 2010 (2010/07/30 - 2010/08/01)

Marcin Korneluk:
Pietrov dzisiaj chyba zabłyśnie, w ostatnim wyścigu przyjechał przed szumim i kobem, jak wytrzyma presję za plecami to ma szanse na kolejne punkty. No i chyba umacja pozycje przez wywaleniem z renówki w przyszłym roku, no nie chłopaki?

tak,tak
Kolejna walka zespołowa tym razem w Reno i test dla Pietrova. Ten wyścig może zaważyć o jego przyszłości. Dzisiaj Robert musi być podwójnie zdeterminowany - prawie domowy wyścig i żółtodziub na czystej stronie toru przed nim :)Artur Florczak edytował(a) ten post dnia 01.08.10 o godzinie 13:01



Wyślij zaproszenie do