Grzegorz Skałka

Grzegorz Skałka Specjalista ds.
informatyki, Welcome
Airport Services
sp....

Temat: Kawasaki KLR 650

Witam.
Czy miał ktoś z Was do czynienia z motocyklami Kawasaki KLR 650. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie takiego motocykla z 1996-1998 roku? I w ogóle jakie macie zdanie o KLR 650?
Artur Lewandowski

Artur Lewandowski Koncepcje
komunikacji,
Departament Promocji

Temat: Kawasaki KLR 650

najlepiej... nie kupowac
chyba, ze jakas wyjatkowo niska cena
to generalnie stary konstrukcyjnie kiepski motocykl
w wersji poprzedniej pieprzylo sie dokladnie wszystko od nadmiernego zuzycia oleju przez za slabe amortyzatory po totalna zapasc elektryki

jak znajdziesz artykul w jakims archiwym SM o KLR rze to dokladnie wszystko co tam jest napisane spieprzylo mi sie a mialem go dwa sezony, kapitalny remont wystarczyl dokladnei jak tam napisali - na 10 tys km

jezeli w ogole cokolwiek Kawasaki to KLX ale uwaga na stan

jesli cos do uniwersalnej jazdy on/off road to... cos innego

pozdrawiam
Grzegorz Skałka

Grzegorz Skałka Specjalista ds.
informatyki, Welcome
Airport Services
sp....

Temat: Kawasaki KLR 650

jesli cos do uniwersalnej jazdy on/off road to... cos innego

pozdrawiam

Dokładnie taki sprzęt potrzebuję. Masz coś konkretnego na myśli mówiąc "coś innego"?
Artur Lewandowski

Artur Lewandowski Koncepcje
komunikacji,
Departament Promocji

Temat: Kawasaki KLR 650

Za moich czasow :)_ byly dwa takie motocykle Yamacha TTR i KTM LC4
i nic wiecej. Kazdu inny byl za bardzo w ktoras strone. KTM zostal a co z Yamka nie wiem. Wiem ze ze 131 kg bez rozrusznika zrobilo sie 165 z rozrusznikiemw okolicach 2002 roku

oczywiscie to zupelnie inne motocykle, inaczej chlodzone z inna moca itd ale wystarczajaco duze do jazdy turystycznej i z dobrymi ramami i zawieszeniem oraz waga do jady terenowej. Yamka slabsza, chlodzona powietrzem, ale i tansza.

Ze starszych modeli mozna pomyslec o DR 650 z ostatnich lat produkcji - bardzo zacny motor z tym ze tez chlodzony powietrzem jak Yamka i do wymiany bak na wiekszy. Pare koni wiecej niz jamka ale mniej nic KTM

W kazdym trzeba pomyslec o wiekszum zbiorniku paliwa, 10,5 litra ze starego KLRa to smiech jak jedziesz przez wioski nawet jak jakims cudem startujesz z pelnym a nigdy tak nie jest wiec sam dojazd do stacji i powrot do miejsca startu i juz masz mniej w baku... paranoja, LC4 ma 12l lub 18 litrow zreszta tez zakladany seryjnie i to jest optymalne bo jeszcze nie tak wielki jak 28 a juz wystarczajacy. W LC4 jak dla mnie jest jedna dos znaczna wada, ma dosc kiepska jak dla mnie linie kierowca/motor do jazdy terenowej, za daleko sie siedzi i nie mozna juz sie przysunac do przodu ze wzgledu na ksztalty zbiornika, siedzenia itd. Tyle co ja potrzebuje to luz, zreszta w jakimstam terenie i tak lepiej na stojaka.

Dr 400 czasem uwazany za motor uniwersalny - nie dla mnie.
moze do DRa 400 mozna by bylo jakis zbiornik duzy zalozyc... ake czy z jego linia kierowca/motor daloby sie jechac w trase i na takim siedzeniu... dla mnie raczej nie. nie mowiac o bagazu.

jak kupowalem swojeko LC4 obejrzalem i poczytalem przez kilka miesiecy o wszystkim co jest niby enduro. Od krazownikow typu Varadero przez Trans alpy, Dry z roznych lat produkcji po CR ki i RMXy. Nie dlatego ze kazda pliszka swoj ogonek chwali lecz obiektywnie, tak na prawde jedynym idealnie uniwersalnym motocyklem dobrej jakosci na rozne warunki jest KTM LC4. Zas jego ew dostosowanie w ktoras strone bardziej dotyczy tylko regulacji i np zmiany opon, jak chce sie dalej isc to zembatek, Ale nawet seryjnym mozna przejechac wszedzie, 160 na trasie, i podskoczyc na torze.

Teraz to sa czasy... mozna kupic wszystko.

Powodzenia

Temat: Kawasaki KLR 650

Posiadam klr650 z 97 . Jeżdżę nim głównie w terenie. Ciężkie moto godne polecenia. Wymieniać olej uzupełniać płyny lać benzynę i smigac. Silniki są bezawaryjne. Minus lagi się pocą

Temat: Kawasaki KLR 650

Siema wiecie. Może. Ile wchodzi oleju do przedniego zawieszenia
I jaki Olej trzeba wlac? 98rok



Wyślij zaproszenie do