Rafał Z. audyt
Temat: 250 WR-X - z kolami od WR-F
Witamkupilem 250 WR-X i cchialem wsadzic do niej kola z WR-F (cale z obreczami, piastami itp)
Czy mozna tak zrobic?
Rafał Z. audyt
konto usunięte
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?
konto usunięte
Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?
Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.
Rafał Z. audyt
Tomasz Hassa:
Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?
Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.
Wydaję mi się, że na hybrydę znacznie lepsza byłaby wersja "R" - jeżeli mówmy o rozsądnych kosztach użytkowania.
A jeżeli koszty nie grają roli, to zdecydowanie "F" - bo najlżejsza i najmocniejsza :DTomasz Hassa edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 13:25
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
konto usunięte
Marcin Markowski:Ok, rozpędziłem się trochę ;)
Tomasz Hassa:
Marcin Markowski:
Marek Przemysław Gola:
Marcinie, a powiedz mi jaki efekt chcesz osiągnać wkładając koła właśnie od eFki? Chodzi Ci o off road?
Marku dokaldnie ;) chce zrobic z tej X prawie F :) wiem ze to dosc karkolomne zadanie ale chcialem miec zawsze taki hybrydowy motor, do jazdy po miescie i po zmianie kol/opon do jazdy po terenie.
Wydaję mi się, że na hybrydę znacznie lepsza byłaby wersja "R" - jeżeli mówmy o rozsądnych kosztach użytkowania.
A jeżeli koszty nie grają roli, to zdecydowanie "F" - bo najlżejsza i najmocniejsza :DTomasz Hassa edytował(a) ten post dnia 11.04.10 o godzinie 13:25
no tak ale ja juz kupilem ta X :)
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
No to w takim razie Marcinie łatwiej włożyć Ci koła z R'ki. Nie będzie to ekstreme F, ale mi w terenie R'ka daje max przyjemności
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
Pewność zawsze będziesz miał w ASO, ale nie sądzę, że Yama dokonywała istotnych zmian między R/X - to ten sam motor, jeden w teren drugi street. A skąd jesteś Marcinie?
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
A "R" i "X" mają rózne numery w części w piastach?
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
No ale jeśli chcesz jeździć w terenie swoim X'em to trochę nie masz wyjścia i musisz zmienić koła. Tak jak już mówiłem R i X to bliźniacze modele, a F to zupełnie inny motocykl.
Popytaj jeszcze tu http://forum.enduro-adventure.com/
koledzy mają kolosalne doświadczenie, ale nie sądzę, aby wymyślili coś więcej niż my do tej pory.
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Rafał Z. audyt
Marek Przemysław Gola:
Przód 21, a tył 18... opony
Tu masz szczegóły: http://www.yamaha-motor.de/products/motorcycles/advent...
Marek Przemysław
Gola
Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor
Następna dyskusja: