Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

http://www.profeo.pl/board/topic/12570/113569/#post_11...

portale społecznościowe są bardzo dobrą, bezpośrednią płaszczyzną dotarcia do dziennikarzy, w stylu półprywatnym - możemy przez to stać się bardziej zapamiętywalni, charakterystyczni - odkryłam to odkąd weszłam na GoldenLine, obecnie jestem również użytkownikiem FaceBooka i Profeo (na Naszej Klasie też łapię dziennikarzy - albo oni mnie) - powstaje poczucie więzi, współprzynależności do pewnej grupy, bliskości i intymnego kontaktu... zarządzanie kontaktami może przybierać różne wyrafinowane formy (konfrontacja na forach), jednak zgadzam się z tym, że dotarcie z informacją powinno mieć miejsce drogą tradycyjną (moim zdaniem równolegle - dwukanałowo)... dzięki korzystaniu z portali nasza info się wyróżni w tonach spamu przychodzący na oficjalne dziennikarskie skrzynki - poza tym, kiedy dziennikarz przyjmuje nas do kontaktów tworzy to już pierwsze podświadome zaangażowanie, akceptację - jeśli o mnie chodzi ja uprawiam gierki z dziennikarzami na forach "Dziennikarskie grzechy", "Media", "Dziennikarstwo" wcześniej "Newsroom" i "Grzechy mediów" (liczę, że moja sława nigdy tam nie przeminie)... marka, jaką sobie wyrobiłam, jest taka, że dziennikarze spotykają się ze mną z czystej ciekawości - i stawiają mi (a nie ja im)... wiadomo, że dziennikarza trzeba zaintrygować, nęcić informacjami - portale społecznościowe to bardzo dobre miejsce na generowanie przecieków (najlepiej w środku nocy, w czasie prywatnym dziennikarza) - wynik tej zabawy jest taki, że niejeden sobie myśli "nienawidzę tego babska, ale skąd u diabła ona ma TAKIE informacje?!"

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

no i..?
Natalia Stankiewicz:
http://www.profeo.pl/board/topic/12570/113569/#post_11...

portale społecznościowe są bardzo dobrą, bezpośrednią płaszczyzną dotarcia do dziennikarzy, w stylu półprywatnym - możemy przez to stać się bardziej zapamiętywalni, charakterystyczni - odkryłam to odkąd weszłam na GoldenLine, obecnie jestem również użytkownikiem FaceBooka i Profeo (na Naszej Klasie też łapię dziennikarzy - albo oni mnie) - powstaje poczucie więzi, współprzynależności do pewnej grupy, bliskości i intymnego kontaktu... zarządzanie kontaktami może przybierać różne wyrafinowane formy (konfrontacja na forach), jednak zgadzam się z tym, że dotarcie z informacją powinno mieć miejsce drogą tradycyjną (moim zdaniem równolegle - dwukanałowo)... dzięki korzystaniu z portali nasza info się wyróżni w tonach spamu przychodzący na oficjalne dziennikarskie skrzynki - poza tym, kiedy dziennikarz przyjmuje nas do kontaktów tworzy to już pierwsze podświadome zaangażowanie, akceptację - jeśli o mnie chodzi ja uprawiam gierki z dziennikarzami na forach "Dziennikarskie grzechy", "Media", "Dziennikarstwo" wcześniej "Newsroom" i "Grzechy mediów" (liczę, że moja sława nigdy tam nie przeminie)... marka, jaką sobie wyrobiłam, jest taka, że dziennikarze spotykają się ze mną z czystej ciekawości - i stawiają mi (a nie ja im)... wiadomo, że dziennikarza trzeba zaintrygować, nęcić informacjami - portale społecznościowe to bardzo dobre miejsce na generowanie przecieków (najlepiej w środku nocy, w czasie prywatnym dziennikarza) - wynik tej zabawy jest taki, że niejeden sobie myśli "nienawidzę tego babska, ale skąd u diabła ona ma TAKIE informacje?!"
Karol Bujak

Karol Bujak Specjalista ds.
marketingu i PR,
dziennikarz

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Wszystko fajnie, tylko po co tu to piszesz? Jeśli chcesz zaprezentować skuteczne metody PR-u, to chyba lepiej z tym wyskoczyć na forum dla PR-owców niż dla dziennikarzy...

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

ekspert od PR'u nie musi się reklamować, zwłaszcza w takich miejscach jak to, zwłaszcza w tak toporny sposób, smutne
Jakub J.

Jakub J. Public Relations |
Social Media

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Nata lecisz coraz niżej...
Agnieszka Karoń

Agnieszka Karoń PhD candidate ||
Social researcher ||
PR | CSR | SM |
New...

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

greta wierzbińska:
ekspert od PR'u nie musi się reklamować, zwłaszcza w takich miejscach jak to, zwłaszcza w tak toporny sposób, smutne
racja strasznie to toporne i nudne ...w sumie Nat jest przewidywalnie banalna

i to chyba NAt była bohaterką Krak Spotu jako przykład "upadku" ;)

zg(AGA)Agnieszka Karoń edytował(a) ten post dnia 16.10.08 o godzinie 12:27

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

żałosny lans i równie żałosne poczucie doskonałości
Agnieszka Karoń

Agnieszka Karoń PhD candidate ||
Social researcher ||
PR | CSR | SM |
New...

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Dariusz O.:
żałosny lans i równie żałosne poczucie doskonałości


w sumie polemika z glupota niepotrzebnie ja nobilituje ..więc...............SZAAgnieszka Karoń edytował(a) ten post dnia 16.10.08 o godzinie 12:41

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

a ja myślę, że to nie tyle polemika z głupotą ile z nieistniejącym tworem, Nat fikcyjna jest, zdaje sie:)

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Agnieszka Karoń:
Dariusz O.:
żałosny lans i równie żałosne poczucie doskonałości


w sumie polemika z glupota niepotrzebnie ja nobilituje ..więc...............SZAAgnieszka Karoń edytował(a) ten post dnia 16.10.08 o godzinie 12:41


tak jest!

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

greta wierzbińska:
a ja myślę, że to nie tyle polemika z głupotą ile z nieistniejącym tworem, Nat fikcyjna jest, zdaje sie:)


raczej jej świat jest fikcyjny.
Agnieszka Karoń

Agnieszka Karoń PhD candidate ||
Social researcher ||
PR | CSR | SM |
New...

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

greta wierzbińska:
a ja myślę, że to nie tyle polemika z głupotą ile z nieistniejącym tworem, Nat fikcyjna jest, zdaje sie:)
a może dmuchana jak balonik;) wystarczy nakłuć...i wielkie BUUUUUUMAgnieszka Karoń edytował(a) ten post dnia 16.10.08 o godzinie 12:53

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

raczej swiat tego,ktory ja stworzyl
Agnieszka Karoń

Agnieszka Karoń PhD candidate ||
Social researcher ||
PR | CSR | SM |
New...

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Ziemia ma różnych lokatorów

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Agnieszka Karoń:
Ziemia ma różnych lokatorów

ano :)

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Natalia Stankiewicz:
http://www.profeo.pl/board/topic/12570/113569/#post_11...

portale społecznościowe są bardzo dobrą, bezpośrednią płaszczyzną dotarcia do dziennikarzy, w stylu półprywatnym - możemy przez to stać się bardziej zapamiętywalni, charakterystyczni - odkryłam to odkąd weszłam na GoldenLine, obecnie jestem również użytkownikiem FaceBooka i Profeo (na Naszej Klasie też łapię dziennikarzy - albo oni mnie) - powstaje poczucie więzi, współprzynależności do pewnej grupy, bliskości i intymnego kontaktu... zarządzanie kontaktami może przybierać różne wyrafinowane formy (konfrontacja na forach), jednak zgadzam się z tym, że dotarcie z informacją powinno mieć miejsce drogą tradycyjną (moim zdaniem równolegle - dwukanałowo)... dzięki korzystaniu z portali nasza info się wyróżni w tonach spamu przychodzący na oficjalne dziennikarskie skrzynki - poza tym, kiedy dziennikarz przyjmuje nas do kontaktów tworzy to już pierwsze podświadome zaangażowanie, akceptację - jeśli o mnie chodzi ja uprawiam gierki z dziennikarzami na forach "Dziennikarskie grzechy", "Media", "Dziennikarstwo" wcześniej "Newsroom" i "Grzechy mediów" (liczę, że moja sława nigdy tam nie przeminie)... marka, jaką sobie wyrobiłam, jest taka, że dziennikarze spotykają się ze mną z czystej ciekawości - i stawiają mi (a nie ja im)... wiadomo, że dziennikarza trzeba zaintrygować, nęcić informacjami - portale społecznościowe to bardzo dobre miejsce na generowanie przecieków (najlepiej w środku nocy, w czasie prywatnym dziennikarza) - wynik tej zabawy jest taki, że niejeden sobie myśli "nienawidzę tego babska, ale skąd u diabła ona ma TAKIE informacje?!"


