Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Od czego zacząć przygodę z driftem i jakie są koszty?

akurat od scorupy bardziej nadaje się ściera- w szczególności na początek-przede wszystkim waga i Nm... kupujesz 8zaworową ścierę,która Ci się zbiera od dołu i ćwiczysz już przy 30km/h - generalnie najważniejsze to załapać podstawy-czyli tzw "odkładamy rękaw na bok" ;) strzał ze sprzęgła,wykorzystywanie Nm i wychyłu, etc...
ścierosław do lekko porządniejszego driftu to koszt...- no i tu w zależności w jakim "sklepie" się będzie kupowało. Generalnie mechanika wszędzie w różnych cenach (TPS przepustnicy w salonie 1000zł,na allegro 200zł,na szrocie 70zł, a przyjaciel podrzuci za darmola;)), podobnie jest z częściami do przystosowania- szperę od czterołapa w klubie da się zdobyć za grosze (jeśli było się grzecznym i pomagało wcześniej innym w projektach,a ktoś akurat ma na zbyciu :)), progresy w różnych miejscach różnie kosztują,ale da się wyczaić z allegro np. jamexy za 250zł zestaw (trza tylko z nosem w monitorze szukać tygodniami ;)). Do tego wytrzymałe amorki-ale na "wariata" można po prostu kupić nowe i czekać aż wyleją ;P sprzęgło spiekowe trochę kosztuje,ale nie szukając po salonach,a raczej po znajomych też można jakieś wyczaić (na sierrafanie cena w zasadzie zależna jedynie od tego jak dobrze kogoś znasz i czy wisi Ci jakąś przyslugę ;P) Fotele nie muszą być recaro,ale w świecie akurat TYCH Fordów (scorpio,sierra,taunus,capri,grandzia,etc...) Recarki się po prostu przyjęły-za skórkę w dobrym stanie zapłaci się sporo (jakoś przed 1000zł za używane w bdb stanie). Pomijam sprawę silnika czy takich spraw jak odelżenie budy (to nic nie kosztuje;)) , poliuretany w zawieszeniu,camber kól,etc...- to już w zależności od indywidualnych potrzeb . Ogólnie na serii z lekkim przystosowaniem da się zmieścić w paru kaflach (powiedzmy 4-5k). z Vką ,remontem, poliuretanami ( o ile ma się jak skombinować-np jeśli znajomy ma w ścierze i da się zrobić odlewy),ze wszystkim czego dusza zapragnie-zawieszenie full wypas,grubsze stabilizatory, przynajmniej nowe wahacze, amory Kayaba/Koni,dobre progresy, tarcze swapowane np. ze scorupy, silnik w stanie igła w mocy od 140KM do 180KM można się zmieścić w 10-12k.

konto usunięte

Temat: Od czego zacząć przygodę z driftem i jakie są koszty?

Michał Kotkowski:
Do bani ten ideał;) jakoś mi się nie widzi... ;)

Ideał to Kobieta , która wie o co chodzi, i potrafi takie ( jak i inne auto) ogarnąć, tak żeby facetom kopary poopadały.
I takich Kobiet oby jak najwięcej:)

Ot ideał!

A Maździocha Mx3 - poezja;) bardzo ładne autko. Sam kiedyś chciałem taka mieć... ale się nawróciłem na całe szczęście na RWD... Jak to mówią
"Gdyby Bóg preferowałby przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach..."
No comment;P
I co teraz powiesz? :P

konto usunięte

Temat: Od czego zacząć przygodę z driftem i jakie są koszty?

Sebastian A.:
Ahhhh...
Koszta...
Hmmm...
Zależy w sumie w co będziesz pakował kasę - ale tak, żeby się pouczyć, to max 7000 się mieścisz na 325i.

Cześć. :)

Ta cena to w euro?

Zerknąłem na najpopularniejszy portal w Polsce i na mobile.de i ciężko o ofertę nawet zbliżoną do tej kwoty za E30 325i (170KM).

G.



Wyślij zaproszenie do