Temat: dlaczego BMW jest tak slabe?
Grzegorz M.:
oh kibice - wszyscy narzekaja, a czemuz tak bardzo, czy nie
kazdy z NAS popelnia bledy - przeciez w BMW pracuja tylko ludzie a
nie idealne maszynki do robienia swietnej maszyny do scigania
Kibic ma prawo narzekac ale tez i wspierac tylko czemu
wszyscy korzystaja z tego pierwszego tak latwo.
Czy Ty aby nie narzekasz tu na kibicow???;)
Napewno kazdy z Nas w zyciu cos zakladal i lups nie wyszlo - trza wstac i isc
dalej poszukac przyczyny poprawic i tu wybrac prawidlowa sciezke
na rozdrozu - czy biec przez zycie i miec mozliwosc czestrzych upadkow a moze spokojnym krokiem isc - uwaznie, rotropnie.
Tja, wlasnie dlatego kilka postow temu, wspominalem McL ktory mimo wielu powaznych problemow wstal, otrzasnal sie, wprowadza stopniowe zmiany, zbierajac wiele cennych danych na kazdym GP (lacznie z Chinami). Wlasnie w zwiazku z tym co piszesz, i z tym jak powstali i dzialaja inni, nasuwa sie pytanie - dlaczego BMW czeka? Bo jesli COS robia, i to COS bedzie gotowe na Hiszpanie (choc i tego juz nawet Theissen nie jest pewien) to w sumie..jest to oczekiwanie na efekty ktorych przewidziec sie nie da (pije tu do braku testow i braku danych, ktore BMW mogloby miec, wprowadzajac i testujac rozne rozwiazania stopniowo - juz od GP Chin). Reasumujac - zdanie mam identyczne do Twojego, tyle ze w przypadku BMW (bardzo obiektywnie rzecz ujmujac) oni chyba jeszcze nie wstali, nie mowiac juz o pojsciu dalej. Wlasnie to zachowanie powoduje ze ludzie zadaja sobie takie pytania, jak to w tytule tego tematu:)
Wiadomo SPORT - F1 - nie ma miejsca na bledy bo rok mozna stracic a
nawet i wiecej - bo co to jest projektowanie bolidu - bez duzego doswiadczenia mozna niezle blakac sie w ciemnosciach i wciaz
nie widziec tej swiecy oswietlajacej znakomity projekt ;)
Fakt - tyle czy to moze usprawiedliwac "pseudo asekuracyjne" podejscie BMW a przy okazji przedsezonowe przemowy szefa teamu o celach (wszystkim znanych) na ten rok?:)
zespoly ktore maja szczescie zatrudniac wieloletnich fachowcow maja
zawsze latwiej.
Tez fakt - bo BGP i RBR korzystaja bez watpienia z wiedzy ludzi ktorzy od wielu lat tworza techniczny "meisterstuck", z drugiej jednak strony - tu chodzi nawet nie tyle o przewage tych zespolow (bo ona jest bezsprzeczna) a o dzialanie BMW w chwili klopotow, kryzysu. McL daje rade, Renault daje rade... wiec gdzie jest ten haczyk ze oni moga testowac, probowac, starac sie powstac i isc faktycznie do przodu, a bialo niebieskie skrzydlo.. stoi w miejscu w Chinach?
Zawsze jest jutro i oby lepsze a skoro nikt z Nas nie ma udzialow w bmw sauber to chyba nic my ni etracimy
- Pamietajmy to tylko sport na ktory wplyw nie mamy i nie nalezy tak sie denerwowac caly sezon - wypuszczie wszelkie nerwy w trackie wyscigu albo juz po - no i zawsze mozna pograc w F1 na konsolce > i wygrywac Robertem ;)
Optymizm to podstawa;) Co jedynie czasami (nawet nie majac udzialow BMW;)) sa tematy ktore wywoluja zainteresowanie wielu osob, pojawiaja sie rozne opinie, dyskusja. Mysle ze gdyby sport (czytaj F1) byla tylko wydarzeniem obejmujacym sam dzien wyscigow no i ewentualnie dzien po - nie byloby tematyki tego sportu na praktycznie kazdym wiekszym forum;)
A konsola to mily dodatek, tym bardziej jesli w menu kierowcow istnieje polskie nazwisko z bialo-czerwona flaga;)
Peace;)
Paweł Kałuża edytował(a) ten post dnia 22.04.09 o godzinie 00:38