Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Witam
kupilem 250 WR-X i cchialem wsadzic do niej kola z WR-F (cale z obreczami, piastami itp)
Czy mozna tak zrobic?

konto usunięte

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Ja mogę tylko poradzić, żebyś zajrzał do katalogu części i porównał tam np. numery części - konkretniej piast, itd. ;) Jeżeli będą te same, to masz pewność, że wejdzie ;).

Innym rozwiązaniem jest wycieczka z miarką do salonu Yamahy :).

Katalog:
http://www.crotchrocket.com/pages/parts/viewbybrand/2/...

Pozdrawiam
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Twojej 250 WR-X bliżej do mojej WR-R niż do F'ki. Jeśli coś od F'ki nie nie będzie Ci pasować to od R'ki powinno bez problemu.

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

dzieki chlopaki za info

z tego co sie ooglnie dowiedzialem sa 2 opcje:

1. Kola niby pasuja ale maja inne nr w katalogach i rozni sie jakis dystans, ktorego trzeba we wlasnym zakresie zrobic

2. jest opcja z zeszprychowaniem na inne obrecze i oponki.

Swoja droga z tego co widzialem w Polsce nikt tego nie robil a szkoda bo pewnosci czy powyzsze 2 pkt beda dzialaly bezproblemowo nikt nie ma...
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?

Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.

konto usunięte

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?

Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.

Wydaję mi się, że na hybrydę znacznie lepsza byłaby wersja "R" - jeżeli mówmy o rozsądnych kosztach użytkowania.

A jeżeli koszty nie grają roli, to zdecydowanie "F" - bo najlżejsza i najmocniejsza :DTomasz Hassa edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 13:25

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Tomasz Hassa:
Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?

Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.

Wydaję mi się, że na hybrydę znacznie lepsza byłaby wersja "R" - jeżeli mówmy o rozsądnych kosztach użytkowania.

A jeżeli koszty nie grają roli, to zdecydowanie "F" - bo najlżejsza i najmocniejsza :DTomasz Hassa edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 13:25


no tak ale ja juz kupilem ta X :)
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

No to w takim razie Marcinie łatwiej włożyć Ci koła z R'ki. Nie będzie to ekstreme F, ale mi w terenie R'ka daje max przyjemności

konto usunięte

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marcin Markowski:
Tomasz Hassa:
Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?

Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.

Wydaję mi się, że na hybrydę znacznie lepsza byłaby wersja "R" - jeżeli mówmy o rozsądnych kosztach użytkowania.

A jeżeli koszty nie grają roli, to zdecydowanie "F" - bo najlżejsza i najmocniejsza :DTomasz Hassa edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 13:25


no tak ale ja juz kupilem ta X :)
Ok, rozpędziłem się trochę ;)

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
No to w takim razie Marcinie łatwiej włożyć Ci koła z R'ki. Nie będzie to ekstreme F, ale mi w terenie R'ka daje max przyjemności


ale jestes pewien ze bez problemu beda pasowac?
bo ja powiem Ci szczerze juz metlik mam ;)
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Pewność zawsze będziesz miał w ASO, ale nie sądzę, że Yama dokonywała istotnych zmian między R/X - to ten sam motor, jeden w teren drugi street. A skąd jesteś Marcinie?

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
Pewność zawsze będziesz miał w ASO, ale nie sądzę, że Yama dokonywała istotnych zmian między R/X - to ten sam motor, jeden w teren drugi street. A skąd jesteś Marcinie?

Wlasnie w Aso sami juz nie wiedza jedynie co to powiedzieli ze F i X maja inne nr czesci w piastach.
A jestem z Krakowa:) (z dziada, pradziada)
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

A "R" i "X" mają rózne numery w części w piastach?

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
A "R" i "X" mają rózne numery w części w piastach?

a tego to nie wiem Marku ale F i X maja inne.
badz tu madry i pisz wiersze:)
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

No ale jeśli chcesz jeździć w terenie swoim X'em to trochę nie masz wyjścia i musisz zmienić koła. Tak jak już mówiłem R i X to bliźniacze modele, a F to zupełnie inny motocykl.
Popytaj jeszcze tu http://forum.enduro-adventure.com/
koledzy mają kolosalne doświadczenie, ale nie sądzę, aby wymyślili coś więcej niż my do tej pory.

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
No ale jeśli chcesz jeździć w terenie swoim X'em to trochę nie masz wyjścia i musisz zmienić koła. Tak jak już mówiłem R i X to bliźniacze modele, a F to zupełnie inny motocykl.
Popytaj jeszcze tu http://forum.enduro-adventure.com/
koledzy mają kolosalne doświadczenie, ale nie sądzę, aby wymyślili coś więcej niż my do tej pory.


A jakied dokaldnie ma kola R-ka ?
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Przód 21, a tył 18... opony
Tu masz szczegóły: http://www.yamaha-motor.de/products/motorcycles/advent...

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

Marek Przemysław Gola:
Przód 21, a tył 18... opony
Tu masz szczegóły: http://www.yamaha-motor.de/products/motorcycles/advent...


hmm wychodzi na to ze R jest blizej F ;)
bo ja mam 17 w obu piastach...
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F

No to nie pozostaje nic innego jak sprzedać X'a i kupić R'kę lub brutalniejszą F'kę :)

Następna dyskusja:

250 WR-X - z kolami od WR-F




Wyślij zaproszenie do