Marek
Matysiak
Inżynier
budownictwa-Drogowni
ctwo
Temat: Serwis - olej
wiesz to zalezy jak trafisz chyba.dzisiaj kazdy nowoczesny diesel ma czułe miejsca.
W przypadku e46 sprawa ma się tak, że 115lub 116 jak kto woli może być na pompie VP44 lub już z common rail.
Ja mam na pompie czyli ta starszą wersję ale nie narzekam.
leję na shellu V powera lub w orlenie verve i jexdże bez problemu póki co.
Części do silnikie lekko tańsze jak do common rail.
mój kolega kupił
W tym samym komisie 320d i zimą wymieniał jeden wtrys na używkę przy przebiegu coś koło 150 tys.
Wydaję mi się że to trochę kwestia szczęścia, zresztą jakbyś kupił opla, forda czy co kolwiek innego teąż możesz się naciąć.
Najważniejsze to szukać zadbanego autka z udokumentowaną historią serwisową plus ewentualnie kontrola w jakimś warsztacie przed kupnem.
możesz przed kupnem podjechać do ASO BMW i ci powiedzą co bylło robione oraz pelną historię serwisową jeżeli auto było robione w ASO.
I to na tyle chyba.
A opinii że bmw diesel to złom nie radze słuchać.
wcześniej jeździłem e36 318tds, zrobiłem 50 tys bezawaryjnie.
A to podobno bardzo kiepski silnik:)
Pozdrawiam