Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Paweł Kałuża:
Wyscig totalnie niesamowity:)

?
Nudny jak flaki z olejem.. W zeszlym roku bylo duzo ciekawiej.
Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Bartosz Ślepowronski:
Paweł Kałuża:
Wyscig totalnie niesamowity:)

?
Nudny jak flaki z olejem.. W zeszlym roku bylo duzo ciekawiej.

Bez przesady.
Troche sie dzialo - biorac pod uwage carakterystyke tego toru - walka na starcie, SC, glupoty ROS i VET, walka z hamulcami - nie narzekaj;)
Agnieszka Ś.

Agnieszka Ś. Opiekun Marki -
Doradztwo
marketingowe,
brandingowe, sprz...

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Bartosz Ślepowronski:
Paweł Kałuża:
Wyscig totalnie niesamowity:)

?
Nudny jak flaki z olejem.. W zeszlym roku bylo duzo ciekawiej.
popieram, szczególnie ,ze HAM wygrał;]

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Adrian Sutil otrzymał mandat w wysokości 20 tys. USD i oficjalną naganę od sędziów za kolizję z Jaime Alguersuarim w wyniku, której z wyścigu odpadł Nick Heidfeld.

Sutila po kolizji z Alguersuarim obróciło i gdy próbował wrócić na tor zahaczył o nadjeżdżającego Nicka Heidfelda.

"Nie widziałem go gdy nadjeżdżał, ponieważ właśnie wtedy ruszałem i nie mogłem zareagować, ale serdecznie go przepraszam. To był wyścigowy incydent" - powiedział Sutil.

Heidfeld po wypadku był bardzo zdenerwowany na manewr Sutila i w rozmowie z dziennikarzami nazywał ten manewr "głupim", a kiedy został zapytany, o to co powinni zrobić sędziowie FIA z tym incydentem, odparł: "Powinni zaopatrzyć Sutila w mózg."

"To była oczywista wina Adriana Sutila" - powiedział Heidfeld w raporcie zespołu po wyścigu.

"Obróciło go tyłem i wjechał na tor prosto w mój samochód. Tak po prostu nie wolno."

Ten incydent zakończył passę 42 ukończonych wyścigów z rzędu przez Nicka Heidfelda.

[zrodlo: f1ultra.pl / onestopstrategy.com]

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Robert Kubica | P8
„To był bardzo ciężki wyścig. Miałem pecha podczas wyjazdu samochodu bezpieczeństwa. Straciłem kilka pozycji, ponieważ tankowałem zaraz przed wyjazdem samochodu bezpieczeństwa. Oprócz tego mieliśmy mnóstwo problemów ze zużyciem opon tylnej osi. W konsekwencji ostatnie dziesięć do piętnastu okrążeń było bardzo powolnych, a w ostatnim stincie musiałem bronić pozycji bardzo mocno. W końcu muszę powiedzieć, że to był najtrudniej zdobyty punkt w moim życiu.”

Nick Heidfeld | Nie ukończył
„Uważam, że to była wina Adriana Sutila. Oczywiście zobaczyłem go po wewnętrznej a potem w TV. Obróciło go tyłem i wjechał na tor prosto w mój samochód. Tak po prostu nie wolno. Nie miałem szans na uniknięcie wypadku. Byłem ostatni i miałem na pokładzie dużo paliwa. Prędkość z tyłu stawki była bardzo wolna i dlatego zacząłem oszczędzać paliwo bardzo wcześnie, ponieważ nie można było wyprzedzać. Mimo że moje szanse były daleko od obiecujących, to ciągle jestem zdenerwowany, że nie ukończyłem wyścigu z tak głupiego powodu.”

Mario Theissen
„To był ogrom pracy w celu zdobycia jednego punktu. Nick zaczynał wyścig z alei serwisowej i było jasne, że nie będzie się liczył jeśli chodzi o wynik wyścigu. Niestety ostatecznie jego wyścig zakończył się z powodu wypadku, do którego nie doszło z jego winy. Robert ponownie miał pecha z samochodem bezpieczeństwa, ponieważ wyjechał on na tor zaraz po jego postoju. Dlatego stracił kilka pozycji. Wyniesiemy stąd poprawę osiągów w kwalifikacjach. Teraz musimy w pełni wykorzystać potencjał samochodu.”

Willy Rampf
„Start Nicka był bardzo trudny, ponieważ odbył się z alei serwisowej. Wypadek, który nie był z jego winy, zrujnował jego wyścig. Robert stracił kilka pozycji na starcie. Potem nie był w stanie walczyć, ponieważ nasze tempo dzisiaj było złe w porównaniu do kwalifikacji. Robert miał również problemy z nadmiernym zużyciem opon. W końcu wynagrodził się jednym punktem, o który musiał bardzo ciężko walczyć w końcowych okrążeniach.”

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Lewis Hamilton | P1
„To był perfekcyjny koniec fantastycznego weekendu. Wyścig był fizycznie bardzo trudny dla wszystkich kierowców, ale właściwie dla mnie był prosty. Wykonałem dobry start i wiedziałem, że jadę dłużej niż goście za mną, więc byłem w stanie uzyskać nad nimi przewagę. To był bardzo przyjemnie kontrolowany wyścig.”

„Zespół powiadomił mnie o małym problemie z KERS – ale nie miałem problemów w kokpicie i byłem w stanie wyłączyć go i włączyć z powrotem. Zadziałało świetnie. Przyjechaliśmy tutaj z nadzieją na dobry wynik – chciałem odbić sobie ostatnie okrążenie na Monzy – i udało się!”

Heikki Kovalainen | P7
„Od początku do końca nie miałem żadnych problemów i czułem się bardzo komfortowo, ale nie mogłem jechać szybciej. Jechałem tempem, na jakie pozwalał ten samochód. Miałem trochę problemów z utrzymaniem odpowiedniej wydajności opon, a samochód wychodził z formy, gdy próbowałem przyspieszyć, więc nie mogłem jechać szybciej w zakrętach. Teraz skupiam się na lepszym dopasowaniu samochodu do mnie, bym mógł osiągać lepsze wyniki.”

„Jeśli chodzi o zespół, to wyciągniemy z tego wyścigu wiele pozytywów. Po pierwsze nasze osiągi przez cały weekend były fantastyczne – zwycięstwo Lewisa pokazuje, że naprawdę je mamy. Ale szczerze mówiąc mój weekend został zrujnowany we wczorajszych kwalifikacjach.”

Martin Whitmarsh
„Nie będziecie zaskoczeni, jeśli usłyszycie ode mnie, że Lewis wykonał w ten weekend fantastyczną robotę. Po problematycznym piątku zespół pracował bardzo ciężko, by odbudować samochód na sobotę. W konsekwencji byliśmy w stanie podejść do wyścigu z zamiarem wygranej.”

„To był idealny weekend – Lewis pojechał dziś niesamowicie. Pracując razem z zespołem był w stanie kontrolować wyścig od początku – i mimo że w jednym punkcie Nico i Sebastian wywierali na nim presję, zawsze byliśmy pewni siebie.”

„W skrócie określiłbym to jako wielkie zwycięstwo – nie tylko dla Lewisa, ale także dla zespołu. Zaprojektowanie i wyprodukowanie nowych części potrzebnych na najnowsze poprawki pod presją czasu i zrobienie tego dokładnie to wspaniałe osiągnięcie. Jestem dumny tak samo z zespołu, jak i z Lewisa.”

Norbert Haug
„Pierwszorzędne GP dla całego zespołu. Lewis wykonał wszystko dobrze – wczoraj zajął pole position, a dziś wygrał wyścig. Zespół był również w najlepszej formie odbudowując nowy samochód dla Lewisa z piątku na sobotę – dostali nagrodę za wyjątkową pracę włączając w to idealne postoje.”

„Heikki dojechał siódmy i nie mógł zrobić więcej po 10 miejscu w kwalifikacjach. Gratulacje dla wszystkich – nikt nie zdobył więcej punktów niż Vodafone McLaren Mercedes w tym tak ważnym wyścigu w Singapurze.”

„Statystyki mówią same za siebie. To 60 zwycięstwo McLaren Mercedes. Żaden zespół nie zdobył w ostatnich pięciu wyścigach więcej punktów. od zwycięstwa Lewisa na Węgrzech czekamy na wielki finał sezonu.”

„Gratulacje dla Niemieckiego przyjaciela Timo Glocka i Toyoty za zajęcie drugiego miejsca – byli silni przez cały weekend.”

