Temat: Outsourcing
faktem jest, iz fleet manager'owie odbieraja oferte z firmy wynajmu dlugoterminowego jako prawdziwe wrecz zagrozenie - i jest to calkowicie zrozumiale;
wynajem dlugoterminowy ma natomiast byc wsparciem dla fleet manager'a; jezeli ktos w firmie obsluguje flote skladajaca sie z 10-30 aut - moze jeszcze dac sobie rade - przy 50, 100, 150 szt pojawia sie problem, czyli albo fleet manager bedzie siedzial w pracy do godz 20 00, a telefony odbierac bedzie do godz 23 00, gdyz handlowcy przebywaja akurat w tym czasie w trasie i maja problem, albo fleet manager sam zaczyna szukac wsparcia dla siebie samego - malo tego: jezeli fleet manager pojdzie do prezesa i przedstawi mu propozycje redukcji kosztow i "balansu" w firmie, szef poklepie za to jeszcze po ramieniu; TY bedziesz zadowolony, prezes i przede wszystkim uzytkownicy aut - bo to oni sa najwazniejsi w tym calym biznesie wynajmu, gdyz to oni czesto zarabiaja na cala firme i to dla nich jest tak naprawde wynajem dyktowany
kwestia podejscia do tematu
wczesniej, czy pozniej zarzady zaczna same z siebie interesowac sie wynajmem dlugoterminowym, gdyz jest przede wszystkim wygodny i zapewnia stalosc kosztow; jeden prezes od drugiego uslyszy o takiej formie finansowania i w ten sposob temat ten stale bedzie sie poszerzal
takze niekoniecznie nalezy nastawiac sie wrogo do tematu CFM - jezeli ktos wczesniej wyjdzie z taka inicjatywa sam do zarzadu - moze to jeszcze bardziej zapunktowac na jego koncie na plus, anizeli na minus - oby nie bylo tak, iz to zarzad zarzuci fleet manager'owi, ze nie interesuje sie tym, co dzieje sie na rynku CFM - gdyz od tego rowniez w firmach sa Fleet Manager'owie
pozdrawiam
Anna J. edytował(a) ten post dnia 06.02.09 o godzinie 20:09