Stanisław
K.
Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies
Temat: DRS & Pirelli - precz; moje refleksje
Krzysztof S.:W takim przypadku wprowadzenie systemu mijalo by sie z celem.
Myślałem, że ten system będzie dostępny dla wszystkich, nawet jak nie w całej długości toru to przynajmniej zarówno dla kierowcy atakującego, jak i broniącego się przed atakiem.
Poprzednie regulacje techniczne stawialy w gorszej sytuacji samochod z tylu (zwlaszcza w szybkich zakretach), ograniczone byly tez mozliwosci obrony kierowcy z przodu poprzez limit manewrow obronnych jakie moze wykonac. DRS uwazam za krok w dobrym kierunku, dotychczasowe wyscigi pokazuja ze jego posiadanie wcale nie gwarantuje powodzenia wyprzedzania.
Nie jest doskonaly i wymaga dopracowania, ale nie wyrzucalbym go jeszcze do kosza.
Ciekaw jestem na co ludzie beda narzekac jak w 2013 wloza samochodom pod maske dodatkowe 150-200 kW z generatorow ;)