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Jenson Button | P5
„To był dla mnie dobry wyścig i jestem zadowolony z piątej pozycji i czterech punktów. Wyprzedzenie na starcie Kazukiego było kluczowe i naprawdę udał mi się wyścig. Pierwszy stint był frustrujący, ponieważ widziałem Rubensa ruszającego przede mną i oddalającego się, podczas gdy ja utknąłem za Heikkim. Samochód bezpieczeństwa utrudnił sprawę, ponieważ miałem jeszcze paliwa na kilka okrążeń i powinienem być w stanie nadrobić dwa miejsca po pierwszym postoju. Musiałem przejechać kilka szybkich okrążeń. Przed drugim postojem, by zmniejszyć stratę do Rubensa a potem naciskałem, by dogonić Vettela. Następnie oszczędzałem hamulce i usadowiłem się na piątej pozycji. Weekend nie poszedł całkowicie po mojej myśli, ale dobrze jest po starcie z 11 miejsca zdobyć punkty. Jutro pojadę do Japonii z pozytywnym nastawieniem.”

Rubens Barrichello | P6
„To był weekend pełen wydarzeń i ciężki wyścig. Miałem świetny start i zdobyłem dwie pozycje. Wszystko szło dobrze do końca pierwszego stintu. Szkoda, że samochód bezpieczeństwa nie wyjechał po mojej myśli, ale byłem w dobrej pozycji. Niestety miałem problem przy drugim postoju, kiedy nie mogłem wrzucić luzu i silnik się zatrzymał, co kosztowało mnie cenny czas potrzebny, by zostać przed Jensonem. Potem miałem problemy z hamulcami i nie mogłem walczyć o więcej, ale stracięłm tylko punkt do Jensona mimo tego wszystkiego, co działo się w ten weekend, więc jestem pozytywnie nastawiony.”

Ross Brawn
„Jenson, Rubens i zespół pokazali dziś bardzo dobre osiągi, by zdobyć punkty oboma samochodami po rozczarowujących kwalifikacjach. Obaj kierowcy zrobili dokładnie to, co było potrzeba. Jenson wyprzedził Nakajimę, a Rubens zdobył dwie pozycje. Od tamtej pory tempo było dobre i pomimo, że samochód bezpieczeństwa nie wyjechał w odpowiednim dla nas momencie, to kierowcy byli w stanie awansować. Dłuższy niż planowano postój Rubensa kosztował go trochę czasu, ale ekipa szybko sobie z tym poradziła i był bezpieczny na szóstym miejscu. Jenson przejechał szybkie okrążenia przed postojem, co pozwoliło mu na wyprzedzenie Rubensa. Wyjedziemy z Singapuru z wartościowymi punktami, po dobrze rozegranym wyścigu.”
Stanisław K.

Stanisław K. Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Bartosz Ślepowronski:
Paweł Kałuża:
Wyscig totalnie niesamowity:)

?
Nudny jak flaki z olejem.. W zeszlym roku bylo duzo ciekawiej.
spektakl byl gorszy bo w miedzyczasie wywalili scenarzyste, rezysera i aktora, ktorzy potrafili nadac wyscigowi odpowiednia do jego rangi dramaturgie.

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Vitantonio Liuzzi | P14:
„To był dla nas bardzo trudny weekend i wyścig. Warunki od początku były trudne, ponieważ startowaliśmy z ostatniego rzędu i staranie się o jakieś punkty było trudne. Posiadanie dwóch samochodów z KERS przed sobą nie pomogło. Nie mogłem wyprzedzić Giancarlo, chociaż byłem szybszy na moich dwóch pierwszych przejazdach. W trzeciej części wyścigu mieliśmy duże ziarnienie tylnych opon miękkiej mieszanki i nie mogłem go złapać. To był trudny wyścig, ale jesteśmy bardziej optymistyczni przed kolejnymi.”

Adrian Sutil | nie ukończył:
„To był dość frustrujący start, ponieważ wiedzieliśmy, że z jednym przewidzianym postojem jesteśmy bardzo ciężcy, ale Jaime był bardzo wolny i naprawdę walczył z samochodem. Mocno mnie blokował i kilka razy próbowałem go wyprzedzić aż w końcu dostrzegłem szansę. Spróbowałem, ale to nie wystarczyło – spóźniłem się trochę z hamowaniem, obróciłem się i to wszystko. Potem Nick wyjechał zza zakrętu i uderzył w moje przednie skrzydło, gdy tkwiłem na łuku. Nie widziałem, że nadjeżdża, jako że już ruszyłem i nie mogłem zareagować i jest mi przykro z tego powodu. To był incydent wyścigowy. Po wypadku miałem problem z hamulcami, straciłem całe ciśnienie z tyłu i musiałem się zatrzymać, gdyż kontynuowanie wyścigu było zbyt niebezpieczne. Powinniśmy być znacznie lepsi na Suzuce – naprawdę nie mogę się już doczekać. To jeden z moich ulubionych torów i mam wielkie nadzieje na lepszy wynik.”

Vijay Mallya | szef zespołu:
„Przewidywaliśmy, że to będzie trudny wyścig w konfiguracji o dużej sile docisku i rzeczywiście okazało się to prawdą. Staraliśmy się ze wszystkich sił by zdobyć kilka miejsc, ale ostatecznie zdobycie punktów dzisiaj było zbyt dużym wyzwaniem. Jestem jednak bardzo zadowolony, że Tonio ukończył swój pierwszy wyścig dla zespołu, ponownie wlokąc się za Ferrari (hahaha, fajnie sie to czyta - dop. ja sam :)). Adrian starał się nadrobić pozycję, ale po prostu się nie udało. Ale był to incydent wyścigowy i takie rzeczy się zdarzają, kiedy mocno się ciśnie. Oczekujemy teraz na Suzukę, gdzie mamy nadzieję zobaczyć prawdziwe odbicie naszych osiągów.”
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Stanisław Kowalik:
spektakl byl gorszy bo w miedzyczasie wywalili scenarzyste, rezysera i aktora, ktorzy potrafili nadac wyscigowi odpowiednia do jego rangi dramaturgie.

No tak a do tego waz Toro Rosso nie byl nawet w polowie tak zabawny jak waz Ferrari ;)

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Kimi Raikkonen | P10:
„Nie mogłem pojechać lepiej. Samochód wszędzie się ślizgał i nie miałem przyczepności. W końcowej części, na miękkich oponach, sytuacja się nieco poprawiła, ale wtedy było już za późno. Zbliżyłem się do Nakajimy i kilka razy próbowałem zaryzykować manewr wyprzedzania, ale tutaj naprawdę trudno jest wyprzedzać, chyba, że kierowca przed tobą popełni błąd. Nie spodziewam się, że sytuacja w przyszłym tygodniu na Suzuce ulegnie zmianie: to bardzo wymagający tor dla samochodu z aerodynamicznego punktu widzenia, a my nie jesteśmy najlepsi w tym obszarze. Mimo to, dam z siebie wszystko.”

Giancarlo Fisichella | P13:
„To był bardzo trudny wyścig, zarówno pod względem fizycznym jak i psychicznym. Tempo było dalekie od norm Ferrari i musieliśmy sobie z tym poradzić. Zmagałem się z utrzymaniem samochodu na torze ze względu na brak przyczepności. Na koniec, na miękkich oponach, auto prowadziło się lepiej i udało mi się wykręcić dobre czasy okrążeń. Przyspieszyliśmy mój pierwszy pit stop, aby spróbować uniknąć tłoku, ponieważ utknąłem za Sutilem, ale potem wyjechał samochód bezpieczeństwa i ten ruch nie dał takiego rezultatu jak chcieliśmy. Tutaj KERS miał mniejsze znaczenie niż na Monzy: na starcie udało mi się wyprzedzić jeden samochód, ale potem był przydatny głównie podczas obrony pozycji. Teraz jedziemy na Suzukę, prawdziwy tor: biorąc pod uwagę jak rzeczy układają się w tym roku, gdzie samochody podczas jednego wyścigu są mocne, a podczas następnego słabe, trudno jest cokolwiek przewidzieć.”

Stefano Domenicali | szef zespołu:
„Szczerze mówiąc, nie sądzę byśmy mogli pojechać znacznie lepiej. Jeśli startujesz z takich pozycji na takim torze ja ten, trudno jest przesunąć się do przodu. Kimi i Giancarlo zrobili co w ich mocy, starając się wykorzystać maksimum tego, co oferowały im ich samochody. Musimy zaakceptować fakt, że wiele innych zespołów poczyniło kolejny krok do przodu pod względem osiągów, przez co nasza techniczna sytuacja jest jeszcze trudniejsza, zwłaszcza, że rozwój F60 zatrzymaliśmy już jakiś czas temu. Kiedy podejmowaliśmy tę decyzję, wiedzieliśmy, że będziemy za to płacić coraz więcej, ponieważ zbliża się już koniec sezonu. Ale niech to będzie jasne, nie poddajemy się: wciąż są jeszcze trzy wyścigi i podejdziemy do nich dając z siebie maksimum wysiłku, ponieważ chcemy zrobić wszystko co w naszej mocy by utrzymać trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. W tak dziwnym sezonie jak ten, wszystko może się zdarzyć. Na przykład, dzisiaj po raz kolejny zobaczyliśmy z przodu zespoły, które wcześniej były dalej, podczas gdy inne znalazły się w odwrotnej sytuacji.”

