Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Oto i pełna lista cięć kosztów w F1, na przyszły i 2010 rok.

Autosport

konto usunięte

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Race weekend 2010
Ban on refueling.


Seriously?

konto usunięte

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Marek Foss:
Race weekend 2010
Ban on refueling.


Seriously?

Nie ma opcji...juz nikt tego nie bedzie ogladal.
Łukasz G.

Łukasz G. Senior Technical
Sales Manager w
Tripleplay Ltd.

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Marek Foss:
Race weekend 2010
Ban on refueling.


Seriously?
Yep.
Każdy będzie musiał mieć większy zbiornik!
Ciekawe jak ktoś źle obliczy i do mety nie dojedzie
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Przynajmniej nie bedzie problemu ze zjazdem po paliwa w czasie neutralizacji ;)

konto usunięte

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

co za lipa!!

co jak co, ale na F1, czyli królowej (przez duuuże K) wszystkich sportów motorowych oszczędzać nie powinni.

1. Brak tankowania? - nuuuuda! I co? Nie będzie już strategii na wyścig? "Gratulacje" dla tego co to wymyślił.
2. Ujednolicone skrzynie biegów? - brak rywalizacji producentów!
3. Ograniczenie obrotów z 19 do 18 tys - no comment! co za bzdura!
4. Silnik na 3 wyścigi? - brakuje jeszcze tylko zdzierania żyletką gumy z toru po wyścigu - no bo w ramach oszczędności może się jeszcze przydać......
5. Testy tylko w piątek? - a gdzie rozwój? gdzie nowinki?
6. Koszt silnika w 2010 roku ma stanowić jedną trzecią dzisiejszego kosztu? - yhy, będą chyba je robić z plastiku!
7. FIA stworzy listę standardowych części zawieszenia? - znów, gdzie jest competition???
8. Wprowadzenie dalszych ograniczeń w badaniach nad aerodynamiką? - kto do cholery chce zabić ten sport?
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Artur Balicki:
1. Brak tankowania? - nuuuuda! I co? Nie będzie już strategii na wyścig? "Gratulacje" dla tego co to wymyślił.

Bedzie, tylko wyleci z niej element tankowania..
2. Ujednolicone skrzynie biegów? - brak rywalizacji producentów!
3. Ograniczenie obrotów z 19 do 18 tys - no comment! co za bzdura!

Powiazana przeciez z nastepnym punktem.
4. Silnik na 3 wyścigi? - brakuje jeszcze tylko zdzierania żyletką gumy z toru po wyścigu - no bo w ramach oszczędności może się jeszcze przydać......

A co w tym zlego, tak obiektywnie?
5. Testy tylko w piątek? - a gdzie rozwój? gdzie nowinki?

Tru.
6. Koszt silnika w 2010 roku ma stanowić jedną trzecią dzisiejszego kosztu? - yhy, będą chyba je robić z plastiku!

Tym bardziej, ze recesja, inflacja, 1/3 kosztow za 2 lata to prawdopodobnie bedzie realnie 1/5. Jakos tego nie widze..
7. FIA stworzy listę standardowych części zawieszenia? - znów, gdzie jest competition???

Zalezy od tego, jak jest zdefiniowany "standard".
8. Wprowadzenie dalszych ograniczeń w badaniach nad aerodynamiką? - kto do cholery chce zabić ten sport?

To mnie szczegolnie zdziwilo.

Ale IMO po pierwsze wcale nie jest tak zle a po drugie to zdziwie sie, jesli te przepisy nie zmienia sie jeszcze z 5 razy.

Moim zdaniem podstawowym pytaniem na jakie ostatnio nie potrafi sobie odpowiedziec F1 jest "po co". Dla widowiska? Dla rozwoju? Dla pieniedzy? Kto ma z F1 wyciagac korzysci i jakie. Czy to ma byc cyrk czy poligon doswiadczalny. Czy wieksze znaczenie ma miec samochod czy kierowca. I te de.

Powyzsza lista sugeruje, ze FIA chce igrzysk - pytanie czy tego samego chca zespoly, kierowcy i kibice.
Maryla P.

Maryla P. 3Multi Productions

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Łukasz G.:
Yep.
Każdy będzie musiał mieć większy zbiornik!
Ciekawe jak ktoś źle obliczy i do mety nie dojedzie
to bedzie powtorka z GP2 w Walencji:)... z tego co pamietam to ze 2 nie dojechaly ... a jeden fuksem przetoczyl sie przez mete:)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Tak btw to kiedy wprowadzono tankowanie w F1?
Stanisław K.

Stanisław K. Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Bartosz Ślepowroński:
Tak btw to kiedy wprowadzono tankowanie w F1?

w 82 roku "wpadl" na tem pomysl Brabham.

likwidacja tankowania to takze zwiekszenie niebezpieczenstwa na jakie narazeni sa kierowcy - ponad 200 litrow paliwa na pokladzie to malo przyjemne towarzystwo.

w czasach gdy tankowania nie bylo zdarzalo sie, ze bolidy mialy dwa zbiorniki a drugi byl umieszczany nad kolanami kierowcy. zdjecia z tamtych czasow pokazuja jak pieknie potrafia sie palic samochody. technika w miedzyczasie poszla do przodu, ale jak sie wiezie taki ladunek to mimo wszystko w razie wypadku ma sie co palic.

jak juz jednak mowimy o cieciu kosztow to mam swoj pomysl. mozna ograniczyc wydatki na otoczke calego tego "szol" - wielomilionowe palace jakie zespoly stawiaja sobie w parku maszyn, itp. itd. nie wnosza niczego do widowiska na torze.Stanisław Kowalik edytował(a) ten post dnia 03.01.09 o godzinie 11:28
Dorian P.

Dorian P. PR & marketing
sportowy

Temat: Cięcie (przegięcie) kosztów na przyszłe lata...

Bartosz Ślepowroński:
Tak btw to kiedy wprowadzono tankowanie w F1?

od sezonu 1994 jest obowiązkowe :-))

Następna dyskusja:

"polski consulting" czyli c...




Wyślij zaproszenie do