... i co dalej???
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

"woda na młyn" ;)

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Co jak co, ale za naprawde konsekwentne dazenie do stanie sie PR-owa Doda to trzeba jednak Natalie w pewien sposob podziwiac :)

Mozemy sobie to krytykowac, ale to Doda kupila sobie mieszkanie za prawie milion zeta z oszczednosci i wozi sie Porsche.

Wiec nie siedzmy jak jakies przebrzydle Gollumy, ktore w ciemnosciach jaskini beda krytykowac na prawo i lewo. Albo juz jakos konstruktywnie Panie i Panowie, albo wcale :) Woda na mlyn, jak to Darek napisal, woda na mlyn!

konto usunięte

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

Marcin Kalinowski:
Co jak co, ale za naprawde konsekwentne dazenie do stanie sie PR-owa Doda to trzeba jednak Natalie w pewien sposob podziwiac :)

Mozemy sobie to krytykowac, ale to Doda kupila sobie mieszkanie za prawie milion zeta z oszczednosci i wozi sie Porsche.

Wiec nie siedzmy jak jakies przebrzydle Gollumy, ktore w ciemnosciach jaskini beda krytykowac na prawo i lewo. Albo juz jakos konstruktywnie Panie i Panowie, albo wcale :) Woda na mlyn, jak to Darek napisal, woda na mlyn!


Doda polskiego PR :) niezłe. a niech sobie i 10 apartamentów kupi. jeśli to jest jej celem. nie mam za co jej podziwiać, naprawdę.
Agata T.

Agata T. Key Account Manager

Temat: ekspertka w dziedzinie 'media relations'

alez to odkrywcze, gratulacje Nat!
a raczej Dodo;)))
Natalia Stankiewicz:
http://www.profeo.pl/board/topic/12570/113569/#post_11...

portale społecznościowe są bardzo dobrą, bezpośrednią płaszczyzną dotarcia do dziennikarzy, w stylu półprywatnym - możemy przez to stać się bardziej zapamiętywalni, charakterystyczni - odkryłam to odkąd weszłam na GoldenLine, obecnie jestem również użytkownikiem FaceBooka i Profeo (na Naszej Klasie też łapię dziennikarzy - albo oni mnie) - powstaje poczucie więzi, współprzynależności do pewnej grupy, bliskości i intymnego kontaktu... zarządzanie kontaktami może przybierać różne wyrafinowane formy (konfrontacja na forach), jednak zgadzam się z tym, że dotarcie z informacją powinno mieć miejsce drogą tradycyjną (moim zdaniem równolegle - dwukanałowo)... dzięki korzystaniu z portali nasza info się wyróżni w tonach spamu przychodzący na oficjalne dziennikarskie skrzynki - poza tym, kiedy dziennikarz przyjmuje nas do kontaktów tworzy to już pierwsze podświadome zaangażowanie, akceptację - jeśli o mnie chodzi ja uprawiam gierki z dziennikarzami na forach "Dziennikarskie grzechy", "Media", "Dziennikarstwo" wcześniej "Newsroom" i "Grzechy mediów" (liczę, że moja sława nigdy tam nie przeminie)... marka, jaką sobie wyrobiłam, jest taka, że dziennikarze spotykają się ze mną z czystej ciekawości - i stawiają mi (a nie ja im)... wiadomo, że dziennikarza trzeba zaintrygować, nęcić informacjami - portale społecznościowe to bardzo dobre miejsce na generowanie przecieków (najlepiej w środku nocy, w czasie prywatnym dziennikarza) - wynik tej zabawy jest taki, że niejeden sobie myśli "nienawidzę tego babska, ale skąd u diabła ona ma TAKIE informacje?!"

Następna dyskusja:

zapraszam do forum "Media o...




Wyślij zaproszenie do