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Fernando Alonso | P3:
„To wspaniały wynik dla zespołu i pozwalający nam zostawić w tyle ostatnie kilka tygodni. Miałem dobry start i świetne tempo przez cały wyścig i trzecie miejsce to wynik dobrej strategii i solidnego wyścigu. Wszyscy w Enstone, Viry i tutaj na torze, wykonali świetną pracę i to opłaciło się dzisiaj. Teraz jedziemy na Suzukę w świetnych humorach.”

Bob Bell | szef zespołu:
„Dziś było absolutnie fantastycznie. To wspaniałe być na podium w każdym czasie, ale dostać się na nie po tym, co zespół właśnie przeszedł, to naprawdę pozytywne i daje nam wielką siłę. Niestety Romain miał problemy z hamulcami, co wykluczyło go wcześnie z wyścigu. To jasne, że ma duży potencjał na przyszłość i musi zapomnieć o tym wyścigu i upewnić się, że zaliczy solidny występ w Japonii. Wszyscy w zespole pojadą teraz na trzy finałowe wyścigi będąc bardzo podbudowanym tym rezultatem, ponieważ pokazuje, że możemy walczyć o podium.”

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Sebastian Vettel | P4:
„Źle wystartowałem z brudnej strony, ale i tak miałem dobry wyścig aż do czasu kary. Jest nieco wątpliwości co do tego, za co dostałem karę. Przecież nie miałem żadnego powodu by ryzykować w tym momencie. Wiedzieliśmy, że nie mamy szansy wyprzedzić Lewisa, bo on będzie zjeżdżał później, więc byłem zaskoczony, gdy dowiedziałem się przez radio o karze dla mnie. Nasze hamulce były na limicie. Podwyższałem biegi wcześniej niż zazwyczaj i hamowałem bardziej łagodnie, gdy jechałem w tłoku. Czasami musiałem również zwalniać, aby schłodzić hamulce – zawsze trzeba przysłuchiwać się bolidowi. Co do mistrzostwa, myślę, że historia dała nam wiele przykładów jak różnie się to może skończyć. W następnym wyścigu nasz cel jest prosty – zdobyć pole position i zwyciężyć. Trzeba więc patrzeć do przodu.”

Mark Webber | nie ukończył:
„Mieliśmy podejrzenia awarii hamulców, więc gdy przyjechałem na mój pit stop zespół wizualnie je sprawdził. Wydawało się, że spokojnie mogę kontynuować jazdę, ale potem dopadła mnie ta awaria i skończyłem wyścig. Zespół zrobił wszystko, co mógł. Zamierzał mnie wycofać z wyścigu, ale wypadek to uprzedził, więc jestem zawiedziony. Pierwsze okrążenie było bardzo trudne, jak to zazwyczaj ma miejsce na torach ulicznych. Musiałem walczyć z Fernando na zakręcie 7 i oboje wyjechaliśmy poza linię jazdy. W okolicach 9 okrążenia musiałem przepuścić Fernando, ale niestety między nami był jeszcze Glock, więc musiałem przepuścić również jego. To skomplikowało moją sytuację. Niestety tak zdecydowali sędziowie, więc została zmarnowana moja ciężka praca z początku wyścigu. To zbyt ciężka kara, tak mi się wydaje. Kimi zrobił to samo w Spa i nie było wtedy żadnej kary dla niego. Chciałem podziękować chłopakom w garażu za ten weekend – są fantastyczni, to dzięki nim jesteśmy drudzy w klasyfikacji zespołowej. Trzymamy kciuki, abyśmy zakończyli sezon dobrymi wynikami.”

Christian Horner – szef zespołu:
„Jesteśmy rozczarowani dzisiejszym dniem. Za dużo incydentów się dzisiaj wydarzyło. Obaj nasi kierowcy mieli kiepski start, co wskutek zabrudzenia ich części toru było nie do uniknięcia. Dzięki temu Rosberg wyprzedzi Sebastiana. Szkoda, że Mark musiał ustąpić pozycji dla Glocka i Alonso, po tym gdy obaj (Alonso i Webber) pojechali poza linią na zakręcie 7. Sebastian dostał karę przejazdu przez boksy. Na dodatek uszkodził dyfuzor, gdy mocno zaatakował tarki, a mimo wszystko dojechał na wysokiej czwartej pozycji. Co do Marka, w jego bolidzie zauważyliśmy jakiś defekt na hamulcach, więc postanowiliśmy zrobić wcześniejszy pit stop i sprawdzić je wzrokowo, wszystko wydawało się być ok. Po pit stopie okazało się, że okładziny mocno się zużywały, więc chcieliśmy go wezwać do boksu. Jednak awaria tarczy hamulcowej nas uprzedziła.”

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Kazuki Nakajima | P10:
"To był trudny wyścig i myślę, że zrobiłem najlepszą robotę jaką moglem, ale to rozczarowujące nie być w stanie zdobyć żadnego punktu. Wygląda na to, że była szansa w ostatnim stincie, gdyż samochód przede mną (Kubica) zmagał się z oponami, lecz jak mocno skupiałem się na samochodzie z przodu, tak musiałem bronic się z tyłu (Raikonnen), więc ciężko było znaleźć równowagę. Samochód był tutaj dobry i mam nadzieję, że będzie taki w Japonii."

Nico Rosberg | P11:
"Dzisiejszy występ był ogromnym rozczarowaniem. Zrobiłem niepotrzebne błędy hamując za późno i przekraczając białą linię wyjeżdżając z alei serwisowej. Potem samochód bezpieczeństwa wyjechał w najgorszym możliwym momencie. Zostawiło mnie to z naprawdę okropnym uczuciem, także dla drużyny, że nie będę drugi po odbyciu kary przejazdu przez aleję serwisową i spędzę resztę wyścigu z tyłu. Zespól dał mi tak dobry wóz w ten weekend, wkładając więcej wysiłku w rozwój, niż ktokolwiek inny i jestem zdeterminowany, by użyć go w Japonii."

Sam Michael | dyrektor techniczny:
"Nico miał naprawdę dobry start i trzymał dobre tempo do pierwszego pit stopu. Miał dobrą strategię przez resztę wyścigu, co dawało mu solidne drugie miejsce, lecz na nieszczęście miał problem na końcu alei serwisowej, co kosztowało go karny przejazd przez nią. To byl prawdziwy wstyd, gdyż wszystko szło dobrze podczas treningu, kwalifikacji i wyścigu i nagle mały błąd, który był bardzo kosztowny. Wezwaliśmy go wcześniej na drugi pit stop zmieniając strategię na wypadek ponownego wyjazdu samochodu bezpieczeństwa. Kazuki miał wyścig obfity w wydarzenia, lecz tempo bolidu było dobre przez cały weekend, nasze ulepszenia są dostarczane i mamy kilka do dodania na nadchodzące wyścigi."
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Krzysztof W.:
Sam Michael | dyrektor techniczny:
[...]To byl prawdziwy wstyd,
Nick Heidfeld | Nie ukończył
„Uważam, że to była wina Adriana Sutila. Oczywiście zobaczyłem go po wewnętrznej a potem w TV


Krzysztof, litosci! :)Bartosz Ślepowronski edytował(a) ten post dnia 27.09.09 o godzinie 21:27

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Bartosz Ślepowronski:
Krzysztof, litosci! :)
:))), po nastepnym GP bedzie mniej, obiecuje :))
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

No ale podziwiam ze ci sie w ogole chce to tlumaczyc, tak swoja droga :)

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Bartosz Ślepowronski:
No ale podziwiam ze ci sie w ogole chce to tlumaczyc, tak swoja droga :)
ja tego nie tlumacze, jade z gotowca ;)
http://www.f1ultra.pl

konto usunięte

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Krzysztof W.:
Vijay Mallya | szef zespołu:[...]Jestem jednak bardzo zadowolony, że Tonio ukończył swój pierwszy wyścig dla zespołu, ponownie wlokąc się za Ferrari[...].
a to moj ulubiony cytat na dzien dzisiejszy :)))
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: 2009.09.25-27 FORMULA 1 SingTel Singapore Grand Prix

Krzysztof W.:
Bartosz Ślepowronski:
No ale podziwiam ze ci sie w ogole chce to tlumaczyc, tak swoja droga :)
ja tego nie tlumacze, jade z gotowca ;)
http://www.f1ultra.pl

Ojezu, to w gotowcu takie babole sadza?
Przetlumaczyc "it's a great shame" na "to wielki wstyd" to w pewnym sensie sztuka.Bartosz Ślepowronski edytował(a) ten post dnia 27.09.09 o godzinie 22:03

Następna dyskusja:

2011 Formula 1 Singtel Sing...




Wyślij zaproszenie do